≫ 

Rodbina stradalog čoveka brani vozača koji ga je usmrtio: Veštak razotkrio pravu istinu

Suđenje će biti nastavljeno saslušanjem još jednog svedoka, vozača koji je prvi stigao na mesto nesreće

  • 2
Saobraćajna nesreća koja se dogodila na putu Niš - Orljane kod skretanja za selo Belotinac.

Foto: Telegraf

Veštak saobraćajne struke Dejan Bogićević na današnjem suđenju Nikoli Slavkoviću (29), optuženom da je izazvao udes u kojem je stradao Ekrem Alimanović (49) iz Leskovca, nedvosmisleno je potvrdio da pokojni čovek nije kriv za nesreću. Bogićević je kazao da je na osnovu tragova na licu mesta ustanovio da "ford" kojim je upravljao Alimanović nije prešao u levu kolovoznu traku, kako se brani optuženi Slavković, a u čemu ga podržava i Ekremova rodbina iako su u istrazi izneli sasvim suprotne iskaze.

Nesreća koja je života koštala Alimanovića dogodila se 7. decembra prošle godine na putu Niš – Doljevac kod skretanja za Belotinac. Slavković se tereti da je vozeći pod dejstvom alkohola od 1.6 promila i pod uticajem kokaina, svojim vozilom BMW brzinom od 84 kilometara na čas, prešao iz desne u levu saobraćajnu traku i udario u „ford“ kojim je upravljao Ekrem dok su njegov sin Kristijan i tast Nazir gurali vozilo koje se pokvarilo. Od siline udarca, oba vozila su odbačena i to na suprotne strane kolovoza a „BMW“ se prevrnuo na krov. Ekrem je na mestu ostao mrtav usled višestrukih povreda kičme, grudnog koša i rascepa jetre. Kristijan koji je zadobio teške povrede u vidu višestrukog preloma potkolenice, karlice, kao i povrede vratnog pršljena. Njegov deda Nezir, pukom srećom je prošao bez povreda ali je preživeo ogromnu psihičku traumu.

- Tragovi pronađeni na licu mesta ukazuju da se nezgoda dogodila u traci kojom su se kretali oštećeni. Evidentiran je trag grebanja na kolovozu koji potiče od „forda“, tačnije od prednjeg levog točka koji je nastao kao posledica deformacije prednjeg levog dela ovog vozila prilikom sudara sa BMW-om – objasnio je veštak.

Naglasio je da se razlog prelaska na levu stranu kolovoza ne može utvrditi, da to može biti nedostatak pažnje, neka radnja, alkohol ili zbir različitih faktora. Međutim, kada ga je Slavković branilac Saša Knežević upitao kako gleda na to što je Ekremov sin Kristijan kazao da su prešli na levu stranu dok su gurali „ford“, Bogićević je takvu mogućnost isključio.

- Na osnovu analize lica mesta, mišljenja sam da je u trenutku sudara "ford" bio paralelan sa uzdužnom osom kolovoza. Dopuštam mogućnost da je ovo vozilo bilo ukošeno, najviše za dva stepena, ali ni to ne bi uticalo da "ford" pređe na levu stanu kolovoza – tvrdio je veštak.

Sudija Višeg suda Mirko Drašković zatražio je da od Bogićevića da se izjasni o uticaju eventualne magle na nesreću, ali je veštak kazao da ne raspolaže podacima o tadašnjim vremenskim prilikama. Na pitanje sudije da li je postojala tehnička mogućnost da se udes izbegne, Bogićević je rekao da ukoliko magle ne bi bilo, te ako bi vozač koristio dugo svetlo, video bi vozilo na 80 metara, što bi mu omogućilo da ga ne udari s obzirom na to da je njegov zaustavni put bio 78 metara. Međutim, ponovio je da do nezgode ne bi došlo da BMW nije prešao u suprotnu traku.

Porodica pokojnog Alimanovića branila Slavkovića

 

Na prethodnom glavnom pretresu Kristijan Alimanović, njegova majka, Ekremova udovica Elizabeta Alimanović, njen sin Kristijan i otac Nazir zdušno su branili Slavkovića iako su u istrazi govorili drugačije. Čak su otišli toliko daleko da su zatražili da on ni u kom slučaje ne bude kažnjen zatvorom. Pravdali su se da su pred tužilaštvom izneli drugačiju verziju događaja jer su bili istraumirani.

Suđenje će biti nastavljeno saslušanjem još jednog svedoka, vozača koji je prvi stigao na mesto nesreće.

Video: Nesreća u Stepojevcu: Kombi se okretao nasred ulice kad se u njega zakucao motor u punoj brzoni

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA