≫ 

Ogromne izmene linija gradskog prevoza u Batajnici: Mesec dana traju radovi, menjaju se trase i ukidaju stajališta

Novi plan vožnje trajaće od sutra do 23. juna

  • 1

Zbog radova na redovnom održavanju kolovoza u izvođenju Javnog komunalnog preduzeća "Beograd put", u periodu od ponedeljka 20. maja do 23. juna menja se režim rada na linijama Javnog gradskog prevoza na Batajničkom drumu, na delu od Ulice batajnički drum 6. deo do saobraćajnice T-7.

Vozila na liniji 84 i 612 dok traju radovi će saobraćati u oba smera ulicama Cara Dušana - T-7 - Jovana Stojsavljevića - Lazara Mamuzića - 2. nova i dalje redovnom trasom.

Linije 73, 704, 705, 706 i 706E će saobraćati trasom Ulice cara Dušana – T-7 - Autoput za Novi Sad - Naselje Mala pruga – Batajnički drum 2.deo – Batajnički drum 6. deo - Batajnički drum i dalje redovnim trasama.

Autobusi na liniji 703 će saobraćati ulicama Cara Dušana – T-7 – Autoput za Novi Sad – Naselje Mala pruga – Batajnički drum 2.deo – Batajnički drum 17. deo i dalje redovnom trasom.

Na pomenutim delovima puta ukidaju se stajališta "Geomašina" u oba smera, za linije 73, 704, 705, 706, "Preduzeće Galenika Magmasil" u oba smera, za linije 73, 703, 704, 705, 706 i "Metro" stajalište u oba smera, za liniju 703.

Zbog toga će se privremeno uspostaviti stajališta na linijama 84 i 612, "Milice Šuvaković 1" u smeru ka Novoj Galenici – u ulici Lazara Mamuzića, 30m posle raskrsnice sa ulicom Milice Šuvaković, "Milice Šuvaković 1" u smeru ka gradu - u ulici Lazara Mamuzića, 30m posle raskrsnice sa ulicom Milice Šuvaković.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mira

    19. maj 2019 | 21:50

    Niste napisali da gradjani Batajnice ne mogu ni da izadju na autoput kod Novih Banovaca jer se istovremeno radi desna cela strana novosadskog autoputa. I narocito niste nista rekli o tome da autoput stoji danima zatvoren a nema nijednog jedinog radnika da radi danima! Zasto kad se ugovaraju radovi na autoputu uz zatvaranje dela autoputa se ne ugovori obavezno 14-casovno radno vreme na autoputu sa obavezom prisustva 30 radnika u svakom momentu. Ako svaka privatna firma na taj nacin ugovara izgradnje i adaptacije zasto ne moze drzava gde pati celo gradjanstvo

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA