≫ 

OVO JE JEDINA ISTINA: MMR vakcina nije uzrok autizma, država ne sme da prekine vakcinaciju dece

 ≫ 

Epidemiolog, prof. dr Zoran Radovanović ukazuje da je najvažnije pitanje ko je roditelje slagao da su autizam i MMR vakcina povezani

Komentari

  • зоја

    5. decembar 2017 | 13:41

    Тако је и за време Чернобила наш научник Савић причао како нема радијације ,јавно на ТВ -у аи свим медијима. Није само аутизам у питању већ и дијабетис. Што не кажете јавно због чега нам оболева нација??!!! Због похлепе и жеље за парама појединсца и њихових ситних полтрончића којима ништа није свето само да се огребу за који динар!! Просветлите нас стручњаци шта је узрок изумирања нашег дрпског народа???!

  • V

    4. decembar 2017 | 00:43

    Ja zivim u Solunu ovde vakcina nije obavezna i placa se 100 €. Ne mozes samo da odes i da platis i da tete odma primi nego platis pa ti oni zakazu posle izvesnog vremena da dodjes da je dete primi jer se prevozi i cuva pod posebnim uslovima na odredjenoj temperaturi i vlaznosti a ne kao u Srbiji u slobodinom zamrzivacu. Ovde doktor.mi je objasnio prvi red i najbolje se placaju drugi red su one koje su besplatne ali se koriste u zemljama eu a treci red idu za zemlje van eu i uglavnom se ne placaju. Ako je toliki strah od pandemije pa grcka nije 10000 km nego 250-300 km od srbije kad kod njih nije obavezna zasto bi kod nas bila tih 300 km u danasnje vreme boginje mogu da predju za dan i da nas zaraze ovde.

  • @#$

    3. decembar 2017 | 20:23

    Posto je ovo jako osetljivo pitanje i pod lupom je javnosti i drzave ne verujem da bi se iko usudio da zbog licnoga koristoljublja svesno i namerno napakosti deci i roditeljima. Tome nekome zivota vise ne bi bilo.A rizikuje da mu se zbog toga neko osveti i potomcima. Inace i ja sam da se drzimo one narodne: Bolje spreciti nego posle leciti. Zato sam ZA obaveznu vakcinaciju.

    • 4. decembar 2017 | 11:44

      Vukac

      @@#$

      To ti mislis moj brale ,ali svjet je mnogo pokvaren ,postoje ljudi koji bi zarad profita i svojoj djeci napakostili a ne tudjoj .

  • Tattoo&piercing

    3. decembar 2017 | 19:27

    Ja se izgleda ovde ne bojim istine?

    • 3. decembar 2017 | 19:56

      Sale1971

      @Tattoo&piercing

      Istine se nikada ne treba bojati!!!

  • Utesitelj

    3. decembar 2017 | 17:33

    Treba da znate da su lekari postali od vraceva klasican satanizam jer podleze satanskog zakona strana tela ne sme u coveka ili deteta to je totalna zaraza i unistenja tela sibaj vakcinisi turaj strana tela u organizam i onako ide kraj sveta blago glupim ljudima demoni su svoje odradili super dobro

  • Marija

    3. decembar 2017 | 15:38

    Prosečan Srbin ne vakciniše dete, ali mu zato uključi TV i pokaže mobilni čim ga donese iz porodilišta kući, ne čita detetu ništa, ne peva ništa, hrani ga poparom misleći da je zdrava i obavezno čokolinom koji ima šečera kao i čokolada, ali kad ukapira nakon godinu da mu je dete mutavo, zaostalo, čudno, asocijalno,e tada je kriva vakcina koja se baš poklopila sa periodom kad je Srbo ukapirao da mu se dete ni na ime ne odaziva. Ali ne, on neće pomisliti da je do njega, nego je do vakcine. Onda ga vikendom u Meku hrani, za doručak burek, za ručak Mek,za večeru čips i kad dete oboli od šećerne bolesti opet je neko drugi kriv.

  • Sale1971

    3. decembar 2017 | 14:06

    Pišite samo svaki dan o vakcinama,ja samo znam da to djubre niko moj neće primiti!!!

    • 3. decembar 2017 | 15:19

      Tvoj izbor...

      @Sale1971

      Pa srećno ti bilo.

    • 3. decembar 2017 | 16:01

      Wien

      @Sale1971

      Ne mora...ali ako epidemija izbije prvi si na spisku za dugu i tesku robiju zbog svesnog dovodjenja u opasnost drugih ljudi...

  • Wien

    3. decembar 2017 | 13:17

    Vecina komentatora nema blage veze sta je autizam ....sta je imunizacija...gledaju parove i kulturno se uzdizu....ali zato na puna usta komentarisu...

    • 3. decembar 2017 | 16:06

      Sale1971

      @Wien

      Imaš li neku studiju kako nas to Novi grip nije pobio kada nismo primili vakcinu,a dr.Kon nam je rekao da ćemo pomreti ako je ne primimo,još smo imali najskuplju vakcinu u Evropi?

  • Vesna

    3. decembar 2017 | 13:01

    I da napomenem da nije samo stvar u strucnosti i kompetentnosti vec i u mogucnosti pristupa informacijama.Tu pozicija roditelja pojedinca i drżave NIJE ISTA.Država može slużbeno i zvanično trażiti od nekoga proizvođača i dobavljača informacije o sastavu neke vakcine ili leka,sprovedenim testiranjima,dokazima o bezbednosti vakcine,trażiti i naknadna testiranja i kontrole a pre nego prihvati i propiše kao obaveznu neku vakcinu.Tu svoju poziciju država ne samo da može već i mora da koristi.I to je dobro za građane a naročito danas u vreme poplave raznih dezinformacija,reklama koje u ulepšanome i lažnom svetlu nešto predstavljaju itd.

  • Vesna

    3. decembar 2017 | 12:28

    Da li su neki svesni da se i bolest može iskomplikovati.Čak i one manje opasne.Ali to je često individualno.I nekada zavisi i od trenutne otpornosti organizma.I te komplikacije nekih infekcija, bolesti i upala mogu ostaviti trajne posledice.

    • 3. decembar 2017 | 15:47

      Gidra

      @Vesna

      Bravo. neki nose u sebi i šire razne viruse i bakterije a da njima dugo vremena te bakterije i virusi ne mogu ništa. Doduşe i to sve do jednom. Ali zato ispaštaju i od njih to pokupe i drugi koji su možda slabijega imuniteta i koji nemaju isti żivotni standard da se zdravo se hraneći, i kvalitetno, bore sa bolestima i infekcijama. Posle su lekovi za lečenje još i skuplji nego vakcina. Pa izbegavanje vakcinisanja još i više im izađe na nos. A i njihovim bližnjim.

  • Svitac

    3. decembar 2017 | 12:26

    Bratovo dete je dobilo vakcinu niko nista ih nije ni pitao sami su dali,i onda majmun doktorski joj dao bukvalno u lakat i posle te vakcine je dete od 4 meseca islo na operaciju,posto su se upalile linfne zlezde.A kad sam teo da vidim istog tog doktora bilo je nemoguce doci do njega ko fol na odmoru.

    • 3. decembar 2017 | 16:47

      Rudolf

      @Svitac

      Sto niste tuzili tog dr! Pa taj je veterinar!! Bas mi je zao. Nisu doktori vise "doktori" cast izuzecima!! Danas kupe diplomu i zajebavaju pacijente a oni sto su ulozili u sebe i svoj rad cute i rade. Obicno dobri doktori su mirniji a ovi sto glume hoce aplauz i da im se klanjamo

  • Vlada

    3. decembar 2017 | 12:00

    A zasto onda dr nece da garantuje da ce dete posle primljenog mmr da bude ka o i pre primanja iste

  • Tomatinjo

    3. decembar 2017 | 11:57

    Zanimljivo da oni koji vide zaradu na vakcinama, koje verovatno ima kao i u svemu, ne vide zaradu posle ako izbije bolest ili epidemija. Zaradu posle na lečenju bolesti ili epidemije, lekovima, dodacima ishrani itd. Takođe ne postoji ni jedna jedina supstanca na koju svi živi organizmi pa ni ljudi potpuno jednako reaguju. Izuzetaka u svemu bude. Naravno istraživanja i kontrola mora biti temeljna i stručna pre nego što se nešto što je za masovnu upotrebu pusti u opticaj-upotrebu. I o kontraindikacijama i rizičnim grupama primaoca se noraju primaoci obvestiti.

  • FaintNight

    3. decembar 2017 | 11:48

    Bill Gates je židov

  • XYXY

    3. decembar 2017 | 11:47

    Po nekim biserima svi roditelji trebaju da budu stručnjaci pa da znaju da li treba vakcinisati dete ili ne. Zato postoje stručne, školovane i merodavne osobe a ne da se očekuje stručnost i sveznanje svakoga roditelja. A zato služi i država kojoj je i zadatak i u interesu joj je da brine o svojim građanima. A ne da ima mnoštvo autističnih ili hendikepiranih građana niti da dopusti pojavu i širenje epidemije.

    • 3. decembar 2017 | 21:21

      Tibor

      @XYXY

      Da, da.. Država toliko vodi računa o svojim građanima da se može smatrati srećnim onaj koji je iz nje uspeo pobeći. Ti slobodno vakciniši svoje dete ako misliš da je to civilizacijsko dostignuće, a pusti normalne da žive.

    • 3. decembar 2017 | 23:12

      XYXY

      @XYXY

      Tibor, preko 90% građana nenormalno koji opravdavaju vakcinisanje a samo vas manjina umišljenih kvazi-znalaca "normalna"? Svako ko je deo društva i države mora poštovati zakone a ne raditii šta mu je volja. Tako i po pitanju vakcinisanja. Ako vakcinisanje pomaže i sprečava razvoj bolesti i epidemije u preko 90% slučajeva onda se to treba i poštovati i koristiti.

  • NightTattoo

    3. decembar 2017 | 11:37

    Prvo nam blate crkvu sad nas prisilno hoce vakcinisati ko zna mozda nam I Čip ubace kroz vakcine

  • NightTattoo

    3. decembar 2017 | 11:36

    Mmr proizvode maspni iliminati

  • Tattoo

    3. decembar 2017 | 11:34

    Mene su na silu terali da primim vakcine uz pretnju policijom I zatvorom!!! Istina hocu da se sazna!!!

    • 3. decembar 2017 | 14:53

      Džabe posao

      @Tattoo

      Nema vakcine za tvoj problem.To mora da se leči.

  • Tattoo

    3. decembar 2017 | 11:33

    NEĆU DA SE VAKCINISEM!!!

  • Marija

    3. decembar 2017 | 11:31

    Moje je dete vakcinisano svim obaveznim vakcinama plus neobaveznim: pneumokok, rotavirus, meningokok B i C i vakcinom protiv virusnog meningoencefalitisa koji izaziva krpelj. Srbija je treći svet. Drago mi je da više nemam ni njeno državljanstvo.

  • Bekstvo iz kupole

    3. decembar 2017 | 11:30

    Sunce vam milo..... kakva epidemija....vas bog Variola Vera je bila 1972 I nikad vise!!! Nepostoje nikakve bolesti lažu nas

    • 3. decembar 2017 | 13:11

      Wien

      @Bekstvo iz kupole

      A zasto je nije bilo do sada...?!??!...mozda zbog vakcinacije...

    • 3. decembar 2017 | 13:31

      hmmm

      @Bekstvo iz kupole

      Postoji bolest, ali niti je epidemija niti je bolest smrtonosna. Dakle nista toliko strasno da bi se pravila ovakva panika. Opasna je za zene koje su trudne a nisu prelezale i to samo prelezale jer i ako si vakcinisan mozes dobiti bolest mozda blazi oblik, ali svejedno dete bi moralo da se abortira u tom slucaju. A vakcina ne garantuje da bolest neces dobiti na zalost

  • Tattoo

    3. decembar 2017 | 11:27

    Plan NWO je svesti stanovnistvo ove ravne zemlje na 1 milion pa onda na 500 hiljada!!! Pogledajte dokaze

  • Tattoo

    3. decembar 2017 | 11:24

    Bill Gates je priznao I lepo rekao za šta služi vakcinacija

  • Znak pitanja

    3. decembar 2017 | 11:12

    Citam i ne mogu da verujem ! Sve strucnjak do strucnjaka ! A sve ove pametnice koje ZNAJU da MMR vakcina izaziva autizam pitas koji je glavni grad Portugala,90% ne bi znalo. Dakle pametnice,da se zna uzrok nastanka autizma ,nasao bi se i lek. Kamo srece da za svaku bolest imamo vakcine . Stoga ne lupetajte i pustite ljude od struke da rade svoj posao. A ko zeli da slusa pametnu Jelenu Karleusu i njoj slicne,neka izvoli,ali neka ne napada one koji misle i rade drugacije !

    • 3. decembar 2017 | 12:03

      Leonora

      @Znak pitanja

      Ako se ne zna uzrok autizma,kako znaju da nije od vakcine?ako ne znaju od cega nastaje sids,zasto iskljucuju vakcine?sve je povezano!

  • LazaFaca

    3. decembar 2017 | 11:04

    Roditelji ne citaju sta koriste u kremema ,dezodorans,hrani. Od pesticida,teskih metala,naftni derivati koji se taloze u organizmu i prenose ma plod. Kada ste vec pametni sire se edukujte i upoznsjte sa okolinom i hranom.

  • Igor

    3. decembar 2017 | 11:04

    Objasni ti meni strucnjace zasto je MOJE DETE AUTISTICNO ako je MMR bezbedna

    • 3. decembar 2017 | 12:10

      Wien

      @Igor

      Tvoje dijete je bilo autisticno i prije vakcine...citaj malo o autizmu ...kada se ispoljavaju prvi simptomi....

    • 3. decembar 2017 | 16:52

      Rudolf

      @Igor

      Mmr je bezbedna, tvoje dete je vec u zacecu dobilo autizam ali kad je primilo vakcinu verovatno je ubrzalo proces tj ranije probudjen aut

  • Istinita prica

    3. decembar 2017 | 11:03

    Sestra zivi u turskoj I ima cerkicu od godinu dana, kada je odvela tamo da primi mmr vakcinu, I objasnila dojtorki sta se prica po srbiji za doticnu vakcinu, njoj nije bilo jasno kakve veze ima autizam sa mmr vakcinom.... ove gluposti postoje samo kod nas I nigde vise...

    • 3. decembar 2017 | 13:33

      hmmm

      @Istinita prica

      Bogami u japanu mmr zabranjena. Daju se 3 posebne vakcine sto ih i kosta 3 puta vise, ali kazu isplati se. Nisu nikad rekli da je zbog autizma vec zbog neuroloskih problema kod dece koja mmr vakcina izaziva...

  • deda Vasa

    3. decembar 2017 | 11:00

    Predlažem da se ukinu kod nas medicinski fakulteti i da se svako leči po sopstvenoj volji. Mogu eventualno da se posavetuju sa svojim piljarem ili frizerom.Eventualno sa nekom babom iz Vlaških krajeva.

    • 3. decembar 2017 | 12:25

      Vesna

      @deda Vasa

      Nažalost izgleda baš tako.Danas svako može širiti dezinformacije bezikakvih sankcija.Naročito putem neta

    • 3. decembar 2017 | 13:13

      Wien

      @deda Vasa

      Bravo....

  • Ja...

    3. decembar 2017 | 10:57

    A sto se vakcinisani bune,ne boje se valjda zaraze kad su vec imuni

    • 3. decembar 2017 | 16:54

      Rudolf

      @Ja...

      Pa zbog vas nevakcinisanih!! Sirite svakakve bolesri

    • 3. decembar 2017 | 21:52

      Wien

      @Ja...

      Bojimo se zbog djece koji jos nisu vakcinisani...jer jedna vakcinacija bez revakcinacije ne znaci ama bas nista...

  • Rale

    3. decembar 2017 | 10:50

    U oba slučaja farmaceutska udruženja profitiraju, prodavajući vakcine ili lekove. Objektivno istraživanje je potrebno.

  • ma

    3. decembar 2017 | 10:50

    Nisam strucnjak za vakcine, da li su dobre ili ne, Ali znam da su je moja deca primila, imam ih troje I toliko unucica, SVI vakcinisani MMR vakcinom I hvala Bogu svi zdravi. Svako neka odluci Sam da li ce dete primiti vakcinu ili ne, normalno I Sam snositi posledice.

  • Nina

    3. decembar 2017 | 10:42

    U Svajcarskoj ce od 2018 vakcine se primati na zahtev i odgovornost roditelja, drzava nece da stoji iza toga zbog odstete. Mislite da drzava Svajcarska ne zna sta radi ne bih rekla.

    • 3. decembar 2017 | 11:12

      Wien

      @Nina

      Naravno da zna sta radi...jer te tuzi pacijent za ne dovoljno slanu supu i dobijaju odstetu...u Becu je jedan tehnicar bio na sudu jer se bakutaneru u starackom domu nije svidio njegov parfem....kapitalisti ce sve uraditi da bi izbjegli placanje...a kad je vec tako pitaj ko snosi odgovornost ako se prosiri epidemija...???..opet ne drzava nego roditelji jer su obavjesteni o posljedicama ne vakcinacije...

  • qwert

    3. decembar 2017 | 10:37

    Vidim da su uglavnom teoreticari zavera koji prosipaju praznu pricu protiv vakcina. Stanovnistvo i covecanstvo u proseku zato dulje zivi zahvaljujuci i medicini i suzbijanju i preventivi bolestina koje mogu prerasti u epidemije.

  • Dača

    3. decembar 2017 | 10:20

    Vakcine su barem pod kontrolm a koliko artikala i robe široke potrošnje koju konzumiramo i koristimo nije? Ili je pod slabom kontrolom? Od svake hrane neko može dobiti rak ili neke zdrarvstvene komplikacije. A šaralatani navalili na vakcine.

    • 3. decembar 2017 | 11:34

      Дејан

      @Dača

      Мала је разлика у томе што храну можеш бирати, или хоћеш или нећеш...

    • 3. decembar 2017 | 12:03

      Dača

      @Dača

      @Dejane, to je delimično tačno jer mnogi raznovsni proizvodi koriste iste ili slčne sastojke pa čak i iz istih izvora i od istih peozvođača. Ta sloboda izbora je često iluzija jer je razlika počesto samo u ambalaži. Sve je to danas prijatelju hemija, ko zna kakva i ko zna odakle sve. Zato je bolje da neko stručan i merodavan ispita nešto npr vakcinu i da ponajbolja i najoptimalnija bude izabrana.

  • nije vazno

    3. decembar 2017 | 10:14

    Nebi lose bilo,doktore,da objavis sastav vakcina.Nije li ono Monsanto otkupio Bayer?Niste vi tvorci zivota!

    • 3. decembar 2017 | 10:36

      Noć

      @nije vazno

      Valjda je Bayer otkupio Monsanto?

    • 3. decembar 2017 | 11:00

      nije vazno

      @nije vazno

      Da,u pravu si moja greska.U sustini ne menja stvar.poz

  • Marija

    3. decembar 2017 | 10:13

    Dragi ljudi, oni to namerno rade da neosposobe covecanstvo to je valjda vec svima jasno. Ko zeli da zna pronadje nacin da sazna..

    • 3. decembar 2017 | 10:40

      qwert

      @Marija

      Pored toliko urota i zavera mozda nas lazu i da smo zivi? Slagali nas i da smo zivi. Zavere i urote na sve strane?

    • 3. decembar 2017 | 11:04

      nije vazno

      @Marija

      A je li i osiromaseni uranijum zavera?Imas neki lek?

  • Marko

    3. decembar 2017 | 09:59

    A zašto neko ne garantuje za bezbednost vakcina.Zasto se javno ne obelodani sastav vakcina? Zašto se ne obelodani koliko vakcinisana deca zaraze nevakcinisane dece nakon vakcinacije?Zasto niko ne kaže da vakcina ne gradi uopšte imunitet od bolesti protiv kojih se vakcinisemo?Zasto se kao u Japanu MMR vakcina ne podeli u 3 vakcine zasebne.Znate zašto zato sto bi se drasticno smanjio broj dece sa autizmom.Ovo je kod nas nebitno jer niko ne vidi ovu statistiku.Sramota,

    • 3. decembar 2017 | 11:13

      Wien

      @Marko

      Nalupeta se za desetku...na svakoj ampuli pise sastav...ali sa takvim obrazovenjem ti ne znaci nista i kad procitas...

    • 3. decembar 2017 | 11:28

      D

      @Marko

      Zašto ne garantuju?Pa jednostavno,znaju i sami da nije sigurno...

  • Milanče

    3. decembar 2017 | 09:55

    Koga od njuh uopšte briga da li će neko dete oboleti ili ne. U doba kapitalizma, jedino je profit važan, pa tako je i tim kompanijama koje proizvode vakcine samo novac bitan. Pa i svi ovi "stručnjaci" koji naglas prete su osim nezasluženih titula dobili i ogroman novac da vrte jednu te istu priču. A ako se dete razboli, svim tim majkama neće reći ni "Izvinite, slagali smo Vas".

    • 3. decembar 2017 | 10:14

      Gaga

      @Milanče

      Ako vam dete umre od komplikacije zbog malih boginja,sta cete onda reci.Procitajte strucnu literaturu pa dajte komentar.Danas se na svemu zaradjuje..silikonskim grudima,garderobi..pa i na lekovima i vakcinama.

    • 3. decembar 2017 | 10:49

      Kasper

      @Milanče

      Pa decu smo i u komunizmu vakcinisali pa nismo ovoliko ke.ali. Sad odjednom svi postadoše stručnjaci za medicinu.

    • 3. decembar 2017 | 11:15

      Wien

      @Milanče

      Te kompanije proizvode i lijekove...ogromna zarada je od sekundarne i tercijarne zdravstvene zastite a ne od preventivne....mnogo li je za tvoj mozgic ili...???

  • Toma

    3. decembar 2017 | 09:51

    Ne verujem da je vakcina kao vakcina loša, nego živa koja je u vakcini kao konzervans. Ukinuli su toplomere sa živom jer su opasni ako se razbiju, a ubrizgaju bebi od godinu dana živu u organizam i kao ko vam je rekao da je vakcina štetna! Niko nikog nije slagao, pričajte malo sa ljudima čija deca su bila normalna do MMR vakcine! Uostalom, pre 30 godina nije bilo ni 2% autizma kao danas, sad svako u okruženju ima bar petoro autistične dece.

    • 3. decembar 2017 | 10:11

      Gaga

      @Toma

      Danas je vise pseudoautizma.Roditelji idu u klafionice,gledaju u tablet,jure pare da bi preziveli,tako da ne podsticu razvoj deteta.Dete gledajuci tv i tablet zivi i stvara svoj svet.Kao neko ko je kompetentan za ovo pitanje,ne mogu da vam odgovorim na sva vasa pitanja jer nemate medicinsko predznanje.

    • 3. decembar 2017 | 11:17

      Wien

      @Toma

      Ta djeca su bila autisticna i prije vakcine...u pitanju je tajming prvih simptoma autizma koji se poklapaju za vakcinom...autizam imaju djeca i koja nisu primila vakcinu...

  • Dr. Kefalo

    3. decembar 2017 | 09:46

    Na vakcinama se surovo zarađuje, jeftine su za proizvodnju. Donose 40% ukupne zarade od svih prodatih medikamenata što farmaceutske kuće proizvedu.To je jedini razlog, a dal će dete da umre? Koga boli uvo...

    • 3. decembar 2017 | 11:18

      Wien

      @Dr. Kefalo

      Ti sa kefalom nemas ama bas nikakve veze....pogledaj zaradu na lijecenju posljedica pa onda procitaj opet iznova kakvu si budalastinu napisao...

  • Leonora

    3. decembar 2017 | 09:25

    Ko je radio istrazivanja?ne radi se samo o autizmu,na uputstvu za vakcinu vam pise da moze doci do epilepsije,gusenja,zastoja srca...kad je devojka koja je posle hpv vakcine ostala nepokretna pitala prestavnike da li im je zao sto je njihova vakcina doprinela tome,rekli su NE!Toliko o tome koliko je njih briga za vase zdravlje!!

    • 3. decembar 2017 | 09:36

      Juuu

      @Leonora

      Ajde bre ne luptej pa i ti si primila vakcinu....mmr oce d ozazove autizam samo ako odvedes prehladjeno dete da ga primi

    • 3. decembar 2017 | 09:52

      Marijana Bakov

      @Leonora

      U pravu ste za sve izreceno.Dok je torlak pravio vakcine , nije bilo problema , a sada vidite I sami sta nam se desava.Zapad nas prosto obozava,I zato ko zna sta nam salje.Mojim komsijama decak posle vakcine oboleo od autizma.Kada je otisao u Austriju , uspeo je da dokaze da je dete obolelo od vakcine.Moje cerke su primale redovno sve vakcine,ali ako budem imala unucice nema sanse.Stav mojih cerki I mene naravno,nema tih para I kraj price.

    • 3. decembar 2017 | 10:47

      Tomatinjo

      @Leonora

      A je li to što pišeš baš tačno i proveteno. Uglavno takvi internet stručnjaci pišu svašta, neproverene uglavnom, po sistemu da internet kao i papir trpi svaša. Da je to tačno izašla bi ona i njena porodica sa tim slučajem i dokazom u javnost. Našli bi se i advokati koji bi mogli uzeti pare na tome. A ne da širite neproverene priče po sistemu: Rekla-kazala.

    • 3. decembar 2017 | 11:20

      Wien

      @Leonora

      Svaki lijek ima nuspojave...antibiotici najvise...znaci ne trebamo ih upotrebljavati...???....drugi po nuspojavama su analgo-antipiretici...znaci nista protiv bolova i snizavanje temperature....???....

    • 3. decembar 2017 | 11:29

      Bekstvo iz kupole

      @Leonora

      Istina izlazi polako

  • Boki

    3. decembar 2017 | 09:23

    Sto ne navedete profesore kao primer Englesku?

  • Miloš

    3. decembar 2017 | 09:14

    Slažem se sa profesorom.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA