≫ 

Kraj crne tačke Srbije: Snimak iz vazduha mesta brojnih nesreća gde su mnoge porodice plakale

Sićevačka klisura će biti korišćena samo kao alternativni pravac

  • 3
Sićevačka klisura Printskrin: Youtube/Pirotske Vesti

Sićevačka klisura odlazi u prošlost! Građani naše zemlje, koji je poznaju kao crnu tačku srpskih puteva, nadaju se da s njom i nesreće odlaze u nepovrat.

Naime, sutra se otvara istočni krak Koridora 10 od Niša do bugarske granice posle čega će se smanjiti saobraćajni promet, jer će klisura biti korišćena pre svega kao alternativni pravac.

Pred vama je snimak iz vazduha na mesto koje izdaleka deluje kao sam izdanak divljine. Mada očima prija, upravo to je mesto na kome su mnoge porodice oplakale svoje bližnje.

Ovoga leta brojne nesreće ispunile su domaće medije. Najpre je u sudaru kombija koji je prevozio radnike i fijat punta nastradala jedna osoba, sa još devetoro povređenih.

Potom se u avgustu dogodila nesreća u kojoj je došlo čak do sletanja BMW-a sa kolovoza na prugu, a u kojoj je bilo četvoro povređenih, od čega dvoje teško. Tom prilikom sudarila su se vozila - bugarskih i švedskih tablica.

Istog dana u večernjim satima došlo je do nove saobraćajne nesreće sa još dvoje teško povređenih. Zbog sudara putničkog vozila sa kamionom u Sićevačkoj klisuri bio je obustavljen saobraćaj u oba smera. Tada je zbrinuto pet povređenih osoba među kojima i dete. U vozilu koje se tada sudarilo sa kamionom bili su turski državljani.

Već narednog jutra još pet turskih državljana doživelo je tešku saobraćajnu nesreću kada je mini van" austrijskih tablica koje se kretalo iz pravca Niša ka Pirotu, prešlo na levu stranu kolovoza, a zatim se zabilo u potporni zid. To je ujedno bila treća nesreća za dva dana u Sićevačkoj klisuri.

Zašto je ovo mesto crna tačka?

Sićevačka klisura sa svojih 13 tunela velika je crna tačka u kojoj se naročito tokom leta, sa povećanjem broja vozila, dešavaju brojne nesreće. Sudari se najčešće dešavaju prilikom preticanja ili zbog prebrze vožnje.

Među uzrocima nesreća su i nedovoljno odstojanje među vozilima, kao i nedosledno držanje desne strane u smeru kretanja. Smatra se da u dugim turama vozačima opada koncentracija zbog čega su neretke saobraćajne nesreće izazvane prelaskom na levu stranu. Na spisku opasnosti u Sićevačkoj klisuri nalaze se i odroni.

Video: Olupina BMW-a na železničkoj pruzi u Sićevačkoj klisuri

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Tamo Neko

    8. novembar 2019 | 21:53

    Sicevacka klisura je malo dete u poredjenju sa Ibarskom magistralom..

  • DARKO 100%

    8. novembar 2019 | 19:09

    Bice sicevicka klisura i na koridoru 10 ako se nebudu postovali saobracajni propisi i brzina,no alkohol,no bahatost za volanom

  • Ivan Milovanovic

    8. novembar 2019 | 19:53

    Sada ce opet biti zadovoljstvo voziti Sicevackom klisurom. Najlepša klisura, uzivas u prirodi, a nema nikog da ti se zalepi za rep i blica ti dok ti u susret ide konvoj turskih slepera kroz tunel. Put kvalitetan, sirok, ko normalno vkzi prelepo je i za voznju i za gledanje, nemojte da vas plase ovakvim tekstovima. Toliko se i na autoputevima gine a sada ce jos da ozakone 150km/h

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA