Veliki kiks na glavnoj autobuskoj: Vozač čačkao telefon, pa zaboravio da pokupi 35 putnika (FOTO)

Iz kompanije kažu da nije kriv njihov vozač

  • 0

Jedna devojka iz Kutine u Hrvatskoj u sredu je prolazila kroz nezamislivo: poslodavcu u Nemačkoj, jednoj ozbiljnoj firmi u sektoru autoindustrije u kojoj je zaposlena, morala je da se izvini zato što tog jutra nije došla na svoje radno mesto, a neće ni cele nedelje jer je autobus kompanije Čazmatrans, koji je veče pre toga trebalo da vozi na liniji Zagreb-Minhen-Ignolštad-Nirberg, na putovanje krenuo sa pogrešnog perona, te u Zagrebu, usred noći, na stajalištu 502 ostavio 35 putnika.

- Bilo je neverovatno. Nas 35 čekalo je na peronu broj 502, koji je bio označen našim kartama i sa kog inače redovno ide ova linija, ali autobus nikako nije dolazio. Prvo smo mislili da kasni, pa smo išli da se raspitamo na šalteru za informacije, ali kada je već prošlo sat vremena od trenutka kad je trebalo da krenemo na put, ponovo smo otišli na šalter za informacije gde niko nije želeo da nam pomogne. Kad smo bili krajnje očajni, neki od putnika su pozvali polciiju - ispričala je čitateljka "Jutarnjeg lista".

Autobus za Nemačku Foto: jutarnji.hr

Na jednom snimku sa bezbednosnih kamera vidi se peron 502 prepun putnika koji su nervozno čekali autobus za Nemačku koji ne dolazi, a potom je na drugom snimku moguće videti vozilo Čazmatransa koje staje na pogrešnom peronu, odnom broj 202, praznom, te vozača kako naslonjen na ogradu traži nešto na mobilnom telefonu.

Nešto nakon 22.45 sati, kad je bio zakazan polazak za Nemačku, autobus se zaista udaljio sa perona 202, a putnici na peronu 502 su ostali da čekaju do duboko u noć.

- Kad sam shvatila da nema ništa od autobusa, zvala sam roditelje koji žive u Kutini da dođu po mene. Stigla sam kući u pola 3 posle ponoći, a ni četiri dana nakon tog slučaja niko mi se nije javio iz Čazmatransa kako bi se izvinio i dao naknadu. Mi smo svi platili karte i čekali do kasno u noć - rekla je ona.

Autobus za Nemačku Foto: jutarnji.hr

Inače, u toj kompaniji su potvrdili da se u utorak, 11. juna dogodila neugodna situacija, ali su dodali kako se niko nije pismeno žalio.

- Istina je, naš vozač je zaista to veče autobusom krenuo sa pogrešnog perona, te je dobar deo putnika ostavio u Zagrebu. Ipak, želimo da naglasimo da za ovaj slučaj nije kriv naš vozač već jedan mlađi radnik iz druge kompanije Kroatia bus. Onje pogrešno našeg čoveka uputio na peron te mu rekao da ga čekaju dva putnika - naveli su u kompaniji.

(Telegraf.rs/Jutarnji list)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA