• 16

Kamion zaglavljen u Beogradu, vozio ulicom širokom za jedan auto: Da li su oni odgovorni za gužve?

, Telegraf

Da li bi na ulicama Beograda bilo manje saobraćajnih gužvi kada teretni kamioni ne bi svuda prolazili? Svoje mišljenje nam ostavite u komentarima

  • 16
Kamion, Medak

Foto: Telegraf.rs

Gužve na ulicama Beograda svakodnevno dovode do ivice nervnog sloma veliki broj građana, koji na odlazak i povratak sa posla, iz škole, sa fakulteta gube dragoceno vreme. Mnogi se pitaju da li bi neke ulice glavnog grada bile manje opterećene kad na njima ne bi bilo teretnih kamiona koji mogu da se vide u svako doba dana.

Fotografija nastala na Medaku pokazuje kako jedan kamion može da napravi problem u saobraćaju.

Ulicom dovoljno širokom samo za jedan automobil, pokušao je da prođe kamion, koji se u njoj zaglavio.

I da se nije zaglavio, samo njegovo prisustvo napravilo bi gužvu, pa se postavlja pitanje u kojim ulicama i u koje vreme smeju da se kreću teretna vozila.

Kako smeju da se kreću teretna vozila ulicama Beograda?

Sekretarijat za saobraćaj donosi rešenja za kretanje, zaustavljanje i parkiranje teretnih vozila na teritoriji grada Beograda na osnovu važećeg Rešenja o režimu saobraćaja teretnih i zaprežnih vozila i snabdevanja na teritoriji grada Beograda.

Rešenja se izdaju u vidu dozvole za kretanje ili dozvole za kretanje, zaustavljanje i parkiranje u određenom vremenskom periodu na ulicama i putevima koji su u nadležnosti Sekretarijata za saobraćaj.

- Na osnovu Rešenja o režimu saobraćaja teretnih i zaprežnih vozila i snabdevanja na teritoriji grada Beograda, teretna vozila najveće dozvoljene mase do 3,5 t se mogu kretati u periodu 00.00 - 24.00, a zaustaviti na kolovozu dok traje utovar ili istovar (maksimalno do 15 minuta), u periodu od 19.00 do 07.00 časova.

Vozila najveće dozvoljene mase do 12 t mogu se kretati van zone oivičene ulicama: Klanički kej, Dunavska, Bulevar vojvode Bojovića, Karađorđeva, Savski trg, Savska, Auto put, Toplice Milana, Vladimira Tomanovića, Vojislava Ilića, Gospodara Vučića, Bulevar kralja Aleksandra, Batutova, Dimitrija Tucovića, Ruzveltova, Mije Kovačevića, Bulevar despota Stefana, Klanički kej u periodu od 00.00 do 24.00 časova, a unutar pomenute zone u periodu od 9.00 do 14.00 i od 18.00 do 07.00 časova.

Mogu se zaustaviti na kolovozu radi snabdevanja u periodu od 19.00 do 07.00 časova - navedeno je za Telegraf.rs iz Sekretarijata za saobraćaj.

Guzva, autoput, gužva u saobraćaju, saobraćajna, zastoj, kolaps

Foto: Telegraf.rs

Takođe, ulicama Kneza Miloša, Takovska, Kolarčeva, Terazije, Kralja Milana, Slavija, Bulevar kralja Aleksandra (od Trga Nikole Pašića do Ruzveltove), Vasina, Jug Bogdanova, Bulevar oslobođenja (od Slavije do Bokeljske), Požeška (od Kirovljeve do Trebevićke), Kirovljeva, Vojvode Stepe, Glavna i Trg Branka Radičevića u Zemunu zabranjeno je kretanje teretnih vozila najveće dozvoljene mase preko 3,5 t u periodu od 07.00 do 19.00 časova.

Zabranjeno je kretanje teretnim vozilima čija najveća dozvoljena masa prelazi 3,5 t preko mosta u produžetku Brankove ulice, Gazele i preko Starog savskog mosta.

Kada su u pitanju teretna vozila najveće dozvoljene mase preko 40 t, odnosno ukoliko se teretnim vozilom vrši vanredni prevoz, prevoznik je dužan da poseduje dozvolu koju izdaje upravljač puta (JP "Putevi Beograda").

- Stranka pokreće postupak podnošenjem zahteva u slobodnoj formi. Uz zahtev se predaju očitane saobraćajne dozvole za svako vozilo iz zahteva (i vučno i priključno), zatim dokaz o uplati taksi i izvod iz APR-a o registraciji privrednog subjekta.

Da li bi na ulicama Beograda bilo manje saobraćajnih gužvi kad teretni kamioni ne bi smeli svuda da prolaze?

Glasajte

Iz svega navedenog, obaveštavamo da svaka firma koja ispunjava navedene uslove može da dobije rešenje za kretanje teretnog vozila, uz obavezu da poštuje propisano vreme kretanja i zaustavljanja teretnih vozila - istakli su iz pomenutog Sekretarijata.

Važno je napomenuti da vozač teretnog motornog vozila mora da se pridržava saobraćajno-tehničkih mera kojima se uređuje režim saobraćaja na putevima na teritoriji grada Beograda.

Ukoliko je znakom zabranjen prolaz teretnih vozila u određenim ulicama, bez obzira na rešenje, teretna vozila ne mogu da se kreću tim ulicama.

Da li bi na ulicama Beograda bilo manje saobraćajnih gužvi kad teretni kamioni ne bi smeli svuda da prolaze? Svoje mišljenje nam ostavite u komentarima.

Video: Milan se proslavio kao vozač kamiona: On obožava svoj posao a na putu provede po 25 dana

(Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • DEYVI

    A sta je taj "profesionalac" tražio uskim ulicama!? Ima li oči!? Ko sve danas vozi!

  • Pera

    Drazava ... vlast .. opstinari Pogledajte put od Obrenovackog puta skretanje za Zeleznik do Save . Niklo je milion kvadrata poslovnog prostora . I svi su magacine stavili do ulice. Kad stigne kamion ne može ni da skrene stoiji na putu . A o trotoarima i ljudima koji treba da dodju na posao da ne govorim Nema reda nikakvog. Za mito svi rade kako hoce ., Regulaciona linija ne postoji , Putni prilaz , trotoari ... Puteve prekopava kako ko i gde hoće . E to je Srbija ... hteli mi to da priznamo ili ne

  • Bojan

    Nije problem sto je covek usao ovde,bice veliki problem ako nema gde da okrene,posto obicno vlasnici robe kojima dovozis kazu,ih bre ulazili su i veci kamioni,znaci ne pravi guvu kamion i vozac,vec vlasnik robe,koji nece da plati vise malih kamiona nego jedan veliki,e vlasnika treba kazniti.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima