EVO KAKO NAS KRADU NA PAPIRNIM MARAMICAMA: Umesto 10, u pakovanju ima 9 komada!

Maramice su u jednom marketu ponuđene po znatno sniženoj ceni, što je Jelenu T. oduševilo. Međutim kada je bolje pogledala, u pakovanju papirnih maramica bilo je 9, umesto standardnih 10 komada

  • 17

Oči kupaca uvek se lepe za proizvode čije cene su označene kao promotivne, akcijske ili "na sniženju". Tako se i "Paloma" papirna galanterija, dosetila kako da pospeši prodaju svojih maramica, a da izgleda kao da su jefitnije od drugih.

Čitateljka Telegrafa prva je uočila dobar marketinški trik ove kompanije i požalila se našoj redakciji. Pakovanje maramica je u jednom marketu ponuđeno po znatno sniženoj ceni, što je Jelenu T. oduševilo. Međutim kada je bolje pogledala, u pakovanju papirnih maramica bilo je 9, umesto standardnih 10 komada:

- Otišla sam u obližnji market da pazarim potrepštine, a na spisku su se našle i papirne maramice. Obično kupujem ona velika pakovanja od po 8x10 ili 10x10 paklica, a biram ih u odnosu na cenu i kvalitet. Obradovala sam se kad sam videla da je "Paloma", koji inače ima vrlo kvalitetne višeslojne maramice, ponudila veliko pakovanje po znatno nižoj ceni. Međutim, osetila sam se prevarenom! Umesto deset maramica po jednoj paklici, sada ih ima 9 - rekla je čitateljka.

Foto: Telegraf Foto: Telegraf

- Kad sam uporedila cenu s drugim proizvođačima koji i dalje pakuju po 8x10 maramica, shvatila sam da su zapravo oni jeftiniji, iako to ne deluje tako na prvi pogled. To stvarno nije u redu. Pa kome bi palo na pamet da u jednoj paklici više nema 10 maramica? Ne mogu da razumem kako im je palo na pamet da tako "na kvarno" rade - požalila se vidno izrevoltirana Jelena T.

Sa tim u vezi odlučili smo da pozovemo "Alka trgovinu", distributere "Paloma" proizvoda za maloprodajne objekte u Srbiji:

- U pitanju je nova linija "Paloma" maramica, sensitive care, koje su četvoroslojne, sadrže ekstrakte, kamilice, jojobe, lavande i aloja vere. Odlučili smo se da u pakovanje stavljamo po 9 maramica, jer bi tako njihova cena bila pristupačnija kupcima. Kada bi bilo 10 u pakovanju, njihova cena bila bi znatno viša, i kupac nikada ne bi uočio novi proizvod. Nije nikakva prevara u pitanju, već pravo marketinga, imajući u vidu da smo na pakovanju jasno stavili da ima 9 maramica, a ne 10 - kaže brend menadžer, "Palome" za Srbiju, Tanja Marković, dodajući da su sva ostala pakovanja "Paloma" maramica, zadržala standard, 10 maramica u jednom pakovanju.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Nikola

    8. decembar 2015 | 16:25

    Koja bre paloma kupuj mo nase ljudi pa nepakuju nasi smirglu umesto papirnih maramica. A paloma neka se sa takvim marketinskim trikom probija po evropi. Pokazimo da nismo glupi i da imamo dostojanstvo i ponos

  • BEN DELIJA

    8. decembar 2015 | 16:26

    EEE SLOVENAC JE TO ! ! ! KOD NJEGA SE JEDE KILO 'LEBA SEDAM DANA

  • Mix

    8. decembar 2015 | 17:28

    Ima i Milka čokolade od 80 g.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA