≫ 

Od 1. oktobra počinju probe sistema daljinskog grejanja u Beogradu

Korisnici koji primete curenje vode iz instalacija, kvar prijavljuju Dispečerskom centru – Službi za prijem reklamacija pozivom na broj telefona 011/20-93-100

  • 1
Radijator, zima, grejanje, kalorimetar, merac, ventil, grejanje, termostat Foto: Pixabay

Sistem daljinskog grejanja Beograda u potpunosti je spreman za predstojeću grejnu sezonu, svi neophodni remontni radovi privedeni su kraju i pre predviđenog roka, tako da će funkcionalne probe sistema daljinskog grejanja početi 1. oktobra i trajati do 10. oktobra, saopštile su "Beogradske elektrane".

To znači da će više od 300.000 domaćinstava u prestonici imati stabilno i pouzdano snabdevanje toplotnom energijom tokom čitave grejne sezone, navedeno je u saopštenju.

Istaknuto je da je priprema sistema obuhvatala obimne radove na toplovodnim izvorima, toplovodnoj mreži i primarnim delovima toplotnih predajnih stanica, s obzirom da je sistem "Beogradskih elektrana" jedan od najvećih sistema za snabdevanje potrošača toplotnom energijom u Evropi sa 36 toplotnih izvora, odnosno 14 toplana i 22 kotlarnice, kao i oko 1.600 kilometara toplovodne mreže sa povratnim vodovima i više od 9.000 toplotnih predajnih stanica.

U sklopu priprema za grejnu sezonu, "Beogradske elektrane" su ugovorile snabdevanje toplotnih izvora prirodnim gasom, koji je primarni energent i koji čini 96 odsto ukupne potrošnje, a nabavljeni su i svi ostali neophodni energenti, prenosi Beta.

Kako je objašnjeno, funkcionalne probe podrazumevaju proveru rada energetskih objekata, toplana i kotlarnica, čime se uporedno proverava funkcionalnost toplovodne mreže, toplotnih predajnih stanica, a po potrebi i pojedinih grejnih instalacija, kako bi se proizvodna i distributivna postrojenja što bolje pripremila za predstojeću grejnu sezonu.

Funkcionalne probe ne podrazumevaju početak grejne sezone, odnosno isporuku toplotne energije potrošačima, navodi se u saopštenju.

Ne reklamirajte ako radijatori nisu topli

Zbog toga "Beogradske elektrane" apeluju na korisnike da ne upućuju reklamacije Dispečerskom centru – Službi za prijem reklamacija, ukoliko im radijatori nisu topli, jer se pod funkcionalnim probama podrazumeva provera rada sistema u hladnom-dinamičkom režimu, a ne u režimu zagrevanja stambenog i poslovnog prostora.

Кorisnici sistema daljinskog grejanja trebalo bi da obrate pažnju na ispravnost svojih unutrašnjih instalacija i ukoliko primete curenje vode iz instalacija, kvar prijavljuju Dispečerskom centru – Službi za prijem reklamacija pozivom na broj telefona 011/20-93-100.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Dr Anja

    24. septembar 2020 | 20:33

    Bravo,nek samo zive beogradani,a ostali u Srbiji nek pocrkaju!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA