LEŠINARENJE ŽELEZNICE: Štete od krađa veće od 11 miliona evra mesečno!

- Kradu svi. Jedan deo naših železničara krade u saradnji sa nekim spoljnim momcima, kradu oni spolja, krade se sve od pragova, šrafova, šina, delova šina, vagona, goriva i ostalog i stvarno smo u vrlo nezavidnoj poziciji - rekao je generalni direktor "Železnice Srbije" Dragoljub Simonović

  • 12

Generalni direktor "Železnice Srbije" Dragoljub Simonović izjavio je da su štete od krađe na železnici veće od 11 miliona evra na mesečnom nivou i da kradu apsolutno svi i sve što im se nađe pod rukom.

- Kradu svi. Jedan deo naših železničara krade u saradnji sa nekim spoljnim momcima, kradu oni spolja, krade se sve od pragova, šrafova, šina, delova šina, vagona, goriva i ostalog i stvarno smo u vrlo nezavidnoj poziciji - rekao je Simonović povodom proslave Dana železničara Srbije u Ćupriji.

On je ukazao da obezbeđenje "Železnice" samo figurira i da preduzeće od njih, praktično ima mnogo više štete nego koristi, prenose beogradski mediji. Simonović je naglasio da država mora da odradi svoj deo posla i zakonski sankcioniše kako krađu, tako i nemarnost, koja često može da isprovocira i fatalne posledice.

"Država mora da odradi svoj deo posla, zakonski, da se ubrzaju postutupci i presude za takva dela, a ne da nam sudstvo oslobodi lopova koga naš železničar uhvati da krade, posle dve godine, jer nema dokaza", rekao je Simonović.

U Nišu, na radnom sastanaku sa rukovodiocima svih železničkih čvorova u Srbiji, Simonović je izneo i izneo niz primedbi na njihov rad i stanje u železnici.

- Danas je železnica u teškom stanju i sa aspekta bezbednosti i sa apekta infrastrukture, prevoza putnika i robe, vučnih sredstava i ostalog. Prvi voz je pošao prugom Beograd - Niš 1884. godine sa ciljem da poveže dva najveća grada u Srbiji. Na meni je da sada Koridor 10 stavim u funkciju sa brzinom od 120 do 160 kilometara - izjavio je Dragoljub Simonović.

On je rekao da očekuje da od današnjeg dana na železničkim staničama nema više "vržina i trava", da osoblje bude ljubaznije, a rukovoodioci odgovorniji. Obilazeći pogone Min Lokomotive i Min Vagonke, Simonović je rekao da obe fabrike moraju da rade profitabilno bez obzira na to da li će biti privatizovane ili ne.

"Mi smo tu da im nađemo posao kako bi mogli da žive od tog rada", naglasio je Simonović. On je ovom prilikom rekao da pruga Niš - Prosek treba da ostane u gradu i da rukovodstvo Železnica Srbije ne podržava ideju o izgradnji zaobilaznice koja, kao inicijativa, postoji kod rukovodstva grada već desetak godina.

Gradonačelnik Niša Zoran Perišić je na to rekao da će grad sarađivati sa rukovodstvom Železnice i po drugim, ali i po pitanju zaobilaznice.

- Intreres grada je da sarađuje sa Železnicom. Mi želimo da uposlimo gradske kapacitete, da ljudima u Min Vagonki i Min Lokomotivi ponudimo posao na remontu železnica -rekao je Perišić.

(Telegraf.rs / Tanjug, Srna)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • dragoslav

    15. septembar 2013 | 17:37

    Kradu svi pa cak i ministri to je najveci biznis u srbiji.

  • grada

    15. septembar 2013 | 17:40

    Kad nemamo ni policiju ni pravosudje, sta se cudite!

  • djomla

    15. septembar 2013 | 18:13

    Dali sam ja dobro procitao!!!???? 11 Miliona EVRA "mesecno"!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA