URNEBESNO - ŠTA LJUDI NAJČEŠĆE PITAJU NA 988: Kako mogu kolima do Australije?

- Kada će da nam svane? Gde se mogu kupiti divlje životinje? Kakav će mi dan biti sutra? Koji brojevi će biti izvučeni u sledećem kolu Lotoa, samo su neka od pitanja koja dnevno stižu putem Telekomovog broja 11811

  • 3

Pre pojave mobilnih telefona i modernih digitalnih satova, veliki deo stanovništva je koristio servise tadašnje "Pošte", preko kojih su mogli da se obaveste o tačnom vremenu, da naruče buđenje ili da dobiju odgovor na neka od servisnih informacija koje su im bile potrebne.

Razvojem tehnologije, prvenstveno interneta i mobilnih telefona, sve je to pomalo zaboravljeno. Zahvaljujući opciji "Alarm" i pretraživačima na internetu, možete sve to sebi omogućite iz dnevne sobe, ne plaćajući ništa i ne pozivati nikog.

Međutim, iako je vreme telefona sa brojčanikom prošlo, u "Telekomu", koji je sada zadužen za pomenute servise, napominju da su ovi servisi i dalje aktivni, kao i da postoji interesovanje građana za njihove usluge.

- Servis buđenja 19811 i dalje koristi veliki broj građana. Taj broj je umanjen u odnosu na prethodni period, iz razloga sto sve veći broj korisnika upotrebljava mobilne telefone i samim tim funkcije koje im ti uređaji pružaju. Tokom dana na broju Call centra 11811, jedan operater odgovori na vise od 400 poziva u toku radnog vremena. U poslednje vreme, korisnici se dosta interesuju o novoj usluzi koju nudi Telekom Srbija, a koja je u vezi sa ažuriranjem pretplatnika mobilne telefonije u jedinstvenu bazu telefonskog imenika - napominju u Telekomu.

Oni navode da pored starih, postoje i brojni drugi servisi koji su tu da bi pomogli korisnicima da dobiju željenu informaciju, kao i da saznaju nešto što ih interesuje.

- Korisnici sada imaju mogućnost da se besplatno prijave i daju svoju saglasnost, kako bi se njihov broj mobilnog telefona pronašao u imeniku 11811, bilo da se radi o pravnim ili fizičkim licima - kažu u Telekomu.

Pošto se mnogo puta pokazalo da je naš narod veoma radoznao, želeli smo da saznamo na šta sve operateri trebaju da odgovore tokom svog radnog vremena.

- Zanimljiva pitanja korisnici najčesće upućuju našim agentima u "Call centru" 19812, koji je zadužen za sportske i razne informacije. Neka od najzanimljivijih pitanja su : Kada će da nam svane? Gde se mogu kupiti divlje životinje? Kuda kolima da putujem za Australiju? Kakav će mi dan biti sutra? Koji brojevi će biti izvučeni u sledećem kolu - navode iz Telekoma.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA