≫ 

Javila nam se još jedna putnica iz kombija sa Kopaonika, ali i vlasnik Gea tursa: Sada imamo 3 verzije priče o smrzavanju na Badnje veče (ANKETA)

Čekanje, svađa, izbacivanje putnika, nestrpljenje... Kako se jedna obična vožnja pretvorila u horor

  • 37

Jedna obična vožnja na relaciji Kopaonik - Beograd sukobila je putnike, vozače, agente, podigla prašinu i pokrenula pravi mali "rat" u koji su uključeni vozač minibusa, agent Gea tursa, putnica sa dvoje dece u vozilu, ali i putnica sa dvoje dece koja je kasnila, kao i još jedna saputnica, svedok celog događaja koja nam se naknadno javila. Na sve to, reagovala je i policija.

ŠTA SE ZAPRAVO DEŠAVALO NA OVOM PUTU?

Minibus je krenuo sa Kopaonika ka Beogradu na Badnje veče, a vozač je u jednom trenutku rekao da će morati da sačekaju putnike koji su zakasnili. To se onima u kombiju koji su krenuli ka Beogradu, naravno, nije svidelo, a o tome kako su i koliko proveli vremena čekajući i u kakvim uslovima postoje dve verzije priče.

DA LI JE BILO IZBACIVANJA?

Putnica Nataša V. koja se prva javila našoj redakciji tvrdi da su putnike koji kasne čekali dva sata na temperaturi od -15 stepeni i da ih je vozač u jednom trenutku izbacio iz minibusa i isključio grejanje jer su se pobunili.

- Vraćala sam se sa Kopaonika sa dvoje dece, jedno od 9 i drugo od 11 godina i doživela neverovatno maltretiranje od strane agencije "Gea turs" zajedno sa još 4 putnika. Vozač je zaustavio vozilo posle sat i po vožnje, jer je dobio takvu instrukciju iz agencije da bi sačekao dva putnika koji su zaboravili da krenu. Čekali smo ih 2 sata na minus 15. Kada smo se pobunili i zvali agenciju reki su nam da izađemo napolje - ispričala je Nataša.

Međutim, još jedna putnica koja se naknadno javila i potvrdila da se neprijatnost dogodila kazala je da je Nataša rekla kako bi bilo lepo neko odobri "simboličan popust od 100-200 dinara".

KO JE KASNIO I DA LI JE TREBALO DA IH ČEKAJU?

Foto: Freeimages/2020VG

A onda je "Telegraf" pozvao i vlasnik agencije Zoran Balović sa tvrdnjom da je putnica samo bila netolerantna i da je zbog čekanja odbila da uopšte plati prevoz.

- Majka dvoje mladih od 16 i 18 godina je preklinjala da ih sačekamo, kako ne bi za Badnje veče ostali na Kopaoniku. Oni su imali rezervaciju, ali se nisu javljali na telefon. Znate kako je to, deca su se zadržala na skijanju i zakasnila. Šta smo mogli da uradimo, da smo njih ostavili na Kopaoniku mogla je i ona da pozove medije i kaže 'Ostavili ste moju decu'. Minibus je bio zaistavljen u Brusu, manje od dva sata, koliko je njima trebalo da dođu taksijem. Desetak minuta nije radilo grejanje jer je vozilo bilo ugašeno, zbog zahteva policije. Putnici nisu morali da izlaze iz vozila, osim zbog pušenja, toaleta ili osveženja na pumpi. U pitanju je samo netolerancija i putnica je na kraju, odbijala da plati vožnju zbog čekanja - priča Balović.

Putnica koja je bia svedok ovog događaja i nakdnadno se javila tvrdi da, ipak, nije bilo prijatno i mirno.

Mejl koji je Telegraf.rs dobio od još jedne putnice sa Kopaonika te sporne večeri; Printskrin

- Jedna od putnica pozvala je agenciju i rekla kako bi bilo lepo da nam neko odobri "simboličan popust od 100-200 dinara" ili barem uputi reči izvinjenja zbog nastale situacije. Predstavnica agencije joj je na veoma drzak način rekla da ukoliko ne želi da plati punu cenu karte napusti vozilo. Pošto sam sedela blizu vozača, mogla sam čuti njegov razgovor sa koleginicom iz Gea tursa, izvesnom Lelom, koja je na njegovo pitanje šta da radi sa putnicima u vozilu koji se bune rekla: "Izbaci im stvari i izbaci ih iz vozila, tvoj je problem što im odmah na početku putovanja nisi uzeo pare". Čak i na vozačevu konstataciju da su u vozilu 3 maloletna deteta pomenuta gospođa ili gospođica nije pokazala ni malo empatije, već je ostala pri stavu da nas sve izbaci napolje - kazala je ona.

Kako kažu naši sagovornici, policija nije pisala prijavu.

Kome vi verujete? Pišite nam u komentaru.

VIDEO: Pobili se šofer autobusa i putnik

(M. Beljan)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Msca

    9. januar 2019 | 23:02

    Izvinite al nije u redu da krenem na vreme na put i zbog neodgovornosti neke gospodje i njene odrasle dece ispastaju ostali putnici.

  • Svasta

    9. januar 2019 | 22:49

    Ta deca sto nisu dosli na vreme sami su krivi, zasto nekog cekati 2 sata. Kaznili one sto su dosli na vreme.

  • iFox

    9. januar 2019 | 23:03

    Jednom prilikom sam zakasnio na let 5 min. tačnije stigao sam minut posle zatvaranja gejta, čak i video zatvaranje istog i naravno da me nisu čekali. Prespavao na aerodromu, pa sutra platio nove karte i ukrcao se na vreme. Posle toga nisam više nikada i nigde kasnio.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA