SVETSKI VELIKANI O TITU: Broz je ono misteriozno u Jugoslaviji što je Nemcima stvaralo pakao (FOTO)

Ruzvelt je rekao da je početak Titove borbe bila prekretnica u istoriji Drugog svetskog rata, Jaser Arafat je govorio da je Broz u srcima svih onih koji se bore za pravdu i slobodu, Artur Miler da su vesti o Titu prvi put pokazale da Hitler nije nepobediv, a čak je i Himler plakao što nema Tita na svojoj strani

Komentari

  • Zoki

    24. maj 2015 | 13:02

    E ko mu daje hvalospjevke...glumci koji su bili dobro placeni da igraju u njegovim filmovima....a ostalo je sve lazne pohvale,da se Tile nebi okrenuo Staljinu.....Razmislite malo o tome...

  • Milan

    5. maj 2015 | 01:37

    Nije ovaj narod zasluzivao takvog vodju. Steta je prava sto se takva figura desila na Balkanu. Broz je bio o stace sinonim borbe slobodnih i nepokornih a narod koji je vodio je sebe doveo u trenutnu situaciju optuzivajuci njega za to. Takvih jadnika je malo doduse pa nije strasno citati razne gluposti. Jer, na kraju krajeva citamo gore sta su rekli neki veliki ljudi poput Kartera, Bartona, Arafata i mnogih drugih velikana, sto bi nas zanimali komentari i misljenja nekih ovde Jezda, Sulja, Toma, Lela i kojekakvih odjednom "strucnjaka" novije istorije.

  • maxgrbesa

    25. mart 2015 | 00:26

    Marsal Tito, je ne samo velikan i vodja jednog naroda u borbi, protiv fasista,im njihovih slugu,nego isto velika i svijetla licnost svih ljudi koji promicu osnovne ljudske vrijednosti, Toleranciju,bratsvo i jedinstvo i borbo protiv nacionalizma

  • Pavle Filipović

    23. mart 2015 | 23:12

    Nek mu je večna slava i hvala za sve što je stvorio. Vreme je pokazalo. Činjenice su neosporive. Svaka rasprava je nepotrebna. Pogotovu se ne treba hvatati u raspravu s nacionalističkim i rojalističkim kontraproduktivnim elementima. I oni su pokazali šta mogu da stvore, tj. upropaste. Imam 20 godina, juče sam bio zadnji put u Kući cveća. Svaki 25. maj krenem iz Loznice u Beograd, jer cenim dobre ljude koji čine dobra dela.

  • Aca

    23. mart 2015 | 20:29

    Ono sto se desavalo nema mnogo veze sa Titom. Ono sto je plasilo Nemce a i sve druge je nepokornost Srpskog naroda i slobodarski duh koji je on samo znalacki iskoristio.

  • joc cvetek

    23. mart 2015 | 20:25

    Jokal sem ko nas je zapustil,neponovljiv heroj,človek,v pravem,dobrem smislu besede,skratka,pameten,bister,pošten,neuničljiv,dalaven,neumoren,vse naj naj.........

  • Oky

    23. mart 2015 | 15:26

    Tito je obiljezio jednu epohu balkanskih i svjetskih razmjera. Jedna licnost od kojega treba uciti, i nanovo uciti. Veliki gospodin, patriota, mislilac, vodja. Stvorio je od grupe balkanskih zemalja jednu priznatu i postovanu zemlju koja se zvala Jugoslavija, koja je bila vazan svjetski faktor, slagali se vi sa mnom ili ne. Ja licno nisam nikad vise za Jugoslaviju, jer to je utopija, ali njemu odajem pocast i skidam kapu, kako je uspio ta balkanska plemena drzati pod kontrolom i iznad svega da se ponose sto su Jugosloveni, i da gdje god odu mogu ponosno reci, ko su i sta su i da ce dobiti za uzvrat divljenje...

  • Lela

    23. mart 2015 | 14:36

    JEDINO su Srbi vjerovali u bratstvo i jedinstvo i voljeli Tita,a nista im nije dobro ucinio,vec naprotiv ! Vidim,da su i dalje za njim zaludjeni. E,Srbi,Srbi,doklen tako ? Vratite se u proslost,pa analizirajte,sto je sve ucinio sa srpskim politicarima na Vasu stetu !

    • 23. mart 2015 | 17:32

      Sultan Sulejman

      @Lela

      Jedino su Srbi imali koristi od Tita I Jugoslavije, koristili godinama fond za nerazvijene, navodno je Kosovo bilo deo Srbije a najnerazvijenija jedinica bivse SFRJ, najveci deo oficirskog kadra u JNA su bili Srbi jer su u Srbiji bile manje plate visestruko nego npr. u Sloveniji I Hrvatskoj u kojima nije bilo interesovanja za "opasac" jer su im plate u industriji bile daleko vece nego u vojsci, slicna situacija je bila I sa policijom, na primer u Hrvatskoj do 90-te je bilo 60 posto Srba u policiji, u Beogradu su bile sve drzavne institucije u kojima su naravno zaposleni bili Srbi, tako da govoriti da je Srbiji bilo nesto lose u bivsoj SFRJ su sve same besmislice. Sad se setih parole "Trepca radi Beograd se gradi" itd itd itd itd itd.

    • 4. maj 2015 | 12:22

      Томислав

      @Lela

      Тачно, Србин неће да призна да је скривио и погрешног подржао. Колико генерација треба да преживи Србин да бих истину схватио.

  • Јездимир

    23. mart 2015 | 13:26

    Јосип Броз Тито је персонификација режима под којим је: 1. убијено неколико стотина хиљада људи, 2. отета и опљачкана имовина како богатих тако и сиромашних, 3. укинуто право и слобода, 4. забрањено другачије мишљење и изражавање, 5. величина глупост и злочин, 6- створена псеудоекономија, 7. створена војска која би служила као топовско месо НАТО пакту против СССР... 8. продужена политика депопулације Словена Аустро-Угарске

    • 23. mart 2015 | 13:47

      Милорад

      @Јездимир

      Сви те молимо да уживаш у данашњем благостању и слободи. Буди поздрављен!

    • 23. mart 2015 | 14:31

      obilic

      @Јездимир

      Jezdimire tako je ali blesave ne prosvetis

    • 23. mart 2015 | 16:09

      Савица

      @Јездимир

      ПРАВАЦ " ЛАЗА ЛАЗАРЕВИЋ" ЧИСТО ИЗ ПРЕВЕНТИВЕ. МОЖЕШ И САМОГ СЕБЕ ДА ОПТУЖИШ ЗА НЕКО ДЕЛО.

    • 23. mart 2015 | 17:34

      Sultan Sulejman

      @Јездимир

      Nemoj da pises toliko opsirno jer je dovoljno 3-4 reci da svi shvate da si puko, a I dalje niko I ne cita.

    • 23. mart 2015 | 17:42

      obilic

      @Јездимир

      Gospodine dobri ste mnogo dobri eh kad bi takvi ljudi zdravim razumom vodili zemlju bila bi sreca

    • 23. mart 2015 | 22:23

      Dragan

      @Јездимир

      Moram zaljuciti da si ti iz nekih zabacenih krajeva,sa neke planine.... I da gledas puno americkih filmova...

    • 24. mart 2015 | 21:05

      Novo doba

      @Јездимир

      Kako je moguce da neki budu toliko bogati i nadmeno zive medju jako siromasnim narodom toga i danas ima pa se pitam da li su na posten nacin stekli svoje bogatstvo i da li je takav monopolisticki svet ideal drustva. Globalno to sto je Tito uradio je pravda i pokusaj stvaranja drustva novog doba polazeci iz ugla licne nedace desile su se nepravde pojedinaca ali to se konstantno desava i danas. SFRJ je dobila prolaz u novu dimenziju preskocila je vek a sada se vratismo gotovo 50 godina unazad.

  • Dragorad

    23. mart 2015 | 12:32

    To je bio drzavnik. To je bio gospodin. A vi sto ga blatite to niko neuzima za vazno. Zato jer o Titu su pisali i izjave dali ljudi koji su ostavili neki istoriski pecat i lepo je sto ste ovaj clanak pustili. Hvala telegraf

    • 23. mart 2015 | 15:46

      Sultan Sulejman

      @Dragorad

      Bravo za kom.

    • 23. mart 2015 | 17:04

      Савица

      @Dragorad

      ЏАБА ПИШЕТЕ КАД ОНИ ЖИВЕ ЈОШ У ВРЕМЕ КРАЉЕВА , БАСНИ И БАЈКИ КРАЉ, ДРАЖА И ЧЕТНИЦИ ЈЕ ЊИХОВ ЖИВОТ.

  • патриота

    23. mart 2015 | 11:54

    Bravo Fazlovic, svaka ti cast. Potpuno se slazem s tobom. To je ono pravo o TITU...

    • 23. mart 2015 | 17:19

      Савица

      @патриота

      БРАВО ЗА КОМЕНТАР.

  • Драган

    23. mart 2015 | 11:51

    Da "majstore"... Pocistio je one (cast izuzecima) koji su hteli da nam nam donesu i urade ovo sto danas imamo. I da OVO STO DANAS IMAMO JE NAJVECI DOKAZ KOLIKO JE TITO BIO U PRAVU.

    • 23. mart 2015 | 15:48

      Sultan Sulejman

      @Драган

      Najbolji kom. koji sam procitao u vezi naseg druga Tita.

  • s-a-k-i

    23. mart 2015 | 11:43

    Pored reci ovih licnosti iz istorije sveta mislim da je sasvim suvisno dalje raspravljanje o titu i o tome sta nam je ostavio a sta ne , pa cak i da je bio los covek zasto bi zeleo da unisti ono zbog cega se zrtvujuci i svoj zivot borio a to je bila Jugoslavija , ovo vam je ista prica kao kada bi covek napravio jednu lepu kucu dovoljno dobru i za buduce generacije pa se posle njegove smrti okrivljuje kako je zeleo da je srusi, krivi su oni koima je Jugoslavija odtavljena...

    • 23. mart 2015 | 19:40

      SAVA

      @s-a-k-i

      Uvek je bilo izuzetaka pa i sada, HR Predsednica kaze Tito diktator i netreba ga poredit sa Antifasizmom, a covek tvorac i vodja Antifasista. Koji um zena ima, i sta nece rec samo da bi sto duze ostala na polozaju. Naivno zar ne.

  • Dragan

    23. mart 2015 | 11:32

    I da... Bilo je progona i cistki... Onih koji su jos tada zeleli da dodjemo na ovo sto imamo danas. I tek sada vidimo ONO OD CEGA NAS JE TITO SPASIO.... Da je ziv,ni SVET NE BI IZGLEDAO OVAKO ..... Svet koji se u proteklih 30 tak godina tako vratio nazad(osim u tehnologiji,posebno kontrole)

  • Драган

    23. mart 2015 | 11:25

    Kako mogu da uporedjuju neuporedivo. SFRJ SVETSKU SILU i ove jadne podanicke drzave. ONAJ ZIVOT i ovaj zivot. ONO IZGRADJENO i ovo(ne mogu naci sta!!!) one dugove(cca 17. milijardi Eura) i OVE DUGOVE= PREKO 180 MILIJARDI ONU SIGURNOST,BEZBEDNOST i ovu ONU DEMOKRATIJU(primenjivu svaki dan) i ovu dirigovanu i to na 4 godine.....

  • Dragan

    23. mart 2015 | 11:17

    Sramni komentari protiv Tita su sigurno rezultat isfrustruiranosti jadnih tipova koji bi u onom sistemu sigurno bili otpadak. Kritikovati coveka koji nam je napravio najlepsu drzavu na svetu,drzavu za narod a ne za pojedince,mesto u kome je 90% ljudi zivelo u slozi,prijateljstvu,blagostanju...i DEMOKRATIJI daleko vecoj nego ovo danas. ZIVELI SMO U SVOJOJ DRZAVI.......a danas smo svi okupirani,potlaceni,ucenjeni...

  • Zika zivac

    23. mart 2015 | 10:24

    Dzaba vam sve,preko 30 godina ga pljujete i ne vredi..Dok je bio ziv ganjao je vas fasiste svuda po belom svetu:)Jugoslavija je bila najlepsa zemlja .

    • 23. mart 2015 | 18:36

      Sultan Sulejman

      @Zika zivac

      Samo kada bi mogla da se vrati bar jednu godinu, da ovi pametnjakovici vide sta je prava drzava I kakav je zivot bio u njoj.

  • obilc

    23. mart 2015 | 09:42

    Ako treba sad posle tog zlotvora da se mrzimo kao sto se mrzimo i delimo kao srbi komunisti i srbi monarhisti spremite se kao debili dase koljemo medju sobom. Gledajte ukrainu vidite pakao medju sobom jedan narod jedna krv ali se kolju. Reko je komunizam vi niste rusi vi ste ukrainci i to sad buknulo hoce evropa opet slabu rusiju pa eto uspeli su. Svuda je komunizam ostavio veliko zlo

    • 23. mart 2015 | 11:20

      Beogradjanin

      @obilc

      E svasta sa budalom... Pa da li si ti toliko nazadan u razmisljanju? U Ukraini, kao i u ostatku sveta, svo ratovi se vode zbog PARA!!! A sto zbog para? Zato sto kapitalizam je sistem koji nmz da opstane, uvek se zavrsava sa ekonomskom krizom, i kad god je kriza Ameri pocnu rat jer im je vojna industrija pravi zaradu 60% od cele industrije. Poenta price kapitalizam ti je za sve kriv, a ne komunizam...

    • 23. mart 2015 | 12:27

      Zic

      @obilc

      Mi nismo bili klasicna komunisticka drzava.Vec je vladao samoupravni socijalizam

  • Fazlovic

    23. mart 2015 | 09:30

    Drzavnici vojskovodje i ugledne licnosti citavog svijeta potvrdjuju velicine Tita njegove drzave i njegovih naroda cak i ratni gubitnici mu odaju priznanje izuzev malog preostalog sljama cetnickog i ustaskog sto se da procitati i u nekim komentarima.Tito je legenda svih vremena! Smrt fasizmu Sloboda narodu

  • Kosta

    23. mart 2015 | 08:30

    I sta mu vredi kad je bio komunista i napravio uzase, gore nego Staljin.

  • obilc

    23. mart 2015 | 08:30

    Pogledajmo ukrainu predsednici vecinom mafija. Timosenkovi. Janjukovic porosenko. I sad vidite kako ih dele po veri po politici a sami se ubijaju medju sobom. Pomazu ih amerika papa nemacka i engleska francuze vode za uvo jer imaju problema imaju mnogo azijata i crnaca i cim nece odma se pali logorska vatra u pariz. Ajde vratite se kako je to bilo u srbiji ista prica u irak isto u libiji isto.

  • TITOV_pionir

    23. mart 2015 | 08:16

    ZAŠTO ZA VREME TITA NISTE OVAKO PRIČALI DA JE BIO MASON I SVE OSTALO? Niste, jer je davao stanove,gradio fabrike,nije dozvolio visepartijski sistem u drzavi kao danas i tako dalje....

    • 23. mart 2015 | 10:25

      obilc

      @TITOV_pionir

      5 tajne sluzbe su radile na odklanjanje srba u svetu i u srbiju.

    • 23. mart 2015 | 11:08

      Delfin

      @TITOV_pionir

      Da pa mi sada vracamo dugove.

  • obilic

    23. mart 2015 | 08:02

    Sad svi generali bivali za vreme jugoslavije dobri i bogati a dobrovoljci i druge paravojne formacije napred a jugoslovenska vojska 20 kilometara iza fronta. To je istina a sad uporedite sta je radio tito sa komunistima isto posmatraci i zaduzeni da potporuju gradjanski rat medju srpskim narodom. Pogledajte ukrajinu za koga ratuju koji je motiv ko ih pomaze da se biju medju sobom Za sta za ideju fasizma nemacke i predstavljanje pametne engleske. Englezi su lukavi i dementna nacija. Svakog su prevarili i sebi napravili uvek dobri polozaj ona je uvek nesto posebno u evropi koja uzima pravo da odlucuje u ime drugih i veciti okupatori.

  • Зато?

    23. mart 2015 | 05:12

    Што је Београд на најповољнијем положају и због лакше контроле немирних Срба. 2.Да би се уништио Српски сељак прављене су фабрике тамо где не постоји потреба за тим. Све те фабрике су углавном пропале као и српски аграр,што је дугорочни план био овог ко зна шта је био. Све сем Србин. 3. То што ти зовеш Српским генералима,све су комунисти који су због своје идеологије заборавили своје порекло. Зато је суровост приликом рата била велика јер је тихи бес годинама таложен међу народима био последица страха од највећег српског тиранина. Колико је та творевина била грађена на чврстим основама било је јасно врло брзо,јер су ти исти његови пионири све то бацили под ноге. Вештачка творевина створена на леђима највише Срба се брзо распала у парампарчад,а и данас се кунете у њу. Могао си да одговориш на она три питања,али очито да вам све српско смета па браните овог ко зна шта је био и ко зна које штете дугорочније гледано је Србији направио.

    • 23. mart 2015 | 09:05

      Baron

      @Зато?

      Pa vrati se na selo;ko ti sad brani?

    • 23. mart 2015 | 09:52

      ЈНА

      @Зато?

      Браво геније! Сад се фабрике праве плански...Зато имамо овако развијену индустрију. Питај ти праве сељаке, да ли су боље живели кад кад их је ћопави србомрзац злостављао и немилосрдно експлоатисао или сад кад уживају сву могући српску демократију и капитализам на челу са тзв.четничкин војводом који иде у Русију да поздравља Петокраку.

    • 23. mart 2015 | 16:15

      Sultan Sulejman

      @Зато?

      Mislis da ima budala sto ce citati tvoje glupost, ko god procita tri tvoje reci vidi sta je s tobom.

  • Аки

    23. mart 2015 | 02:59

    Највећи зликовац уз чаушескуа!

    • 24. mart 2015 | 10:39

      Bosna

      @Аки

      I Draze Mihailovica, velikog vojskovodje! Velike vojske!

  • rade

    23. mart 2015 | 02:10

    Bravo za tekst!!!! Napokon!

  • Dadoredstar

    23. mart 2015 | 01:43

    Ovde se zaboravlja istorijska činjenica ili se namjerno prećutkuje Tito jeste šta je god bio bio je oslobodioc a tamo neki Draža i Kralj koji je pobjegao poslije prvih bombi uEnglesku!!!?? Srbi su platili najveću cijenu u 1 i 2 svjetskom ratu Srbi su i bili uz Tita Srbi su stvorili i razrušili Jugoslaviju??!!! Nije lako vladati sa stokom??!!!

  • Bosna

    23. mart 2015 | 00:30

    Ko je da je bio, Titu ovi mogu samo da sepu!! Al ce morati da se propnu na prste posto su mali, mali misevi!!

    • 23. mart 2015 | 08:21

      obilc

      @Bosna

      Jeste izmuzo srbiju da bi podelio srpsku bosnu i ostaviomuslimanima drzavu sto ni turci nisu to uradili 500 godina ti imas razlog da budes sretan. I sto je doveo komuniste iz bosne da budu sefovi i direktori po partijskoj liniji kao i crnogorce obicno neskolovane i sa laznim diplomama. Takvi su mogli sve ko nije bio sa njima taj je morao da se muci i da rinta za ta goveda dobili odmah stanove i sve a ja sam morao da uplacujem stambeni fond kao i ostala gologuzija i nikom nista kakav stan. Narod ste zaplasili i sa tom komunistickom policijom samo gusili srbiju Zato je komunizam bio sa centrom u srbiji. Da je bio tito hrvat bio bi zagreb otud su skolovani prvi komunisti i preruseni u cetnike i otuda je kombinacija spoj ustase i cetnika. Na kraju ucite se da citate izmedju redova.

  • obilic

    23. mart 2015 | 00:10

    Tito je vodio srbe smrt to svaki normalan covek zna. A milosevic istopoveo blesave jugoslovene u rat sa svima. Svi su mogli bez metka da se razidju. Ali milosevic je hteo da srbija iskrvari. Tako da ta jugoslovenska vojska je pucala po srpskim dobrovoljnim jedinicama u hrvatskoj. Toliko osposobnosti komunisticke vojske.

    • 23. mart 2015 | 16:32

      Bosna

      @obilic

      U doba Milosevica to vise nije bila JNA!!

    • 23. mart 2015 | 23:50

      DAROLIM

      @obilic

      Ma nije mogao Sloba, realno sve je rezija zapada, tako je moralo biti. Sve je to Tito ugovorio sa zapadom za zivota, kod kojih je stalno i visio.

  • obilic

    23. mart 2015 | 00:02

    Broz je masakrirao staru jugoslaviju a srbima ucinio pakao. Tako treba da pise

    • 23. mart 2015 | 02:24

      DAROLIM

      @obilic

      Ubio kralja Aleksandra 1934, godine u Marseju u to sam siguran 100% .

  • Misko

    22. mart 2015 | 23:51

    Najveci zlocinac i zlikovac koji je hodao bBalkanom. Izvinjavam se gospodinu Causesku, ali on je bio mala beba za Jozeka koji je isao svetom trbuhom za kruhom a njegov narod nema ni hleb danas da jede? Ispravka, neki su napredovali pa imaju za hleb,mada nemaju psenicu? Tuzno od velicanja zlotvora i zlikovca i poredjenja sa partizanima. Znamo svi da su partizani i borci protiv fasizma bili Srbi iz Srbije kao i CG. Bi H. I HR. a to znamo zato sto su svi ostali bili na strani fasista! Mnogo jednostavno,zar ne?

    • 23. mart 2015 | 06:37

      Aco

      @Misko

      Danas nemaju hleba da jedu.Znaci za hleb je kriv.Ti nisi noalan

    • 23. mart 2015 | 08:10

      obilc

      @Misko

      Tako je momce ali ovde biju minuse ljudi koji su ziveli na ledjima postenih srba i porobljenih komunizmom. Tito je posle rata rusio crkve ubijao popove na gnusni nacin. Jedan primer u selu kijevu kod batocine svestenika su mucili kao turci zabili mu kolac u zadnjicu pitajte novinari dal je to tacno nije daleko kijevo znate sta kad covek pogleda ko nam je bacio na kolena srbiju to se ni turcima nije povelo za rukom. Sada su u svakom gradu komunisticke mafije koje komanduju i dalje. Pogledajte kragujevac jagodinu beograd novi sad pozarevac nis da ne pisem dalje.

    • 23. mart 2015 | 09:56

      Marin Rosić

      @Misko

      Neće baš biti da su svi ostali bili na strani okupatora . Kada je Broz 1942 pristigao u Livno (pošto su ga Nemci uz svesrdnu pomoć Mihajlovićevih četnika,Ljotićevaca i Nedićevaca isterali preko Drine),sačekala ga je dalmatinska partizanska vojska od 10.000 boraca ! Broz je tada sa sve tri prateće proleterske divizije imao oko 6000 boraca ! Na sutjesci je od 7000 poginulih partizana bilo više od 4000 dalmatinaca ! Da ne pominjemo da mu je i ranjenike preko neretve preneka 9.Dalmatinska divizija (kasnije rasformirana da se popune 1,2,3 i 7,divizija) !

  • Фидел

    22. mart 2015 | 23:31

    Смрт фашизму, слобода народу!

    • 23. mart 2015 | 09:44

      obilc

      @Фидел

      To je jevrejska parola bolje rat nego pakt i to smrt fasizmu

  • zgembo

    22. mart 2015 | 23:08

    druze tito mi ti se kunemo da sa tvoga s'budalama ce da skrenemo......u propast

  • lopez

    22. mart 2015 | 22:52

    druže tito druže tito tebe Srbi lažu, oni vole oni vole Djenerala Dražu neokomunisti kada ćete da nam sjašete sa grbače?

  • DARKO 100%

    22. mart 2015 | 22:42

    NASA ISTORIJA JE KAO VOZ BEZ VOZNOG REDA,A NAROD KAO TRAVA,NA KOJU VETAR STRANU ZAPUSE TAKO I TRAVA SE NA TU STRANU POVIJA,

    • 23. mart 2015 | 09:53

      Zika zivac

      @DARKO 100%

      Bravo Darko,dobro poredjenje..

    • 23. mart 2015 | 20:01

      SAVA

      @DARKO 100%

      Eto vidis ja ne i nikad nisam se menjao niticu. Nikad uz fasizam pa kad bi prosio komad leba.

  • Milun

    22. mart 2015 | 22:35

    Najvise je zrtvovao i pobio Srbe koji su se najvise borili i dobili su posle njega novi rat i komadanje Srbije, i nove Srbske zrtve.

  • Milan

    22. mart 2015 | 22:32

    Тито се "борио" до последњег Србина. Скоро је успео. Данас његови пионири настављају његов посао.

  • Ringeraja

    22. mart 2015 | 22:10

    Stop stranackom zaposljavanju!!!

  • momcilo

    22. mart 2015 | 22:05

    sta reci.znam samo da smo mi srbi prosli najgore u tem bratsvu.a tito e to ce ostati enigma jos puno vremena. bravar/mason. etc............. a goli otoci............ jame po ercegovini.pa bombardovanje krajem rata........ a mi i dalje NAIVNI.VJERUJEMO U SVE SAMO NE U ONO STO TREBA...

  • Zlobica

    22. mart 2015 | 22:04

    najviše partizana je poginulo u čitanci za prvi razred

  • Milutin

    22. mart 2015 | 22:02

    Ko je ovde zbunjen? Ko razume, kapira,kuzi,konta i razbira pricu? Ovde se govori o Titu i partizanima. Odjedanput su svi partizani, a znamo kako su koje Republike docekale fasiste? Slovenci, Hrvati,Bosanski muslimani,Makedonski Bugari,albanci,Vojvodjanski Madjari su bili na strani fasista, cast izuzetcima! Srbi i Crnogorci kao i Bosanski i Hrvatski Srbi su se borili protiv fasizma! Neki bi narodi hteli da vrate vreme i prekroje istoriju? Sram vas bilo!

    • 22. mart 2015 | 22:31

      Sonja

      @Milutin

      Dala sam ti plus,ali moras znati da su i Hrvati bili u partizanima i to do 1943. vecina. Srpkinja sam ali zarad istine.

    • 23. mart 2015 | 09:14

      Mefisto

      @Milutin

      Lepo,lepo a sad van i gledaj u sunce.

    • 23. mart 2015 | 21:44

      Sultan Sulejman

      @Milutin

      Ako je tako kao sto ti govoris cetnika nije ni bilo, a ako ih je I bilo valjda su pali s neba I nemaju naciju.

  • Deonisious

    22. mart 2015 | 22:00

    Tito jedan jedini!!!!

    • 23. mart 2015 | 02:30

      DAROLIM

      @Deonisious

      Nije! Bilo ih je dva, jedan je lazni i to mi se cini onaj, sto je u kuci cvca.

  • Kotromanic Bosanski Kralj

    22. mart 2015 | 21:56

    Dragi nas Tile. Hrvatina

    • 23. mart 2015 | 14:15

      DAROLIM

      @Kotromanic Bosanski Kralj

      Tito je Hrvat kao i Nikola Tesla. Nije znao da prica cisto Srpskohrvatski jezik do kraja zivota. On je ubaceni zapadni lement.

  • Metohija

    22. mart 2015 | 21:54

    Da li se zna etnicki sastav komandnog kadra i borbenog sastava?U kojim su to gradovima bivse drzave nacisti docekani cvecem kao oslobodioci,a koji su gradovi razoreni bombardovanjem?Ko je od bivsih naroda i narodnosti imao svoje legije i divizije u naci-uniformi na teritoriji SSSR-a?Koji narod na balkanu je najvise stradao od nacista i njihovih saradnika,nad kojim narodom je vrsena odmazda 100 za 1-og?Koji je jedini narod imao dva antifasisticka pokreta?Koji je to narod sa ovih prostora imao konc-logore cak i za decu,nad kojima su se cak i nacisti zgrazavali?Ova su pitanja upucena svim pripadnicima bivsih naroda i narodnosti koji velicaju Tita,sa namerom da sebe prikazu kao nosioce antifasistickog pokreta,u tom trenutku jedinog u okupiranoj i inferiornoj Evropi,kako bi prikrili sramnu ulogu koju su njihovi dedovi odigrali kao deo fasisticke masinerije.Isti oni ciji potomci tih velikih slugu svih okupatora koji su ovuda prolazili,danas tako sizofreno podizu spomenike Ferdinandu simbolu okupatora a ruse spomenike Principu bez cijih pucnjeva bi i dalje bili sluge,na sta su doduse navikli kroz vekove.U Evropi je samo jedan narod vodio pravu antifasisticku borbu, ne racunajuci Rusiju,o tome svedoce zrtve toga naroda za slobodu.

  • Jovica

    22. mart 2015 | 21:20

    Mi srbi smo mnogo pametni ... sto kaze cercil to je... sto kaze obama danas to je... Boze oprosti nam.

  • DAROLIM

    22. mart 2015 | 21:19

    Tako je Srbi, alal vam vera pocrkace te za Titom. Svi oni koji tako misle, pod hitno kod ocnog ako moze da vam se vrati vid.

  • Antibot

    22. mart 2015 | 21:08

    Cercil nas je izdao.

  • D

    22. mart 2015 | 21:06

    Ni dan danas ne znamo ko je on bio

    • 22. mart 2015 | 21:37

      Muki

      @D

      Nikad neces ni znati!Jer si ti drugacije vaspitan pa ne bi to mogao ni shvatiti ni razumeti!!Svi zivi su postali neki vernici pa oci pvadismo medjusobno a pravi vernici to ne bi smeli raditi!!!!

    • 22. mart 2015 | 22:07

      Sultan Sulejman

      @D

      Valjda si procitao sta kazu ljudi.

  • Milan

    22. mart 2015 | 21:03

    Lepo je setiti se na neke stvari? Mi uvek svi govorimo kako smo lepo ziveli tada, slazem se i ja, mada za bolje nismo ni znali? Nismo sacuvali bratstvo i jedinstvo kao zenicu oka,upravo zbog njega.Moglo je mnogo vise da se poradi na Jugoslovenstvu i u drugim Republikama a ne samo u SR i CG.Takodje vukao je stari i glupave i zlonamerne poteze,pogotovu kad je izmislio narodnost "Musliman". On je ladno iz veroispovesti kreirao narodnost? Toga nema ni dan danas nigde u svetu. U Bosni ( Bure Baruta) su svi trebalo da budu Bosanci tj. Jugosloveni, uz uzajamno postovanje vere bilo cije, a u Hrvatskoj nije uspeo da iskoreni fasizam?Bojalo i volelo ga pola sveta, a kod kuce nije zadovoljio?

    • 22. mart 2015 | 22:03

      Ja

      @Milan

      Aj ne lupaj majke ti,za bolje nismo znali...al izgleda necemo ni znati!

    • 22. mart 2015 | 22:35

      Zujan1

      @Milan

      U pravu si milane ali nisu dali da se zovu bosanci nego su im dali da se zovu muslimani i to je nametnuto tad nisam znao zasto ali sad znam

    • 23. mart 2015 | 06:04

      dr

      @Milan

      Ma dajte bre svi lupetate a sta ovi danas su kao bolji unistise nas pa Tito je za ove mala Beba,da preformulisem za vreme njegove vladavine Nato nije mogao da koristi vojne kasarne u Srbiji a sad ce moci,ekonomija nikad jaca a danas i Albanija ima bolji standard,za vreme Tita je su izgradjene sve fabrike u Srbiji a posle njega koja je izgradjena,svaki grad je imao industriju koja je vukla taj grad i obezbedjivala bolje uslove u provincijama,sela su imala zadruge i pomagala seljaka i otkupljivale rod,a danas unistise seljaka ucenjuju pa jos uvozimo luk,papriku,paradajiz iz Afrike i o cemu vi pricate eto vam Demokratije pa skolujte decu sa njom...

  • Kapiten

    22. mart 2015 | 21:00

    Srbin koji se odrekao pravoslavlja i prihvatio katolicanstvo postao je Hrvat, koje je primio islam postao je Bosnjak, a vi koji ste primili komunizam?

    • 23. mart 2015 | 20:16

      SAVA

      @Kapiten

      Postali smo pobednici fasista sotona, osvajaca celog sveta. To je to, a i zbog zrtava koje su pale za ovu slobodu, veoma cenim i mislim na njih.

  • bre

    22. mart 2015 | 20:54

    ta silna partizanska vojska ne čini ništa da rasformira logore jasenovac fabrika smrti radila do poslednjeg dana rata. dok nisu došli sovjeti nije bilo prave borbe. Više je poginulo i pobijeno od ustaškog. balijskog i šiptarskog noža nego od okupatora italijanskog i nemačkog.

    • 22. mart 2015 | 23:25

      Ja

      @bre

      Dobro da su četnici brali cvijeće i pekli prasiće :-)

    • 23. mart 2015 | 21:54

      Sultan Sulejman

      @bre

      Zaboravio si (namerno) cetnicki noz I kamu, koliko li je od njih poklano?

  • Stojan

    22. mart 2015 | 20:49

    Jedino sto sam lijepo zivio za vrijeme TITA... STARI HVALA TI NA SVEMU !!!

    • 22. mart 2015 | 21:46

      Muki

      @Stojan

      Tako je,tako je!!!!Hvala mu za moje ptedivno detinjstvo :):):)

    • 23. mart 2015 | 01:56

      DAROLIM

      @Stojan

      Alal tebi na takvom ramisljanju.

  • XMen

    22. mart 2015 | 20:49

    Ostavite vise od Tita da pišete, tu veliku nesrecu srpskom narodu. Seselj, 12 godina se borijo za srpski narod, i nema nista od njega

    • 23. mart 2015 | 01:05

      Ево продајем душу ђаволу

      @XMen

      Са чим се борио. Више прасића је појео на Романији, него било која пописна комунистичка комисија. И одакле му кинта за кампање и изборе током деведесетих.

  • TANGA

    22. mart 2015 | 20:39

    Istina...samo mi trazimo razloge da nije tako ...ponosan sto sam JUGOSLOVEN

  • Lovac Mića

    22. mart 2015 | 20:37

    Znate kada ovi politicari koji su na vlast od više partiskog sistema,izađu na ulice za vreme nekih izbora,i počnu držati govore,uvjek kažu;"bit će kao nekada".A to je"nekada" TITOVO vrijeme.Kad se radilo,stvaralo i gradilo se.Da bi sve što su tada napravil,ovi novo kompovani političari prodali a pare neznamo gde su..Kao sada ovo Željezaru Vučić što je prodao..Kao mi nismo mogli proizvoditi i zarađivati..No će nas Amerikanci izrabljivati,kao uvjek do sada..Tito je bio genije i poštovan,To se vidjelo za vreme njegove sahrane kolko ga je Svijet volio i Cijenio.Ko mu je sve bio na sahrani..A mi neznamo to da poštujemo pa samo kevkećemo za njim,i ogovaramo najvećeg državnika na prostorima Balkana,a i dalje!!!

    • 22. mart 2015 | 23:57

      obilic

      @Lovac Mića

      Napisao bi tih imena i prezimena svihovih komunista koji su celu zemlju prodali Sve upropastili zasticeni od policije i vlade ali necu da me takvi provociraju. Stidite se titovi sledbenici. Sami ste sve pokrali. Ja nikad sa vama nisam bio i krao stidite se od svakog postenog srpskog gradjanina. Sad ste u drugoj kao politici i vlasnici pokradenih fabrika

  • Mladja

    22. mart 2015 | 20:34

    JAO JE BITNO DA TO OVA NEUKA POLITIČKA GOLOGUZIJA PROČITA!!!

    • 23. mart 2015 | 23:57

      DAROLIM

      @Mladja

      Ovo o cemu pricamo nema veze, sa politkom to su cinjenicne stvari o kojima govrmo, sa pravom ili ne.

  • Loki

    22. mart 2015 | 20:34

    Istina

  • Domoljub

    22. mart 2015 | 20:34

    Bio je najbolji od najboljih. Svi pre i posle njega su samo otpaci naših naroda i narodnosti. Jedini ispravan političar i vodja na ovim prostorima od početka pisane istorije. Slava mu i hvala mu što sam živeo sa njim i sa drugima koji su bili sretni.

  • pravda

    22. mart 2015 | 20:27

    Toliko se prica protiv Tita i svega sto je on predstavljo,evo dobili sansu i ovi veliki patrijote,sta su radili nego rasprodali i popljuvali Tita i sve sto je on predstavljo,prodali su u nescjnje sve sto je Titovo vrijem izgradilo,sto su patrijote sagradile !!!???

    • 23. mart 2015 | 22:00

      Sultan Sulejman

      @pravda

      Jad I bedu su stvorili, razdor medju narodima a I unutar jednog naroda.

  • ЈНА

    22. mart 2015 | 20:25

    Стани мало! Зар нису четници стварали нацистима пакао? Ипак су они као велики антифашисти победили окупатора...

  • VladaGSP

    22. mart 2015 | 20:25

    Svaka čast na članku.

  • Zeljko PSG

    22. mart 2015 | 20:16

    Pa sto taj teroristicki pokret nije poveo u hrvatskoj već u Srbiji(sto za jednog).Sremski front preseca put nemcima koji se povlace i to u ravnici mobilise srpsku decu od petnaest godina i salje na front.Zemlja im kosti izbacila,

    • 22. mart 2015 | 20:56

      Župan

      @Zeljko PSG

      Ustanak jeste poceo u Srbiji iz prostog razloga zato sto je ovde bilo najpovoljnije.Srbi su tesko podneli slom i poraz Jugoslovenske vojske i zeleli su sto pre da se obracunaju sa Nemcima.Nakon 1941,vecina borbi se vodi po Bosni,Hercegovini,Dalmaciji i Slavoniji...uz naravno prisustvo srpskih jedinica (1. i 2. proleterske brigade....).Ostavimo po strani sta je bilo posle rata,dok su cetnici saradjivali sa Nemcima,Italijanima i ustasama,partizani su oslobadjali drzavu.Postoje mnogobrojna svedocanstva o saradnji cetnika i ustasa..koljac do koljaca.Uostalom zivu glavu su izvukli zahvaljujuci "poglavniku" koji im je dopustio prolaz kroz tkz."NDH" do Italije.

    • 22. mart 2015 | 20:58

      obilic

      @Zeljko PSG

      Bas tako komunizam je bio namenjen rusiji i srbiji Srbija je svedena na nista kao i rusija ali sad su problemi da se vrate u normalu. I sad su svi protiv carske rusije i srpske kraljevine. Svi se brinu o rusima i srbima da stane na stabilne noge

    • 22. mart 2015 | 21:08

      kiklop

      @Zeljko PSG

      U Bosni se je sve desavalo, kakva Srbija kakvi bakraci.

    • 23. mart 2015 | 06:56

      Sultan Sulejman

      @Zeljko PSG

      U Srbiji rata nije ni bilo, samo u Bosni, I tada je to namerno uradjeno da bi se Bosna ocistila od Bosnjaka, sva gamad koja su postojala kao npr. cetnici, ustase itd. su vrsljali po Bosni I pravili pokolje nad civilima kao I 90-tih.

  • bgd

    22. mart 2015 | 20:05

    Znaci cercil kaze da je draza bio izdajnik.. Prava istina.

    • 22. mart 2015 | 20:53

      obilic

      @bgd

      Cercil tito hitler musolini papa lenjin to je banda iz iste klupe a narodnost njihova je ista

  • Nina Jerković

    22. mart 2015 | 20:04

    Где ископасте овај комуњарски памфлет који су се успављивали сви недотупавни по Србији деценијама о величини лопурде, сецикесе и цинкароша, аустријског каплара усташког порекла. А када су се пробудили! Комунисти склопили уговор са усташама још 1935 године за уништење Српског народа и православља. Тито платио са 17 тона злата (српског) САД да бомбардују Србију 1944те (није ни чудо што му Рузвелт захваљује на толиком злату), све време рата комуњарске црвене банде су намерно изазивале репресију нациста у Србији јер за сваког убијеног немца комуњарску класну борбу је плаћао Српски народ са 100 невиних глава, побио и затворио све који су били против црвене банде комуњарских окупатора, забранио повратак Срба на Косово, поделио Српски народ у пет држава да буду мањине усташама, турцима, бугарима и шиптарима да их што лакше убију и протерају 90тих. Тито размонтирао фабрике по Србији и дао усташама и словенцима, направио турцима измишљену нацију "муслимани" а још за живота 1974 уставом гарантовао свим нацистичким сарадницима усташама, словенцима, турцима, шиптарима, бугарима и црногоријанцима да могу слободно да убијају и протерују Србе из својих нових држава.

    • 22. mart 2015 | 20:49

      Djole

      @Nina Jerković

      Da li ti stvarno mislis da je Tito dao 17 tona zlata Ruzveltu. Da li razmisljas sta si napisao? Pa partizani su najcesce bili gladni, Tito je delio u sumi njihovu sudbinu I da je imao I gram zlata valjda bi ga potrosio sa svoje saborce I sebe da kupi malo hrane. A da je trazio od Amera da bombarduju ciljeve po njegovom nalogu to je smesno. Ameri su bombardovali ceo svet po svojim planovima, a ne po planu nekog iz bosanskih suma. Ne znam cemu sluze prazne izmisljotine. Milioni knjiga I dokumenata o ratu postoje u svetu I ove izjave najvecih drzavnika dvadesetog veka se zasnivaju na cinjenicama.

    • 22. mart 2015 | 20:50

      obilic

      @Nina Jerković

      Nevredi nina narod se navikao na lazi i ne prepoznaje realnost. Tvoj komentar je bez greske ali dok komunista ima u srbiji nema bolje

    • 22. mart 2015 | 20:51

      Загор

      @Nina Jerković

      ЛСД је јако чудна ствар!

    • 22. mart 2015 | 20:54

      Pravda bre

      @Nina Jerković

      Apsolutno se slazem

    • 22. mart 2015 | 21:05

      Савица

      @Nina Jerković

      АЛ СИ СЕ ИЗНЕРВИРАО ЗБОГ ЧЛАНКА И ИСТИНЕ КОЈА ЈЕ ЗА ВАС БОЛНА.

    • 22. mart 2015 | 21:10

      kiklop

      @Nina Jerković

      Kako to sve znas ,a neznas ko pobi onaj narod u Srebrenici.

    • 23. mart 2015 | 11:02

      Ognjen146

      @Nina Jerković

      Kad si već toliko pismena i inforimisana mogla si naučiti pored teorija zavere da se ime naroda piše velikim slovom kao i njihovih pripadnika.

    • 23. mart 2015 | 21:49

      Bosna

      @Nina Jerković

      Kako ti nije bilo mrsko tipkati ovu gomilu lazi i cetnickih bljuvotina?? Sigurno su te prstici zaboljeli? Pusi da prodje! ;) Nisi ti u vinklu, da Bog kaze.

  • Kapiten

    22. mart 2015 | 20:03

    Jeste Broz je... i u prvom svetskom je bio on kada je ratovao za njih haha vrh... Srbi..i samo Srbi su lek... ali je cena previsoka :(

    • 22. mart 2015 | 21:04

      Djole

      @Kapiten

      U Prvom ratu je mobilisano na hiljade Srba u Austrijsku vojsku. Nazalost tako se to radilo. Pa I mladi Broz je bio mobilisan, ali treba reci da je vrlo brzo poslat na godinu dana u zatvor u Petrovaradin zbog agitacije protiv rata.

  • zgembo

    22. mart 2015 | 20:02

    a sta prica svet o danasnjim liderima sa podrucuja ex-sfrj... ni 1/100000000000 dio.

  • Muki

    22. mart 2015 | 20:01

    TITO je bio velikan nad velikanima!Nikad niko me moze dostici ni priblizno njegovu velicinu,mogu samo da mu zavide!Velika je sreca bila biti JUGOSLOVEN ma gde se nalazio,ovo sad neznamo ni ko smo!!!!

  • Dag

    22. mart 2015 | 19:55

    A cerka mesara,istorijU, novU - stvara...

  • Andrej

    22. mart 2015 | 19:54

    Hahahaaaa

  • DAROLIM

    22. mart 2015 | 19:53

    Niko nema srce kao sto Srbin imade. Srpski vojniik uvek prvi u svetu. To je istoriia dokazala, znaju oni to.

    • 23. mart 2015 | 01:13

      Muki

      @DAROLIM

      U CEMU HA!DOBRO TI JE TO KAD TESIS SAMOG SEBE, JOS KAD VERUJES U TO.NIJE SRECE!!!!

  • asder

    22. mart 2015 | 19:52

    “Razlog zašto smo prestali da pomažemo Dražu Mihailovića i njegove četnike je jednostavan. On se nije borio protiv Hitlera. Odlučno smo na strani Tita, zbog njegove velike i hrabre borbe protiv nemačke armije… Partizani su sada gospodari situacije i predstavljaju smrtnu opasnost za Nemce…” Vinston Cercil Kada to kaze jedan od najvecih drzavnika sveta Cercil,onda je sve jasno ko su partizani,jedino nije jasno cetnickoj deci i srbiji izgleda.Jos kada usrani cetnicki vojvoda ide na paradu 9 maja u moskvu,pod svim zastavama sa crvenom zvezdom i simbolima komunizma,onda sve legne na mesto,sem nekima koji bi da laziraju istoriju.Ovaj clanak govori o tome ko se borio i koliko je bio postovan a ti je tito i partizani.

    • 22. mart 2015 | 21:12

      DAROLIM

      @asder

      Bolje da nismo bili partizani, bolje da smo svabu ljubili u ruku. Sad smo za Engleze za Nemce najgori narod. Tito je vodio borbu sam, mi smo mu stvorili kult, i da nije bilo Srba ko bi jos danas znao za Tita, ako tasmo takav narod

    • 23. mart 2015 | 00:26

      Деминер /РС/ русофил

      @asder

      Дао сам ти минус,али не зато што ово што си написао није тачно.Питање је да ли је Србима као малом народу требала та авантура у виду комунистичке побуне-револуције?Било је у Европи многољуднијих нација од Срба, па мудро сачекаше већу силу да одради посао.Броз је својим делањем произвео одмазду 100:1.Какву је потребу имало стати испред армије у повлачењу и биолошки се исцрпљивати?Јел то српски нац.корпус настрада у том безумљу?Па то нису радиле ни савезничке армије.Како то,да та партизанска револуција не поткачи мало и Јасеновац?За послератно државничко понашање,то је коректно одрађено.

    • 23. mart 2015 | 10:05

      Ево продајем душу ђаволу

      @asder

      Да ли треба заборавити девети мај, као дан када је Немачка капитулирала?Па још славимо и Бари иТокио кад смо постали клубски прваци света. А када ја народ широм Европе дочекао какву такву слободу то је комунистички празник. Видиш како се испира мозак и наводи мржња на комунизам. Значи он нешто вреди. Ако мислиш да грешим онда се учлани у неку неонацистичку партију, чека те рат у истичној Европи. Бар ћеш моћи да убијаш комунисте. Ја ћу бити комуниста увек.

  • Еуклид

    22. mart 2015 | 19:52

    Тито је херој који је за остварење својих комунистичких циљева,коју узгред ови великани нису имали у својим државама,био спреман да жртвује све до последњег Србина. Чак и кад је био готово известан крај рата,послао на Сремски фронт децу да додатно изгину од фашиста и усташа. Српске жртве му никад нису биле довољне. Увек је могао још.

    • 22. mart 2015 | 20:54

      Djole

      @Еуклид

      Ako zameras Titu za Sremski front zato sto je ginula I mladez za slobodu onda zameraj I Stepi Stepanovicu za Solunski front gde je takode ginula I mladez. Pa rat je to, mladi ginu za slobodu svoje zemlje. A ko je trebao da gine, ruska, francuska, engleska ....mladez za nasu slobodu. Lako je sada pljuvati po herojima kada ih vise nema. Ali je u najmanju ruku ruzno.

    • 22. mart 2015 | 21:06

      obilic

      @Еуклид

      To je tacno

  • Željko

    22. mart 2015 | 19:47

    Ponosan sam što sam jedan, a verujem i najbolji,deo svog života živeo u vremenu jednog takvog čoveka.Imao priliku da odrastem i sazrem kao čovek i jugosloven u jednoj blistavoj epohi naroda koji žive na ovim prostorima.Neopterećen pitanjima nacionalnosti,različitosti bilo kog tipa, jezičkog ili kulturološkog.Moja savest mi ne dozvoljava da o čoveku koji je toliko uradio za sve narode sa ovih prostora kažem bilo šta drugo osim da svako od nas mora biti ponosan što je on bio deo našeg života.Istorijske činjenice su prenebregnute i namerno zaboravljene radi interesa pojedinih političkih i ostalih grupacija.Njihovo je da pokušavaju da izmene istoriju a naše da je ne zaboravimo i budemo svedoci narednim pokolenjima ko je bio taj čovek. Svi koji smo barem deo svog života živeli u državi koju je on osnovao, vodio a neki drugi je posle njega uništili, znamo šta je životi dostojno ljudskog bića i gradjanina zemlje koja je štitila iste od svega ovoga što sad doživljavamo.

    • 22. mart 2015 | 20:46

      Dragan Dugić

      @Željko

      Svaka čast!

    • 22. mart 2015 | 20:56

      Kapiten

      @Željko

      Pa sada svi placamo to tvoje idilicno odrastanje... ako nisi Srbin onada te razumem....

    • 23. mart 2015 | 01:53

      DAROLIM

      @Željko

      Ziveo si 20, godina lepo a bedujes 40, godiina zahvaljujuci Titi i samih nas, pametnih u onom vremenu tako i sadasnjem. Za sve smo krivi sami, sto nam se desavalo i desava. Imali smo mnogo a i sada razborite ljude. Komunisti gluperde demokrate jos gore i sada uzivamo u plodovima njihovg rada.

    • 23. mart 2015 | 10:10

      Zika zivac

      @Željko

      Drzava je kao porodica,postoji neko ko zaradi,sagradi,napravi a onda njegovi naslednici procerdaju,popiju,prokockaju i kad vise nicega nema okrenu se protiv Tate(Tita).

  • Витез

    22. mart 2015 | 19:44

    Све неки сумњивог морала...

  • Stanojle

    22. mart 2015 | 19:40

    Tito i partizani nisu se mnogo suprostavljali Nemcima. U Jugoslaviji je poginulo oko 7.000 nemačkih vojnika. Najviše ih je poginulo u desanantu na Drvar kad ih je poginulo oko 200. To su zanemarljivi brojevi zrtava u odnosu koliko je Jugoslavrns izginulo. U Jugoslaviji se većinom vodio gradjaski rat. U Srbiji Srbi četnici protiv Srba partizana a u NDH Srbi partizani protiv Hrvata ustaša.

    • 22. mart 2015 | 20:44

      Domoljub

      @Stanojle

      Borili su se protiv protuva i u Hrvatskoj i u Sbiji .

    • 22. mart 2015 | 21:08

      Савица

      @Stanojle

      АЛ СЕ НАЛУПЕТА. ИМАЛИ КРАЈА ТОЈ ЧЕТНИЧКОЈ ИЗДАЈНИЧКОЈ ДЕМАГОГИЈИ?

  • Obućar

    22. mart 2015 | 19:38

    Tito je lepo iskoristio hrabrost ludih Srba!

  • Goran

    22. mart 2015 | 19:34

    Nije Tito nego je Srpski narod izneo veliku bitku na svojim njedrima. A nismo se borili samo protiv nemaca nego i protiv nekih nama "bratskih" komsija.

    • 22. mart 2015 | 20:58

      Djole

      @Goran

      Pa kada kazes za srpski narod da je izneo pobedu budi precizniji. Ko je izneo pobedu? Nedic, Draza, Ljotic, Pecanac, Dragi Jovanovic, Acimovic, Vujkovic, Kalabic....ili Koca Popovic, Petar Stambolic, Petar Ljubicic, Bosko Buha ........ Ne mogu svi u isti kos. Ni u snu.

  • Swed

    22. mart 2015 | 19:32

    Uzasno je citati ovoliko velicanje jednog diktatora i zlocinca!

    • 22. mart 2015 | 20:59

      Djole

      @Swed

      Pa ili si ti u pravu ili ceo svet. Zapitaj se iskreno. Ako treba potrazi strucnu medicinsku pomoc.

  • Hamza

    22. mart 2015 | 19:32

    E to je to, što ja uvek govorim a vi mi baš nekad I ne objavite komentar. Hvala vi što ste sve ovo objavili.

  • Mirza mickey

    22. mart 2015 | 19:30

    Prvi i zadnji staresina

  • Milos

    22. mart 2015 | 19:29

    I najveci hohstapler u istoriji

  • Kjevo

    22. mart 2015 | 19:22

    Само да исправим вајара,Никола Тесла је највећа личност у историји јужнословенских народа,нико му није ни близу.

    • 22. mart 2015 | 20:41

      Domoljub

      @Kjevo

      Nikola je naučnik a Tito je politički genije.

  • Djole

    22. mart 2015 | 19:16

    Hvala na ovom clanku, ne zbog mene vec zbog mladih koji ne uce o herojskoj partizanskoj borbi protiv okupatora I domacih slugu. Ceo svet zna istinu, trebalo bi I mi kojih se ovo najvise tice.

    • 22. mart 2015 | 20:21

      SAVA

      @Djole

      Malo je danas vodja u svetu koji se bore za svoj narod i u ratu i u miru, kao sto je bio Tito. Jednom dao zakletvu coveku koji nije birao ljude po veri i boji koze, i ostajem vecno a evo to su dokazali veliki ljudi pa cak i Fasisti protiv kojih se borio sa svojim narodom.

    • 22. mart 2015 | 20:27

      VladaGSP

      @Djole

      Đole,odličan komentar.Istog smo mišljenja.

    • 22. mart 2015 | 20:27

      Delfin

      @Djole

      Ne lupaj

    • 22. mart 2015 | 20:39

      Ljuti

      @Djole

      Bravo Djordje ne dasi u pravu Nego i vise.Tito je Bio pojam za svakog pametnog. coveka.Kazu pobednik pise istoriju a gdeje istorija Drazina i antina u dupetu! Za mene On je neponovljiv u svemu. Poreklom sam Srbin ali postenjak.

    • 22. mart 2015 | 22:26

      DAROLIM

      @Djole

      Ali ta istina nas ubi, to mora omladina da zna. Nazalost oni koji realno razmisljaju i omladina nose tu kako kazete istinu nose na svoja ledja.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA