Kompanija dm je ponovo dala novi smisao popustima na Crni petak – i za to ima dobar razlog

Već treću godinu u nizu kompanija dm drogerie markt daje novo značenje "Crnom petku", kada umesto dodatnih popusta, pet posto od prometa ostvarenog tog dana donira u humanitarne svrhe

  • 0
Akcija "Giving friday", dm drogerie

Foto: dm drogerie

Tako je i ovog poslednjeg petka u novembru dm na ovaj način prikupio 3,5 miliona dinara koji su, potom, upućeni narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Dok su izlozi prodavnica širom sveta pozivali na vrtoglave popuste, dm je želeo da skrene pažnju zajednice na ono što je zaista važno. Tako je i ove jeseni ponovo poslao snažnu poruku "Giving is the new black".

-Zajednici u kojoj poslujemo i živimo važna je svaka podrška, kako pojedinaca tako i kompanija. Trudimo se da radom na poboljšanju života u našoj zemlji skrenemo pažnju javnosti na stvari koje su zaista bitne, i na taj način poslužimo kao primer i drugim kompanijama. Na kampanju "Giving Friday", koju sprovodimo u svim zemljama dm Grupe, naročito smo ponosni. Posebno nas raduje to što je ova akcija prepoznatljiva i široj javnosti. Drugi put zaredom rešili smo da sredstva od ovog dana usmerimo narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, s ciljem da napravimo pomak u borbi protiv jednog od najvećih globalnih problema – rastuće gladi u svetu. Nastavićemo da poslujemo negujući humanitarni duh, dok će čovek i njegove potrebe i dalje biti u središtu našeg poslovanja i delovanja - rekla je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije zahvaljuju što su kao institucija i ove godine prepoznati i podržani od strane kompanije dm.

-Solidarnost građana je uvek potrebna da bi naši sugrađani kojima je svaki dan ispunjen teškoćama osetili brigu i podršku čitavog društva. Okolnosti u kojima poslednje gotovo dve godine živimo uslovljene pandemijom COVID 19 dodatno usložnjavaju uslove života najugroženijih među ugroženima. Sredstva koja je, uz podršku svojih potrošača, donirala kompanija dm biće utrošena upravo za one među nama kojima je potrebna pomoć u okviru Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. Verujem da će primer vaše kompanije slediti i druga društveno-odgovorna preduzeća, organizacije i pojedinci - izjavio je generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović.

Drogerijski lanac dm pokrenuo je takozvani Giving Friday 2019. godine prikupivši tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečije klinike Tiršova. Prošle godine dm je u ovoj akciji usmerio tri miliona dinara narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, koji je i ove godine dobio podršku kompanije.

Pored toga, kompanija dm kontinuirano pruža podršku sredini u kojoj posluje, pa tako beleži rekordne iznose novčanih i robnih donacija upućenih najrazličitijim ustanovama i organizacijama u Srbiji. U protekloj poslovnoj godini dm Srbija donirao je čak 33,2 miliona dinara zajednici u novcu i robi.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA