Milion litara goriva uz Drive.Go mobilnu aplikaciju NIS-a

Krajem godine, kada se tradicionalno sabiraju postignuti rezultati u proteklom periodu, Naftna industrija Srbije i njeni korisnici mogu sa ponosom da se pohvale rezultatom koji je postigla inovativna Drive.Go mobilna aplikacija

  • 1
NIS

Foto: NIS

Naime, od kada je plaćanje goriva po prvi put omogućeno na točionom mestu, na NIS Petrol i GAZPROM benzinskim stanicama prodato je milion litara goriva uz pomoć Drive.Go mobilne aplikacije.

Vodeći se inovativnim pristupom poslovanju i brizi o dobrobiti svojih korisnika, NIS je u aprilu ove godine uveo uslugu plaćanja goriva bez odlaska na kasu, kojom je svim posetiocima NIS Petrol i GAZPROM benzinskih stanica omogućeno da napune svoj rezervoar i plate gorivo direktno iz automobila, uz pomoć jedinstvene Drive.Go mobilne aplikacije. Na taj način kompanija je dala doprinos bezbednosti i komforu građana u novonastalim okolnostima, istovremeno pokazujući da proces digitalizacije može biti praktičan deo života svih nas.

Milion litara goriva za samo nekoliko meseci od lansiranja Drive.Go mobilne aplikacije, pokazuje da su korisnici otvoreni da prihvate inovacije i koriste nove usluge, ukoliko su one kreirane u skladu sa njihovim potrebama i očekivanjima. Uvođenjem ove jedinstvene usluge na domaće tržište, kompanija NIS je još jednom pokazala da svoje poslovanje kreira u skladu sa razvojem industrije i tehnologije, istovremeno vodeći računa o dobrobiti svojih potrošača.

Kompanija NIS iskazuje zahvalnost za poverenje svim svojim korisnicima i raduje se novim inovativnim projektima koji će u budućnosti obezbediti još bolji kvalitet i viši nivo usluge za potrošače širom Srbije.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Sale

    30. novembar 2020 | 16:30

    Jako tesko je ubeleziti platnu karticu u aplikaciju,mora se kontaktirati banka i sve ostalo a to dugo traje.znam dosta ljudi koji su pokusavsli ali bezuspesno ,inace aplikacija je fantasticno osmisljena i kazu da stedi vreme a nekome i novac,i druge kompanije bi trebalo da probaju to isto sa nekom svojom aplikacijom...ja cu pokusavati dok ne uspem...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA