≫ 

Neki građani se žalili da brojevi telefona za reklamacije ne rade, pa je Vesić uživo pozvao Toplanu

Dispečerka kol-centra odgovorila je kroz nekoliko sekundi na telefon

  • 5
SRBIJA OKOSOKOLOVO PREZENTACIJA

Fot: Tanjug/Sava Radovanović

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić jutros je tokom gostovanja u programu TV Prva govorio o grejanju u srpskoj prstonici koje je počelo nešto ranije ove godine jer su se za to stekli uslovi.

Kada mu je novinarka rekla da se pojedini građani žale da brojevi telefona za reklamacije ne rade, Vesić je pozvao kol-centar "Toplana" kako bi proverio da li se zaposleni javljaju na pozive.

 

Dispečerka kol-centra odgovorila je kroz nekoliko sekundi na telefon i rekla da je za vikend bio smanjen broj poziva, odnosno prepolovljen u odnosu na prethodnu nedelju. Tokom telefonskog poziva Vesić je prijavio reklamaciju koju su podneli stanari jedne zgrade u beogradskoj opštini Rakovica.

- Proverićemo i odmah ćemo poslati ekipu - odgovorila je dežurna osoba.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ivan

    19. oktobar 2020 | 11:19

    Namesteno..

  • Nikola

    19. oktobar 2020 | 11:28

    Njemu verujemo😂😂

  • 0000000

    19. oktobar 2020 | 11:32

    Na Bezanijskoj kosi 6 dana im je trebalo da sa N Beograda da dodju, da otklone 1 kvar.Ljudi se 6 dana smrzavali u zgradama, gospoda dosla nisu. Posle stotine poziva.Sramno!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA