Primio mito od 10.000 evra: Direktoru "Infrastruktura železnice" produžen pritvor

Tužilaštvo je nakon hapšenja saopštilo da se sumnja da je Jevtić neosnovano i nepotrebno angažovao advokate na poslovima eksproprijacije zemljišta na trasama brzih pruga

  • 15
Miroljub Jevtić Printskrin: Youtube/N1

Specijalni sud u Beogradu produžio je pritvor direktoru JP "Infrastruktura železnice" Miroljubu Jevtiću, osumnjičenom za primanje mita od 10.000 evra u vezi sa poslovima eksproprijacije zemljišta na trasama brzih pruga.

Pritvor mu je produžen za još 30 dana, precizirala je za Tanjug portparol suda Tatjana Tešić.

Jevtić je uhapšen 10. januara nakon čega mu je određen pritvor, dok su druga trojica osumnjičenih u ovom slučaju odmah puštena da se brane sa slobode.

Protiv Jevtića je pre tri dana pokrenuta još jedna istraga, zbog slučaja u kojem se zajedno sa državnim sekretarom Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Miodragom Poledicom i još četiri osumnjičena tereti za zloupotrebe sa javnim nabavkama u vezi sa rekonstrukcijama železničke pruge na Pančevačkom mostu.

Kada je u pitanju prvi slučaj Jevtić se teteti za primanje mita, a osumnjičeni za davanje mita su: član Nadzornog odbora Privrednog društva „Ratko Mitrović" iz Novog Sada Dragoslav Burzanović, kao i dva novosadska advokata Zoran Stojanović i Vladislav Kostić.

Sumnja se da je Jevtić primio mito od 10.000 evra preko posrednika - Burzanvića, u službenim prostorijama.

Tužilaštvo je nakon hapšenja saopštilo da se sumnja da je Jevtić neosnovano i nepotrebno angažovao advokate na poslovima eksproprijacije zemljišta na trasama brzih pruga, te da postoji osnovana sumnja da su deo uplaćenog novca od JP "Infrastruktura železnice" po osnovu fakturisanih usluga u višemilionskim iznosima, kao mito, preko posrednika, predavali Jevtiću.

U drugoj istrazi Jevtić se sumnjiči za produženo krivično delo zloupotreba službenog položaja u vezi sa rekonstrukcijom pruge preko Pančevačkog mosta.

(Telegraf.rs/Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Toma

    8. februar 2020 | 22:09

    Zašto niko ne ispita zakup dizel lokomotiva iz inostranstva koje je obavljeno preko posrednika, a koje Infrastruktura železnice Srbije plaća po višestruko uvećanim cenama od realnih, a ugovor je tako napravljen da bilo kakvo aneksiranje ili raskid nanosi više desetina miliona dinara štete za Infrastrukturu železnice Srbije. Inače pomenute, strane iznajmljene lokomotive su primljene u veoma lošem tehničkom stanju a da je tako govori i činjenica da više vremena provode u popravkama nego što rade. Za vreme popravke redovno se plaćaju, kao da rade. U međuvremenu se iznajmljuju nove lokomotive kako bi se "pokrio" planirani posao koje treba da zavrse... Šteta koju trpi Infrastruktura železnice Srbije se tako vrtoglavo uvećava, zbog svih troškova: zakupa, plaćanja popravke tuđih lokomotiva, ponovnog iznajmljivanja drugih lokomotiva, enormne potrošnje maziva, goriva, itd, i to čak desetostruko više a sve na štetu Infrastrukture železnice. Lokomotive u vlasništvu Republike Srbije, Srbija voza i Srbija karga stoje parkirane po prugama i nikom ništa.

  • Aca

    8. februar 2020 | 22:05

    Ovaj si je vas ko zna zasto ga sad pustate niz vodu.

  • Rasa

    9. februar 2020 | 07:45

    Nije podelio kajmak

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA