Tokom izolacije, daljina nas je spojila

Za sve klijente koje je ova situacija ohrabrila da naprave svoj sajt, banka je malim i srednjim preduzećima omogućila da na brz i lak način kreiraju svoju web stranicu ili prodavnicu

  • 0
OTP banka Foto: OTP banka

Situacija koja je zadesila svet i našu zemlju i stavila nas u četiri zida, ostavila je prostora samo za brze reakcije. OTP banka koja je pionirski posvećena digitalizaciji i inovacijama, na samom početku pandemije COVID-19 je za svoje klijente pripremila detaljan vodič za bezbednije ponašanje, odnosno smernice za korišćenje digitalnih kanala i servisa. Iako je pandemija sada na izmaku, preventiva i briga o zdravlju ostaju uvek na prvom mestu.

Pored e-banking i m-banking aplikacija, klijentima ove banke na raspolaganju je i P2P opcija slanja novca u m-bankingu, bez provizije: novac se šalje direktno sa računa klijenta, a primalac bira da li će novac preuzeti odmah uplatom na svoj račun ili karticu, ili gotovinskom isplatom sa bankomata OTP banke. „Mobilni novčanik“ odnosno mCard usluga u okviru m-banking aplikacije, omogućava da se plaćanje u prodavnici, kafiću, restoranu, izvrši prislanjanjem telefona na POS aparat, što je posebno zgodno i u situacijama kada novčanik ostane kod kuće.

Onlajn bankar ostaje na raspolaganju za svaki savet, putem mejla, chat opcije u e-bankingu ili pozivom na telefon. Iz svog doma, klijenti mogu da prebacuju sredstava između svojih računa i provere stanja, ili da u e-bankingu realizuju keš kredit i dozvoljeni minus. Isto važi za proveru rata za postojeće kredite, i proveru stanja na kreditnim karticama.

Kada je reč o biznisima, za čiji je opstanak u protekla dva meseca bio neophodan prelazak na online kanale, OTP banka je kreirala e-commerce ponudu koja omogućava onlajn prodaju proizvoda i usluga, i prihvatanje uplata platnim karticama VISA, MasterCard i Dina na sajtu klijenta. Usluga je automatizovana i dostupna 24 časa dnevno za kupce iz celog sveta. Takođe, banka obezbeđuje i podršku tokom procesa uvođenja, kao i pomoć pri integraciji sistema ukoliko je to potrebno.

Za sve klijente koje je ova situacija ohrabrila da naprave svoj sajt, u saradnji sa partnerima Pim.rs banka je malim i srednjim preduzećima omogućila da na brz i lak način kreiraju svoju web stranicu ili prodavnicu, uz 50% popusta.

Kako biste bili detaljno informisani o načinu korišćenja digitalnih kanala i servisa, kao i svih drugih usluga i pogodnosti, posetite sajt Banke.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA