≫ 

Radnici na rampi i policajac kažu da nisu prepoznali Babića. Sestra Stanike tvrdi da je magla laž

Svedoci nesreće bili su saglasni u tome da je vidljivost bila loša

  • 36
Nis, naplatna rampa, autoput, policija, uviđaj, saobraćajka, saobraćajna nesreca

Foto: Telegraf

Saslušanjem radnika naplatne rampe Doljevac i saobraćajnih policajaca danas je pred Osnovnim sudom u Nišu nastavljeno suđenje Beograđaninu Dejanu Stanojeviću (35) koji je 31. januara 2019. godine izazvao udes u kojem je poginula Stanika Gligorijević (52) iz okoline Knjaževca.

Stanojević, vozač bivšeg direktora Koridora Srbije Zorana Babića, tereti se za teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja jer je na naplatnoj rampi Doljevac izazvao lančani sudar. Kako je utvrđeno tokom istrage, on je krećući se iz pravca Niša ka Grdelici brzinom od 93 kilometra na čas udario u "opel astru" koja je bila na kanalu ispred njega usled čega se ona odbila i udarila u zadnji deo "folksvagen pasata" koji je napuštao rampu.

Od siline udarca, Stanika, koja je bila na zadnjem sedištu "opela", poginula je na licu mesta, a njena sestra Mirjana Aleksić, koja se nalazila na mestu suvozača, zadobila je teške povrede opasne po život. Teško je povređen i Babić koji je bio na zadnjem sedištu "škode".

Takođe, teško je povređen i vozač "pasata", Stanoje Stanković, dok je Srđan Aleksić koje je upravljao "astrom" zadobio lakše povrede. Stanojevićeva odbrana od početka se zasniva na nepovoljnim vremenskim prilikama, magli i poledici, a njegove navode danas su potvrdili i svedoci.

Nataša Jeftić, službenica Puteva Srbije, koja je u vreme nesreće naplaćivala putarinu na rampi u Doljevcu, kazala je da na ovom mestu zbog konfiguracije terena, veoma često bude maglovito.

- Bila sam u kućici kada sam videla kako iz pravca Niša stiže vozilo koje se kretalo velikom brzinom. Uspela sam da istrčim napolje pre nego što sam čula strašan tresak. Moj kolega Aleksandar Dinić je izašao iz susedne kućice i uputio se ka mestu nesreće. Nisam videla ko je bio za volanom vozila niti ko je sedeo na zadnjem sedištu automobila. Vidljivost je zbog magle bila par stotina metara - kazala je Jeftić.

Ona je potvrdila da je videla vozača "škode" kako posle nesreće stoji kraj automobila ali nije mogla da ga identifikuje ni kada joj je sudija pokazao Stanojevića i naložio mu da skine zaštitnu masku.

Sličan iskaz dao je i Dinić koji je detaljnije opisao nesreću jer je prvi prišao vozilima.

- Nisam video udes, jer mi je računar zaklanjao pogled a kada je tresnulo, pomislio sam da je nekome pukla guma. Kada sam izašao, video sam udes, prišao sam najpre srednjem vozilu jer je ono bilo u najgorem stanju. Video sam dvoje ljudi na mestu vozača i suvozača, pitao sam ih kako su ali mi nisu odgovarali, imao sam utisak da su u šoku - kazao je drugi svedok.

Objasnio je da je zatim prišao "škodi" u kojem je video dvojicu muškaraca.

- Video sam da jedan čovek pridržava desnim laktom drugog, koji je bio presamićen preko suvozačevog sedišta, glava mu je bila na kontrolnoj tabli. Pitao sam ih kako su, on mi je kazao da je dobro, ali da ovaj drugi, koga je držao, nije. Kazao sam mu da se ne pomeraju, da je možda tom drugom polomljena kičma, te da čekaju Hitnu pomoć - rekao je Dinić i potvrdio navode koleginice da je na putu bilo magle.

Saobraćajni policajac: Vidljivost bila loša

 

Da je vidljivost bila loša potvrdio je i saobraćajni policajac Bratislav Micić.

- Na naplatnoj rampi Nais gde nas je zatekla prijava nesreće, vidljivost je bila 30 metara, a na Doljevcu je spala na 20, zbog čega sam morao da vozim sporije - kazao je Micić.

On je rekao i da je učestvovao u spasavanju Zorana Babića jer je pomogao ekipi Hitne pomoći da ga izvuku iz vozila.

- Ljudi u "opel astri" su bili zarobljeni, morali smo da sačekamo vatrogasce da iseku vozilo kako bi iz izvukli. Iz tog razloga smo prvo izvukli povređenog iz "škode" - objasnio je Micić razloge što je prvo njemu pritekao u pomoć.

Oba službenika Puteva Srbije i policajac potvrdili su da nisu prepoznali Babića, te da su to saznali tek posle nesreće.

Dok su svedoci bili jednodušni u oceni da je bilo magle na putu, niko nije podržao drugi argument odbrane o poledici na kolovozu. Prema njihovim tvrdnjama, nisu primetili da je ijedno drugo vozilo imalo smetnji u vožnji, i istakli da se ta deonica redovno održava, odnosno da s posipa solju zbog leda na kolovozu.

Mirjana Aleksić, sestra poginule Stanike oštro je reagovala na izjave svedoka.

- Svi su oni potplaćeni da ovako govore, nije tačno da je bilo magle na putu. Mnogo sam razočarana što moja sestra još nije dobila pravdu - kazala je Mirjana.

Video: Haos na naplatnoj rampi Doljevac

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • dr.

    21. oktobar 2020 | 19:51

    Zena koja je radila videla auto i uspela da pobegne iz kabine,to znaci da se videlo preko 100m.Sta je sa kamerama gde su tih 2min.Ja da sam udario u 3min bi znali sve za mene.Pustite vise te price,daj te konkretne dokaze izvadite taj snimak idpod tepiha i daj te da sud vidi te uzasne scene koje je predsednik video!!!!

  • enes np

    21. oktobar 2020 | 20:21

    Pa i da je bilo magle kako govore, zar se ne prilagodjavs uslovima na putu? Zar se vozi skoro 100 na sat pri tako slaboj vidljivosti? Covek je isao nehatom da ubije nekog pri toj brzini, i pri tako maloj vidljivosti.

  • Nemanja

    21. oktobar 2020 | 18:12

    Kaze saobracajac (koji je isao na uvidjaj) da je morao da vozi sporije tad, zbog slabe vidljivosti. Ovaj sto usmrtio zenu, on nije morao voziti sporije?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA