≫ 

Zašto bi pas napao dete, da li su rotvajleri zaista agresivni i koje greške sa njima pravi čovek?

 ≫ 

Stručnjaci kažu da socijalizovan i dobro odgojen pas nikad neće biti nasilan, pogotovo ne prema deci

Komentari

  • mm

    16. mart 2021. | 07:13

    Jedan strucnjak je lepo objasnio da je zamka u koju upadaju vlasnici davanje psima ljudskih osobina. E pa kucicari, moracete da shvatite jednom da je pas zivotinja (i da nije jedina zivotinjska vrsta na Zemlji). Ja volim zivotinje, ali to se ogleda u tome da citam o njima, citam o fauni i flori i tak odalje. Kuckari nista to ne rade vec im se ceo svet vrti oko psa. I smanjite malo dozivljaj sa psima, imate prostor u parkovima namenjenim za setanje pasa, a ne svuda redom

  • Ccc

    11. mart 2021. | 22:46

    I psi mogu biti poremećenog uma, kao i ljudi. Ni u ljudskom mozgu ne znaš šta ima, kamoli u životinjskom. Mrzim kad vidim da ljudi puste decu samu sa bilo kakvim životinjama, bilo da su mačke, psi, ili ovi psi koji važe za opasne. I čivave mogu biti opasne. Zakon mora biti strožiji! Em ima previše pasa lutalica, em ovi koji imaju vlasnike ne vode adekvatno brigu. Mnogo mi je žao dečaka.

  • Odgovorni vlasnik

    11. mart 2021. | 17:58

    Problem su neogovorni vlanici! Svaki dan vidjamo pse kako slobodno trckaraju(ne u parku za pse), pse koji nisu ni malo dresirani, ne slusaju vlasnike uopste, vlasnici ne ciste za svojim psima. Znaci svakodnevno se krsi zakon. Da ne govorimo o uslovima u kojima se psi drze, i uzimanju pasa za 100 evrica, od ljudi koji nisu odgajivaci. Onda kad im je dosta psa izbace ih na ulicu. Ja imam zenku dobermena, uvek je na povodcu, u dvoristu je uvek pod mojim nadzorom. Pas je cipovan, strilisan, mazen, pazen i ne bi je menjala ni za sta na svetu. I ako je velika maza, uvek sam oprezna kada su u blizni drugi psi ili ljudi. Moj pas nikada nece napasti nikoga, jer sam ja tu uvek pored nje. Kada bi svi vlasnici bili odgovorni ne bi se ovakve stvari desavale. Ljudi su gore zivotinje od pasa. Ne bi mnogima dala da drze pacove a kamoli pse.

  • robi

    11. mart 2021. | 08:39

    najbolje da i tigrove socijalizuju!zabraniti drzanje staforda,pitbulla,rotvajlera i sve te borbene umjetne pse kao neke zemlje!

    • 12. mart 2021. | 00:40

      Filip Kostić

      @robi

      Vidi se da pojma nemaš o tim rasama o kojima pišeš tako da bolje ćuti.Kao prvo ne postoji loš i opasan pas nego loš gazda ili vlasnik psa jer psi su odraz svog vlasnika kako sa njima postupate takvi će oni i biti s toga može i pudlica da bude opasana ako se tako s njom postupa.Vlasnik sam Staforda evo još malo 10.godina nikad nikakav problem nisam imao miran je lepo dresiran i socijalizovan sva deca u ulici se igraju s njim pas nikad nije udaren niti je trpeo bilo kakav oblik maltretiranja zato je i on prema svima dobar i druželjubiv.Nisu psi nešto što ćete kupiti i ostaviti negde u ćošku i da kasnije očekujete da oni budu dobri s njima kao i sa decom morate stalno raditi u suprotnom se ovo dešava nažalost.Pogotovu nije dobro zapostavljati i matretirati te odrđene rase pasa koji važe za odvažne i hrabre i čija snaga i srčanost su jednostavno iznad proseka s njima treba još više biti oprezan prilikom sicijalizacije da se ne bi dešavali nemili događaji.Jako mi je žao maleckog možda grešim ali pošto je majka imala posla puno a bila je samohrana majka možda je malo pse zapostavila još i ako ih je čuvala samo zbog prodaje štenadi oni jednostavno to umeju da osete i onda može da nastane problem jer se i oni osete zapostavljenim i u tim situacijama mogu da reaguju zaista burno kao i ljudi.Zapamtite pas je jedna velika odgovornost i ukoliko niste spremni da žrtvujete dosta toga da bi ste s njim šetali i radili određene stvari po 1000 puta nemojte ga uzimati može skupo da vas košta.

  • Petar

    11. mart 2021. | 08:09

    Ovako mogu da pričaju samo ljudi koji psima daju skoro magijske osobine, da su oni uvek dobri, a da ako su lošeg karaktera, neko drugi je kriv. E pa dragi moji, i životinje kao i ljudi mogu da imaju neki kvrc u genetici, neki problem u glavi, pa da se i pored sve ljubavi i pažnje, od nežne maze odjednom pretvore u nekontrolisanu agresivnu mašinu, koja neselektivno grize i kidiše na sve oko sebe.

  • Bojan

    11. mart 2021. | 07:42

    Imao sam tokom svog životnog vijeka više vrsta pasa,od šarplaninca,dobermana, bernardinca,zlatnog retrivera..... Nikad niti jedan problem nisam imao sa agresivnim ponašanjem niti jedne vrste. Djeca iz ulice su non stop visila u našem dvorištu i igrala se sa psima,čak i ulazili kad nije bilo nikog od ukućana. Jedini zaključak je da nije do psa nego do vlasnika,samo treba fino postupati sa njima,bez standardnih komandni kao drži ga,ca ca,i slično. Samo ljubav i svakodnevno maženje.🥰

    • 11. mart 2021. | 07:51

      Žile

      @Bojan

      Da nabavim krvoločnog psa i da ga "moram" maziti da mi ne ubije dete. O čemu pričaš?

    • 11. mart 2021. | 09:03

      L

      @Bojan

      Bojane,pizdravi svoje kolege iz Levijatana .Zsr ih u CG nema,?

  • Soko

    11. mart 2021. | 07:30

    Samo onaj ko je kukavica drži pse poput rotvajlera,Pit bila,bul terijera,dobermana.Najkrvoločniji od njih su upravo rotvajlera i dobermani.Nikad ne možete biti sigurni u njihovu ćud ponašanja.Kad su i najpitomniji , u momentu im nešto udari u glavu i postanu agresivni.Koliko je samo bilo slučajeva da su pokidali onog koji ih svaki dan hrani.I te priče da je pas onakav kakvog ga vlasnik usmeri nepije vodu.Ma koliko bio socijalizovani pas uvek može da vas iznenadi i postane agresivan.

    • 11. mart 2021. | 08:18

      sale

      @Soko

      Sta lupetas pa ljudima se svidja ta vrsta pasa ja licno volim dobermana i rotvajlera veoma lepe rase psa i imala bi ih da nezivim u stanu, jezim se kada vidim ove male pacove sto sada svi setaju i drze po stanovima umesto da udome kuce koje su sa ulice. Imali bi manje pasa lutalica.

  • Firga

    11. mart 2021. | 07:09

    Nista nisam razumeo.

  • Miki rurk

    11. mart 2021. | 06:17

    Tragedija, ali tragedija su i komentari polusveta i njihovog pogleda na pse ili kako oni kazu kerove

    • 11. mart 2021. | 09:06

      LK

      @Miki rurk

      Ma sram ih bilo što ne vole nas fine kuce.Svaki čovek bez kučeta je bednik i nije ni za jednu šapicu mom Rokiju.

  • Rottweiler

    11. mart 2021. | 03:29

    Za sve neupućene postoji 5 vrsta rase rotvajler. A postoji i internet nešto da naučite. Svaka vrsta ima drugačiji temperament. I svaka vrsta se uzgaja za drugačiju svrhu. Nprm vojni,policijski za čuvanje objekata itd. I nemojte da stavljate svakog psa u isti koš. Ako je neko ubica to ne znači da sam ja. Ja se slažem da treba doneti zakon svi budemo bezbedniji na ulici

    • 11. mart 2021. | 08:44

      robi

      @Rottweiler

      kaze za sve 'neupucene'sta cu bit upucen u gluposti..zabraniti sve takve vrste psa..ostaviti one prirodne vrste kao sto su uvjek bili..malo li je..nego covjek(vampir)svasta mora nametat

  • sremac

    11. mart 2021. | 02:22

    potpuno tacan clanak imam kuju rota koju su dok je bila u boksu cackala komsijina deca pa sam boks preselio dalje od njih i vidim da nevoli decu al nereaguje inace dvoriste mi je ogradjeno 2.5 m zicom a kuja je u boksu odakle nemoze da izadje sama kada je pustena uvek je u mojoj ili blizini nekog od ukucana jer ko je u dvoristu ona ga ,,cuva motri .. inace kada je naulici svi je mogu maziti uvek je na povocu pas je opasan samo ako je naucen da bude bez obzira na rasu

  • Srboljub

    11. mart 2021. | 01:44

    Vidim da mnogi komentatori ne znaju. Pa da navedem činjenicu. Rotvajleri koji su zaklali dete to su uradili u detetovom dvorištu u prisustvu majke koja je vlasnica pasa ubica. Dete su rotvajleri poznavali 4 godine. I majku koja je ozledjena dok je pokušavala da spase sina.

    • 11. mart 2021. | 08:20

      sale

      @Srboljub

      Pa ako su njeni sto im nije naredila da stanu nego se tukla sa njima, znaci fa nisu dresirani kako treba

  • 123

    11. mart 2021. | 01:27

    E kako lupetaju ovi kobajagi stručnjaci, pa i ovo su bili dobri i divni psi, čuvali kuću voleli tog dečaka najviše na svetu itd... a onda se desi nešto ovako... nikad se ne zna šta je u glavi životinje i uvek treba biti oprezan s njom, a što se tiče ovih borbenih pasa to treba zabraniti, to nije pas nego oružje, bomba za koju nikad ne znaš kad ce da pukne.

  • Ljube

    11. mart 2021. | 00:41

    Vec odavno su mnogim ljubav oduzeli kucni ljubimci nego rodjena deca . Jadan taj mladi tek postali zivot ,ne mogu ni zsmisliti u kakvim je mukama umro .

  • .

    11. mart 2021. | 00:07

    Polemisanje...Pojedini ljudi ubice su bili dobri,tihi,vaspitani....I psi su zbog vise nacina odlucili da krenu u napad....Nazalost....Malenoj dusici neka je miran,dugi san....

  • zzzzzz

    11. mart 2021. | 00:01

    koliko nam dece stradalo u poslednje vreme,imam utisak vise nego ikad

  • Maca

    10. mart 2021. | 23:00

    Ja sam gledala na filmovima da rotvajler osim čuvanja kuće drže ljudi zbog još štošta 🤔

  • Milica

    10. mart 2021. | 22:37

    Ne može se generalizovati, ali činjenica da sa velikim krvoločnim psima nikada niste načisto. Mogu ispasti dobrice, a može se desiti da im nešto kvrcne i da se desi ovako nešto strašno. Uostalom, i psi kao i ljudi se rađaju sa različitim karakterima, a neki i sa psihičkim oboljenjima.

    • 11. mart 2021. | 01:07

      Dil

      @Milica

      Samo zato sto je pas ogroman i neustrasivog izgleda je krvolocan? Sta cemo sa civavom koja je mala, a veoma cesto agresivna? Ljudi, shvatite da svaki pas moze da bude krvolocan, a moze da bude i dobar. Sve zavisi kako se postupa sa njim tokom njegovog zivota i odrastanja.

  • Lili

    10. mart 2021. | 22:18

    Ljudi ili neznanju ili nece da shvate nema agresivnog psa, kad smo dobili staforda svi su govorili da je agresivan i opasan pas. Vece maze i umiljatijeg psa na Grbavici gde živim nije vidjen, spavao je sa mojim unukom i samnom. Najlepših jedanes godina provedene snjim. Ljudi cuvajte svoje pse ne lecite svoje frustracije na njima. To sto se desilo je ogromna tuga za malim andjelom.

    • 10. mart 2021. | 23:22

      Realista

      @Lili

      Nisu svi agresivni ali određene rase pasa su daleko više sklonije agresivnosti i napadu kao tvoj staford nego recimo labrador retriver.

    • 11. mart 2021. | 00:04

      Pas

      @Lili

      A kako to uvek napadaju Rotvajleri, Pitbulovi i Stafordi? Zašto ne nepadaju Haski, Samojedi,Aljaski Malamuti, Akite itd to su isto veliki psi? Možda zato što ovi drugi nemaju to u sebi da napadaju ljude ?

    • 11. mart 2021. | 06:23

      Wien

      @Lili

      Izvinite ali jednostavno to nije istina...zivotinja je zivotinja i tu se sva prica zavrsava..ljudi su ljudi misaona bica pa se cesto zapitamo da ki je bas tako a tek zivotinje koje imaju samo instikte i nista vise...

    • 11. mart 2021. | 08:23

      sale

      @Lili

      Istina ali sa takvim psima jakog karaktera mora da se uradi dobra dresura

    • 16. mart 2021. | 01:31

      Andrijana

      @Lili

      Moju maltezerku je ujeo upravo haski 🤷🏽‍♀️ Ne ni doberman od drugara, ne ni staford od tetke, ne ni pit od drugara mog brata, ne ni moj udomljeni mešanac bretonca nego haski...Nema pravila

  • Tanja

    10. mart 2021. | 22:04

    Cula sam o ujedima raznih pasa u svom okruzenju, bila sam i sama zrtva jednog (komsijskog mesanca ukoliko je bitno), ali u najvecem broju prica su upravo rotvajleri. Ne znam kako neko moze da izjavi da karakter zavisi iskljucivo od vaspitanja, posebno neki profesionalac, kada se jos u osnovnoj skoli uci da je delom odgovorna genetika a delom vaspitanje. I sama sam bila odgajivac jedne tzv. "opasne rase" i mogu da kazem da u leglu od npr. 8 kucica dobijete 8 potpuno razlicitih karaktera. Neki se rode veseli, neki mirni, neki su dobrice, neki agresivniji, neki pametni, neki manje...itd. Naravno vi ih uvek usmeravate na najbolji moguci nacin, da izvucete ono najpozitivnije, i vaspitanje jeste vrlo bitno i moze mnogo toga da promeni, ali niko nema carobni stapic da moze za sigurno da promeni neciju prirodu. Ova prica ne odgovara naravno mnogim odgajivacima kao i pomenutom sudiji pa naravno mora da prica kako su to divni porodicni psi a samo je problem u vaspitanju. Ono jeste bitno ali nije svemoguce. Posebno je vazno voditi racuna o psima sa snaznim vilicama jer su oni upravo zbog toga opasni, a ne zato sto su prirodno agresivniji od pekinezera i civava, jer definitivno nisu. Ali ukoliko vas ujede civava, tesko da ce neko podleci ranama. Jednostavno, vaspitavajte pse, edukujte se, ali nikako ne ostavljajte decu sa ovako velikim i jakim psima, posebno ne u coporu

  • Zvezda

    10. mart 2021. | 21:48

    Nasa drzava neefikasna u svemu pa i u ovom segmentu. Niko ne kaznjava one koji agresivne sorte pustaju bez povodca i korpe. Ljudi su svakodnevno izlozeni opasnosti ali koga je briga vazno je naplatiti kazne za pogrešno parkiranje i puniti drzavu kasu.

  • Nesa

    10. mart 2021. | 21:25

    Ovo je uzas.Nedao bog nikom ovako nesto da se desi.I nazalost,sve se cesce desavaju napadi psa na decu.U mom kraju jedni su imali 2 rota,oni izasli i napali ljude.Odveli ih i doneli novog malog.Koji je sad vec poveci i kad prodjes pored kapije on je jako agresivan.Jedan komsija u prizemljuje drzao jednog starijeg ogromnog.Vezanog lancima.Ja prolazim pored zgrade,vidim on ispred mene odvezan.Ja krenuo pored njega.U delicu skocio je da mi zgrabi ruku.Sreca nosio sam neku plastiku u ruci.Malo ga jace udarim po glavi i on se povuce.Da nisam imao tu plastiku i reagovao u delicu sekunde.Otkinuo bi mi saku.Oni imaju jak stisak kad ugrizu.Ne bojim se psa,al znajuci njihovu narav uvek sam na oprezu.A ljudi mi nisu jasni zasto uzimaju agresivne pse.Uzmes pudlicu i neces imati problema.

    • 10. mart 2021. | 22:00

      Nina

      @Nesa

      Malo sutra-pudle i mali psi su agresivniji od velikih.

    • 11. mart 2021. | 11:55

      Ena

      @Nesa

      A pudla i pekinezer ti moze odgristi ruku inace?!

  • Sasa

    10. mart 2021. | 21:02

    Zasto si sad krivi rot vajleri. Krivi su oni koji ne znaji da ih odgajaju. Ja imam americku akitu koja jede rota za dorucak. Ali je normalno ucen ponašanju i nemam sa njim ni 1gr problema

    • 10. mart 2021. | 21:52

      Dixi

      @Sasa

      I vuk menja dlaku al cud nikada.Taj ce tebe jednog dana za veceru da smaze veruj mi.Zivimo u vremenu kad su deca izmakla kontroli a vi uporno pricate o dresuri pasa i njihovoj dobroti .Ljidi vodite li vi sebe i koliko ste vi zastranilo u odbrani pasa .Volim zivotinje i drzim i psa i macke ali nemogu da se kunem u njih i garantujem da su tako dobri i bezazleni a da kazem da su ljudi losi .

    • 10. mart 2021. | 22:50

      Vladimir

      @Sasa

      Šta znači američki Akita Inu? To je japanska rasa.

  • Vladimir

    10. mart 2021. | 20:33

    Hiperprodukcija i neselektivno parenje je dovelo do tektonskih promena u karakteru gomile rasa. Psi kao Rotvajleri, Dobermani, su postali skoro neupravljivi, zbog psiholoskih deformacija sa kojima se radjaju. Najčešće je to labilnost karaktera koja se ogleda u strahu koji izaziva agresiju u cilju odbrane. Ljudi hoce jeftine ljubimce i dobijaju skart. Dalje ne treba objasnjavati.

    • 11. mart 2021. | 02:48

      Kaca

      @Vladimir

      Bravo za komentar! Svako ko poznaje i ima pse ce isto ovo reci... i onda kazu: kako moze stene da kosta 1000€ ?! Moze i treba jer toliko vredi pravi pas u koga tek treba ulagati. A to nije uopste jeftino i vrlo je ozbiljan posao i tada se ovakve stvari ne desavaju!

  • S

    10. mart 2021. | 20:23

    Imam 3 psa (vucjakinja, pit bulica i tibetanska spanijelka), 2 macke, 10 hrcaka i papagaja i 4 dece, uzivam, planiram jos i zivotinja i dece. Kod mene nije bilo problema. Jadan decak, jadni roditelji, uzas.

    • 11. mart 2021. | 06:08

      Miki rurk

      @S

      Covek ostavio komentar kako planira jos dece i kucnih ljubimaca i ljudi mu lupaju minuse, plitki kao barica od kise

  • Nena

    10. mart 2021. | 20:21

    Jedne godine na jednom kupalistu pored Zl.zena pustila staforda bez korpe da se setka.Kaze nece,dobrica.Ja reko slusajte gospodjo da li je dobrica ili ne ne interesuje me.Zavezite to kuce pa kad dodjete na neku livadu pustajte ga do mile volje.Prvo sve rase "krvolocne"pod korpom da budu.Drugo skoro jedna prijateljica isto staforda izvela u setnju kaze beba je pomazi ga.Reko bezi tamo s njim ruzan je ko djavo i ko beba.Koji ce ti to djavo.I metni mu korpu u prodji me se iako zuba nema

    • 10. mart 2021. | 21:15

      Nina

      @Nena

      Vidi se da ne volite pse i nisu svi"krvolocni",opasniji su oni mali prdavci.

    • 10. mart 2021. | 21:35

      JA

      @Nena

      Ako si joj rekao sve je kako treba stavi mu korpu i bezi bre od mene sa njim ,od kud znas sta moze da mu dune

  • Mimi

    10. mart 2021. | 20:20

    Bla, bla, bla... Pas je samo životinja. Nikad ne znaš kad će da mu nešto kvrcne u glavi. A svo to palamuđenje je bez veze. Nisu u stanju da daju dijagnoze za ljude, a tek za pse.

    • 11. mart 2021. | 14:08

      Siki

      @Mimi

      Pa pre ljudima kvrcne u glavi nego životinji. Koliko ljudi strada od strane drugih ljudi? Ubistva, saobraćaj, ratovi... A koliko od strane pasa? Statistika je neuporediva. I, šta sad? Zabraniti ljude? Saobraćaj?..

  • Bednik

    10. mart 2021. | 20:15

    Ljudi mmoji.Imam 66 g. U gimnaziju isao sam pesice 14 km u jednom pravcu popodne. Nocu kroz svako selo jurili su me psi, ujedali.. Morao sam da se branim svim i svacim. Otuda se rodila mrznja prema njima.Od tada svak jurisa na mene, bilo da je na povocu ili ne Vlasnici su u cudu.Govore mi da ne volim ljude.Lutalice da me rastrgnu.Cesto pobegnem na sred puta i tu ostanem na punoj liniji.Jednom se jednoj gospodji iz narucja istgla pudlica i ujela me.Neprestano mi je curila tecnodt. na mestu ujeda.

  • Maja

    10. mart 2021. | 20:10

    Neko blizak porodici je napisao,da psi nikad nisu bili pusteno,dok je dete u dvoristu. Sto znaci,da se nikad nisu sprijsteljili i smatrali ga svojim.

  • suza

    10. mart 2021. | 20:07

    Obavezno uvesti porez na zivotinje najmanje 100 eura godisnje pa da se plati gradska cistoca i odrzavanje parkova i ulica. Opasne rase pasa i drugih zivotinja mogu da se daju samo proverenim ljudima koji su dokazano sposobni takve i da neguju. Ovome mora da se stane na put. Ljudi koji vole zivotinje ce se odreci mnogo cega da bi mogli platiti porez i lecenje svog ljubimca. Jadno dete i njegovi unesreceni roditelji

    • 10. mart 2021. | 21:27

      Nina

      @suza

      Pa da malo pošaljemo i vas na procenu-posle takcih reči jer nisu bezopasne-ci govorite jezikom mržnje.Ja imam 2 Argentinske doge i uskoro mi stižu dva pit bula,pa da vidim ko će meni tražiti procenu i porez na njih.

    • 10. mart 2021. | 21:50

      Maja

      @suza

      Braaaavooo za odgovor!Kompleksasi setaju jake kerove sa kojima ne znaju,kuce kake svuda niko ne kupi za njima,niko ne kontrolise.Svaka cast ljudima koji pokupe za svojim kucama ali realno govna su svuda I posebno smrdi kada otopli,ali izgleda ne smeta nikon🙄

    • 10. mart 2021. | 23:52

      Ajk

      @suza

      U tom slucaju si ti za procenu.

  • moravka

    10. mart 2021. | 20:01

    Nekada na lancu sad u boksu zatvore zivotinju i misle da ko je hrane zavrsili s njom. imam u komsiluku rota zatvorenog u kavezu za malo vecu pudlu😡 ljudi taj pas nikad iz tog kaveza nije izveden. Jeza je samo od njegovog laveza ne smem ni da pomislim sta bi bilo kad bi sam izaso na ulicu.. prijavljuje ceo komsiluk ali niko nista ne preduzim . Kad se bude desilo zlo bice kasno. I sama imam psa u kuci, volimo ga ko trece dete i nikako mi nisu jasni likovi koji nabave psa i strpaju u kavez i ne pogledaju vise, sta ce im pas!?

  • Marko

    10. mart 2021. | 19:57

    Ne znam zasto narod uzima ovakvog psa. Nije ni za kucu a ne za dvoriste. Moze biti maza ali ako se ne radi sa njima postanu nepodnosljivi.. Nisu zahvalni psi i treba kazna. Ako je ovaj pas imao vlasnika njega u zatvor...

  • Jelena

    10. mart 2021. | 19:56

    Ja mislim da će toj majci strašbno žao biti što su psi uspavani. Jer, to su one žene koje drže psine po dvorištu i oni su im važniji od svega. Ma, fuj

  • Antigona

    10. mart 2021. | 19:54

    Nazalost u ovom 21.veku ljudi su vise posveceni odgoju pasa,nego dece!!Pogledajte malo oko sebe,svi setaju na ulicama pse,a sve manje vidjam mlade roditelje sa decom

  • Babangida

    10. mart 2021. | 19:54

    Ja bih sve vlasnike agresivnih pasa novcano kaznio.

    • 10. mart 2021. | 20:20

      Marija

      @Babangida

      Ja bih sve roditelje nevaspitane, bezobrazne, agresivne dece koja vrse vrsnjacko nasilje kaznila, pa nista ! Mnogo vise zla nanose ljudi, nego zivotinje

  • Sandokan

    10. mart 2021. | 19:52

    Takvi psi ne napadaju samo decu vec i ljude.

  • Marko

    10. mart 2021. | 19:48

    Godinama čuvam pse a nekada sam čuvao i rotvajlera, odgovorno tvrdim da je to pas koji ne voli decu i da deca u niegovom prisustvu nisu bezbedna. Ovu tvrdnju iznosim na osnovu ličnog iskustva kao i na osnovu iskustva mojih prijatelja koji su čuvali ili još uvek čuvaju ovu rasu pasa.

    • 10. mart 2021. | 20:19

      Rottie

      @Marko

      Kada je otac uzeo prvoj rotvajlera imala sam 5 godina, stene 4 meseca. Radila sam mu sta sam htela, nikad nije zarezao, a kamoli napao ni mene, ni nekog drugog. Izvodila sam je u setnju sama, ja 17kg pas 30+. I sada imam rota, obozava ljude, hvala Bogu. Ali psu, BILO KOJE RASE, se nikada ne veruje 100%, posebno ne kad su u pitanju deca. Imate slucaj u Americi da je pomeranac napao i usmrtio bebu. Ne mozete nesto tvrditi, mozete da iznesete misljenje i kazete Vase iskustvo. Kao sto nije svaki covek isti, tako nije ni pas. Nemojte generalizovati. Ja na primer imam lose iskustvo sa maltezerom, pa ne osudjujem vlasnike tih pasa i ne trazim kazne za njih. A mnogo su agresivniji od mog rota, reaguju i zalecu se na sve sto vide i cuju.

  • Sve zavisi od gazde samo!!

    10. mart 2021. | 19:39

    Mi smo imali Rota 15 godina, moze bilo ko da udje, izaci niko samo sa pratnjom, spavao je pored nas, jeo, ziveo kao clan porodice!!! Iskreno starije osobe nije nikad voleo ni decu bas! Nije nikog dirao ali nije trazio drustvo dece!

  • Mane

    10. mart 2021. | 19:38

    Ja pse volim ali ovakve rase ne. Nisu pouzdani uvek mogu nesto da urade a ovo je strasno. Ja drzim rasela i mnogo je bolji pas...

    • 10. mart 2021. | 20:57

      Jelena

      @Mane

      Ja imam rasela i staforda. I rasel je glavni u kući. Staford je za njega beba. Da je rasel veći, sigurno bi i njega prozvali opasnim psom zbog temperamenta. Ima sreću što je mali pas. Bez obzira da li imate malog ili velikog psa, morate biti odgovoran vlasnik. Svaki pas mora da se dresira, mora da bude na povocu u šetnji, bez obzira na veličinu psa. I slažem se da veliki psi, svi veliki psi, imaju korpe kada se šetaju. Za svakog psa mora da se izdvoji vreme, ne mogu da budu zatvoreni u boksu po ceo dan. Ovde je skočila i doga, nije samo rotvajler. Znači da su psi nesocijalizovani, što je strašno.

    • 10. mart 2021. | 21:41

      M

      @Mane

      Apsolutno se slazem. Korpe treba da nose svi veci psi, ne samo rot, doberman, staford, pit.. Skoro je haski napao mog rota, vlasnica ide 50m od njega, bas je briga, prica na telefon. A da sam ja skinula korpu i pustila psa, sta bi tad bilo?

    • 10. mart 2021. | 22:30

      Jelena

      @Mane

      Apsolutno se slažem. Mog staforda je isto napao haski, koji je bio pušzen. Što je još gore, staf je tada imao samo četiri meseca, ostao mu je veliki ožiljak iznad oka. Nedavno je taj isti haski, isto pišten skočio i na rasela. Ovaj put je staford stao ispred, sa korpom, ali dovoljno je bilo što je stao. I rasel je spašen. Ali, da sam skinula korpu, odmah bi bilo da je krvolok napao nezaštićenog i bezopasnog pufnastog haskija. Jednostavno, mora da postoji zakon i da se poštuje. Svi psi na povodac, svi veliki psi sa korpom. Ko ne skuplja za psom takođe da se kazni. Kazne da budu drakonske i sve će biti ok. Samo pravi zakon koji će zaštititi i ljude i pse.

  • Vlasnik psa

    10. mart 2021. | 19:29

    Najlakše je kupiti psa i hvaliti roditeljima ili da bude prepušten sam sebi. Isto što je lako napraviti dete. Ali iza svega stoji odgovornost a u ovome slučaju to je vlasnik psa tj čovek. Zašto su velike rase same na ulici,zašto su lutalice na ulici. Živeo sam u Kanadi 7g ja ljudi nisam video ništa sem goluba na ulici. Za sve je kriv čovek. Moje saučešće porodici

  • mm

    10. mart 2021. | 19:12

    Ma necu da ulazim u to zasto bi pas napao, da li iz straha ili iz cefa. Ne volim pse. Ako mogu da se suprotstavim psu, to cu vrlo rado uraditi. Kada trcim rizikujem da me pas pojuri. Kada jedem u restoranu rizikujem da mi pas skoci na sto. Verujte mi da volim zivotinje, a cak i buba svabe, paukove i zmije volim, ali pse ne mogu da smislim

    • 10. mart 2021. | 19:20

      sonsi

      @mm

      Ti si bolestan

    • 10. mart 2021. | 20:45

      mm

      @mm

      Volim sve zivotinje i sav zivi svet ali pse ne volim. I to sto ne volim pse ne znaci da sam bolestan. Bolesni su kuckari koji su umislili da su im psi deca

  • Jug

    10. mart 2021. | 19:11

    Obožavam pse, ali rot je agresivan pas i ako ni jedan gazda to neće da vam prizna, znam 4 slučaja gde su napali iz čista mira, naravno iz naše perspektive a ono što mi ne vidimo je ono što pas oseća pre nego što napadne.

  • Beograđanka

    10. mart 2021. | 19:11

    Ovo je treće ili četvrto dete u Srbiji koje je u poslednjih nekoliko godina napao i povredio,a ovog četvorogodišnja i ubio rotvajler! Slučajnost? Možda! Nameće se zaključak što dalje od njih, a možda je pametno i zabraniti ih kao i ostale "borilačke"rase! Tuga! Jadno dete!

    • 10. mart 2021. | 20:28

      Rottie

      @Beograđanka

      Da, zar nije cudno to kako samo rotvajleri napadaju? Nije slucajnost, nego se o drugim ne pise, ocigledno. Koliko lutalica dnevno ujede nekoga na ulici? Sto se o tome ne pise? Pa zato sto nisu rotvajleri :)

  • Strsljen

    10. mart 2021. | 18:54

    Idealna tema da seljoberi uzvrate udarac. A kad ih je ritala kobila, jurio ovan ili krava nabola rogovima, onda nisu govorili da su zivotinje krvoloci.

    • 10. mart 2021. | 19:24

      Ajde

      @Strsljen

      Moj otac je imao takvog ovna, snazan, 80kg, ogromni rogovi. Znas sta je uradio? Zaklao ga. Kad su psi krvolocni, hoce da ubiju trebalo bi ih uspavati.

    • 10. mart 2021. | 21:38

      Nina

      @Strsljen

      Potpuno si u pravu Strsljene.

    • 11. mart 2021. | 09:41

      Duka

      @Strsljen

      Te koje je ritaka kobila,navadao vo ili ovan imali su i rase seldžuka ili avlijanera ali ih nisu ujedali već su čuvali kuću i ukućane upozoravajućim lavežom a ne ujedanjem.Da li se toga sećaš,popapučeni opanče?

  • Vlasnik psa

    10. mart 2021. | 18:51

    Da je moj pas ovo uradio, prvo bih njemu presudio, a onda samom sebi. Imam nemackog ovcara, jednu veliku mazu i poslusnog cuvara. Nikada nije imao ispad. Uvek je smiren, ali drzi sve na oprezu. Da mi u dvoriste udje nepoznato lice, kada je on na duznosti, nisam siguran sta bi se dogodilo, ali onda ne bih smatrao sebe krivim, zato sto mi je kapija dobro osigurana i zakljucana, a i postoji znak koji kaze da je pas u dvoristu. Na decu ne reaguje, mogu da ga cupaju, udaraju, otimaju mu sve, on se nece pomeriti. Pas ima svoj karakter, kao i covek, ali nije karakter bitan, koliko je bitno da pas bude dobro vaspitan, cuvan, hranjen, i da se prema njemu odnosi sa velikom dozom ljubavi. Ne treba ovu ljubav uzeti za zlo, pa pustiti psa da radi sta zeli, naprotiv treba imati cvrstu ruku.

  • Maksimus

    10. mart 2021. | 18:33

    Strani koliko ostrascenih ljudi ima! Jednom za svagda utuvite u glavu nije pas kriv!! Uvek je vlasnik tacka. Sam sam drzao rotvajlera dok ovde nisu ni culi sta je to! Strasno je sta se desilo ali ponavljam pas nije kriv, gazdu pronaci I rebnuti 20 god. I jos nesto, ljudi jedne druge ne razumeju a kako tek zivotinju da shvate, sto je velo zalosno!

    • 10. mart 2021. | 20:03

      Tadmat

      @Maksimus

      Znaci pas nije kriv sto je ubio ovo dete? Da je tvoje dete ubio, jel bi branio tog psa. Da, niko nije cuo za rotvajlera dok ih ti nisi uneo u Srbiju. Ne palamudi.

    • 10. mart 2021. | 20:32

      mm

      @Maksimus

      Bravo za komentar, u potpunosti se slazem. To je isto kao sa detetom, ako mu ne posvetis dovoljno paznje i ljubavi, ne vaspitas ga, ode na pogresnu stranu.

    • 10. mart 2021. | 21:07

      Ena

      @Maksimus

      Bitno je da ti stitis dzukele a teks uopste nisi procitao.Lepo pise ko je vlasnik tih krvoloka .Majka je vlasnica.

  • SrbIN

    10. mart 2021. | 18:16

    Pod hitno uvesti porez na držanje pasa.Kao npr u Švajcarskoj.Za jednog psa- 200 € godišnje,za dva psa 500€ ,za više pasa od 1000€ pa naviše...Situacija u Beogradu je katastrofalna. Ulice su prepune pseceg izmeta,smrde na urin,pseće dlake su po hodnicima zgrada, a lavež je nesnosan...

    • 10. mart 2021. | 18:42

      Baćevac

      @SrbIN

      Bravo svaka ti je na mestu tako treba

    • 10. mart 2021. | 18:42

      Miško

      @SrbIN

      Pa da ljudi izbacuju pse na ulicu... Pa onda lutaluce da napadnu decu ili ljude... Mnogo si pametan... Srbine... Ako ti se ne svidja vrati se u svoje selo... Zanimljivo je da je većina onih koji mrze pse , po svojim avlijama držala pse na lancu... Imam malu pudlu, pet kila, kao pufna i šetam je na Adi...na povocu. Pridje jednom paru na klupi, devojci, vrteći radosno repom, a ona vrisnu... čibe...! Jbt! Nagrdio sam je... pa seljančuro... čibe... jbt! Da ne veruješ. Smrdi na gumene "piroćanke", a hoće da uvodi red u Beogradu... i plaši se od patuljaste pudlice... A to što su ulice pune... pune su i pljuvački na svakom koraku. Ljudi istresaju noseve, bacaju prljave maramice, pljuju, pišaju po haustorima i vrše veliku nuždu... a to ti, normalno, ne smeta...

    • 10. mart 2021. | 18:50

      Strsljen

      @SrbIN

      Pa da, ti si u svom kraju navikao na kozje brabonjke i balegu

    • 10. mart 2021. | 22:05

      Nina

      @SrbIN

      Očigledno ne poticete iz BGD-a,ja sam cistokrvna Beogradjanka i niste u pravu ni za šta osim za izmet koji vlasnici miraju da pokupe za svojim ljubimcima.

  • trtoje

    10. mart 2021. | 17:52

    stari ljudi su nekada gajili krave ovce i svinje,a danas se nasi prave nemci pa hoce da gaje razne lambe,da se davio poljoprivredon kao ostali ljudi sa sela nebih se to nikada dogoilo,ja bih vlasnika na dozivotnu robiju.

  • Milos

    10. mart 2021. | 17:34

    Ja sam imao rota 11 godina nikad se njje okrenuo prema dete vukli ga za usi i nema sta mu nisu radeli sve zavisi kako ga od pocetka dresiras...

    • 10. mart 2021. | 18:43

      Mile

      @Milos

      Lako je bilo njemu, nista nije razumeo. Ni padeze ni akcente ...

    • 10. mart 2021. | 19:06

      ...

      @Milos

      Treba zakon, ko ima psa kao da ima vatreno oruzije pa sl drzi 50 god i pricaj kako nece nikog... Ja sam postar pa znam za tu tvoju nece nikog, nece tebe druze al zato mene hoce a ne diram ni ni jednog KERA a opet me pokoji juri...

  • Igor

    10. mart 2021. | 17:32

    Ljudi dete je stradalo. Nema tu šta više da se priča . Treba nešto pod hitno uraditi. Ej dete 4g u 21 veku rastrgnu psi.

  • MICA

    10. mart 2021. | 17:29

    Kada ce ljudi shvatiti da ljudi nemogu ziveti sa zivotinjama ,nikad se nazna kad ce zivotinja biti agresivna .Boze me sacuvaj i mode i umisljene gospode

    • 10. mart 2021. | 21:35

      Nina

      @MICA

      Ja nisam umisljena "gospoda"ja jesam "gospodja" sa dve velike Argentinske doge i 2 pit bula na putu do mene,a imam i troje dece koja ostaju sama s njima i nikad im ni dlaka s glave nije falila-jer su tako obučeni odmalena.

  • GS

    10. mart 2021. | 17:16

    Kažete - Nije kriv pas nego vlasnik. Pa koga treba ukloniti posle ubistva DETETA ? Vlasnike ili pse.

    • 10. mart 2021. | 18:46

      Miško

      @GS

      Kad dete strada od oružja u kući, šta treba uraditi... uništiti oružje... i rešen problem... Jel tako misliš...

    • 10. mart 2021. | 18:52

      Strsljen

      @GS

      Vlasnike naravno. Nije se pas tu sam stvorio, vec ga je doveo vlasnik i od njega napravio zver.

    • 10. mart 2021. | 21:32

      Svetin

      @GS

      Kazniti oboje, psu vise nema pomovi jer je agresivan zbog debilnog vlasnika, psa uspavati jer se vec navadio na krv a vlasnika na dugogodisnju robiju.

  • Pas

    10. mart 2021. | 17:13

    Maltretiran u mladosti mora da izdusi nekad pa makar bila to i pudlica,nebitno koja vrsta!!

  • Mira

    10. mart 2021. | 17:09

    Psi se dele na Nemacke Ovcare i ostale. Drzim iskljucivo Nemackog Ovcara, ovo mi je cetvrti, nikad veza ni box, deca su se odgajila sa njima.Neka mi neko kaze dali je cuo da je N.Ovcar nasrnuo na dete ? Krvoloci se ne drze !

    • 10. mart 2021. | 18:10

      Mile

      @Mira

      Evo ja sam čuo. Čak sam i gledao!

    • 10. mart 2021. | 18:53

      Da

      @Mira

      Ja sam cuo i gledao!

    • 11. mart 2021. | 03:18

      Kerovođa

      @Mira

      Sa dužnim poštovanjem imao sam prihvatilište 14g za pse i 7 nemačkih ovčara i odgovorno tvrdim da je pas samo malo pametniji od dalmatinaca drugim rečima pas je glup kao Tuka. Samo je izvikan dosta mnogo su pametniji snauceri, belgijski malinoa,bokser,rotvajler. Sve su to službeni psi. Zapitajte se zašto sve više oružanih snaga izbacuje nemačke ovčare. Prvo sa njim uvek moraš da radiš da nebi zaboravio što zna. Što nije slučaj sa drugim rasama. Hvala

  • Bulidža

    10. mart 2021. | 17:06

    Kao i većina vlasnika takvih pasai majka ovog deteta je verovatni izigravala ludilo i opasnu facu. Nju treba iza rešetaka u svakom slučaju, a ne da se sada vadi na stres i tugu za detetom

  • SizCG

    10. mart 2021. | 16:59

    Možda ova situacija sa pandemijom utiče i na ta "divna stvorenja" pa bi trebalo angažovati sve snage da im se pruži psihološka zaštita. Ako treba skupićemo sms-pare da ih šaljemo u inostranstvo. Pa iako usput nešto prikolju, to je deo terapije. A za decu lako ćemo.

    • 10. mart 2021. | 17:53

      Nn

      @SizCG

      Ne slazem se sa ovim clankom. Zivotinje su nepredvidive. Mozete da ih gajite kao decu, ali, one ce nekad ispoljit agresivnost bez obzira kako su gajene, desava se, ne kod svih, ali ima slucajeva. Ovo je tragedija, ne razumem majku da drzi tri velika psa i da ima malo dete. Ne kritikujem, samo ne razumem. Ne daj Boze nikome!!

  • Maca

    10. mart 2021. | 16:55

    Doberman je kriv on je u crtaćima uvek negativac. Rotići su dobrice

  • Lili

    10. mart 2021. | 16:54

    U vecini sela vlasnici pustaju pse po dvoristu a ograde su Im trule ili niske tako da pas moze peskociti te ljude treba kaznjavati preventivno jer oni nemaju mozak da razmisle jos gore nocu se setaju po selu tako da u selu kukljin selo gori a baba se ceslja kod krusevac mozete sedeti u svom dvoristu I da prolete cetiri pet kuceta od pitbula do seoske dzukele uz vakcinu obavezno Tim vlasnicima udariti jos jednu vakcinu za pamet

    • 10. mart 2021. | 19:09

      ...

      @Lili

      Ako nemas sta pametno da napises, bolje nista ne pisi...

  • Pas

    10. mart 2021. | 16:49

    A zašto o meni tako pišete.dok me jasite tucete mazite hranite volite izvodite snimate onda sam dobar a kad se bojim i napadnem onda sam najgori

  • Rade

    10. mart 2021. | 16:46

    Prosto ko pasulj porez i zakon ni pudlice neće držati

  • Ceca

    10. mart 2021. | 16:35

    Ne postoje opasni psi, već samo opasni vlasnici.

    • 11. mart 2021. | 06:34

      mm

      @Ceca

      Naravno da postoje veliki opasni i rizicni psi cije drzanje i izvodjenje treba zabraniti u gradu

  • Bbb

    10. mart 2021. | 16:34

    Kakvo glupo pitanje,rastrgli dete od (4) cetiri godine????? Ko ste Vi???

    • 10. mart 2021. | 17:03

      Psiho

      @Bbb

      Ajde objasni gde vidiš pitanje, ako možeš trk kod psihijatra, a ako ne možeš izvini se novinaru.

  • Dežurni

    10. mart 2021. | 16:25

    Stafordi,pit bulovi,rotvajleri,doga argentino.. Ukrštane rase pasa sa povećanim nagojem za krvoprolićem koje čine najveći broj napada i većinom sa smrtnim ishodom.Po psihologiji,ljudi koji ih čuvaju smatraju sebe nedovoljno psihofizičkom zrelom osobom,pa na taj način dopunjavaju taj svoj nedostatak.Naravno,kod nas pošto nema zakona ni za ljude,tako je napravljen propust i za ove vrste pasa,pa s toga nije ni čudo što ovakve stvari imamo često puta da pročitamo,a neko nažalost to i da doživi.

    • 10. mart 2021. | 16:44

      Mare

      @Dežurni

      Kupi neku knjigu pročitaj sve te rase što si nabrojao su čiste a ne ukrštane...

    • 10. mart 2021. | 17:37

      Milos

      @Dežurni

      Vecina od tih pasa sto si nabrojao ljudi su vekovima unazad koristili za lov... Prvo procitaj o njima nemoj napamet da pises...

    • 10. mart 2021. | 18:12

      Mile

      @Dežurni

      Idi po sendvič, gledaj Marića i uživaj...

  • Volim pse

    10. mart 2021. | 16:20

    Ako mene pitate sve vlasnike pasa treba poslati na dresuru. Prvo da nauče da pokupe nuždu od psa da nam grad bude čistiji. Pa onda ih naučiti kako se vaspita pas. I dovesti zakon da pas mora da bude na povodcu i ograditi mesta za pse u parkovima za puštanje i istrčavanje kao svuda u svetu.i kad ide mediju ljude da nosi korpu. I videli bi onda da li je pas kriv ili kad se smanje napadi da li je čovek bio kriv

  • Goran

    10. mart 2021. | 16:19

    Ljudi, jesmo li dotle došli ? Ubediste me da nije kriv pas nego grešno dete čija je krivica što je htelo da uđe u kuću. VALJDA JE JEDAN DEČIJI ŽIVOT VREDNIJI OD SVIH PASA NA OVOJ PLANETI.

    • 10. mart 2021. | 16:33

      Ceca

      @Goran

      Loše ste razumeli. Niko ne krivi dete. Kriv je vlasnik u svakom pogledu.

    • 10. mart 2021. | 16:44

      Alpaćino

      @Goran

      Naravno da pas nije kriv, kao ni dete, već vlasnik koji ga je tako odgojio ili ga nije odgojio kako treba.... To kao kad bi rekao da je za saobračajnu nesreču kriv auto, a ne vozač!

  • Cika Velja

    10. mart 2021. | 16:14

    Dobro vaspitani psi mogu coveku da pokazu zube instiktivno,ali napad i kidanje ocnjacima nikad nece izvesti...zato sam miran kad kazem da za napad pas nikad nije kriv,gazda mu je to dozvolio!!!

    • 10. mart 2021. | 16:52

      Čika jovo

      @Cika Velja

      E od mene imaš plus momče golobradi. Obično ti dajem minus al vidim ja sazrevas. I obavezno uz šetnju nošenje maski i rukavica. Da se lepo pokupi iza psa

    • 10. mart 2021. | 16:56

      Lili

      @Cika Velja

      Takvi psi su nepotrbni sta ti oni cuvaju cuvaj Sam alarme kamere

  • Iva

    10. mart 2021. | 16:09

    Ja imam malog pekinezeri i to malo djubre je dosada napalo preko 15 ljudi i niko se ne buni svima je to slatko mali pas kad popizdi. Al ajde on je mali pa ga podignem odnesem a svaka velika rasa je druga priča. Mislim da je rotvajler mirne naravi rasa i jako poslušna za razliku od pekinezera..

  • Joxa

    10. mart 2021. | 16:06

    Rot je za mene najbolji pas na svetu, ali oni nisu za igracku i nisu za svakoga...

    • 10. mart 2021. | 17:35

      Lilil

      @Joxa

      Po meni treba ih zabraniti jer su opasni i tacka nikad neznas sta moze kroz glavu da mu svitne à vi sigurno ga necete moci zadrzati ako krene na nekog to moze i vasem rotu da se desi

    • 10. mart 2021. | 22:24

      Marija

      @Joxa

      Pa ne znate nikad ni šta će čoveku da svisne

  • Dreser

    10. mart 2021. | 16:04

    Psi su kao ljudi imate pse svakakve naravi. Pre svega rotvajler je jedna od najstarijih rasa na svetu koji se koristio još u rimskom carstvu. Jedna od najinteligentnijih rasa kao svaki ovčarski pas. Najveću agresivnost ispoljavaju male rase od kojih statistički gledano c celome svetu ima najviše ujeda ali normalno je da je razlika kad te napadne pad od 2kg i od 65 kg. Brinite o vašim ljubimcima držite ih što više sa ljudima i decom od početka i nećete imati takve probleme.a ako planirate kupiti bilo koju rasu i vezati ispod traktora i zaboraviti onda očekujte agresivnost. I uvek je čovek kriv svako nasilje ide od kuće. Ja lično imam dva rotvajlera i dresura pasa mi je posao i znam šta pričam

    • 10. mart 2021. | 16:12

      dani

      @Dreser

      Ako neko treba da odgovara to je vlasnica. Psi su mozda bili u depresiji, mozda je trebalo angazovati i psihologa koji bi radio sa njima. Mozda nisu izvodjeni redovno u setnju, dosta toga je moglo da uzrokuje agresiju. Mozda je dete pokazalo agresiju, pa su oni zeleli da se odbrane. Pse je trebalo staviti u azil ili na psihoterapiju i posle ih pustiti na ulicu. Nije nikom lako biti u kavezu.

    • 10. mart 2021. | 16:36

      Le Gion

      @Dreser

      Angažovati... psihologa?! Da li su tebe zakinuli za mleko kad si bio mali a? To je j*ni PAS, životinja. Apsolutno nesposobna da procesuje ljudske emocije, već samo, u najboljem slučaju, da ih oponaša bez ikakvog shvatanja šta ta emocija znači. Pas ne "oseća" u kom je vlasnik raspoloženju, već nanjuši! Prestaniti više da dajete ljudske karakteristike jadnim životinjama, da ih oblačite u imbecilne markirane krpice, pravite frizure pa čak i šminkate! To su životinje, barem im to malo dostojanstva ostavite nenormalni hašišari! Psi su uzgajani vekovima samo sa dve svrhe, da čuvaju, i da love, i to je to! Pas nije ukras, nije j*no dete, brat, sestra, već PAS! I ako ispunjava svrhu koja mu je kodirana u prokletim genima, nikada neće učiniti nešto poput ovoga. Pas kad se drži radi socijalnog statusa i dopaminskog fixa od lajkova na društvenim mrežama, kompletno njegovo biće se buni, hiljade godina istorije se buni, i pre ili kasnije će odlepiti. Psi nisu krivi, već VI, nenormalni vlasnici, "ljubitelji pasa"!

  • Боро

    10. mart 2021. | 15:57

    Da, najopasniji psi su zapravo pikinezeri i čivave.

  • dani

    10. mart 2021. | 15:54

    Sramotno je uspavati pse. Smrtna kazna nikad nije resenje, pa ni u ovom slucaju. Mi ne znamo da li su ovi psi muceni i u kakvim uslovima su odrasli.

    • 10. mart 2021. | 16:11

      Cika Velja

      @dani

      Uspavace ih jer je socijalizacija preskupa...prosto!

    • 10. mart 2021. | 16:14

      dani

      @dani

      Ako mozemo da izdrzavamo kriminalce u zatvorima koji daleko vise kostaju, mozemo i cuke, cija je agresija najverovatnija uzrokovana losim ponasanjem vlasnika.

  • Novosadjanka

    10. mart 2021. | 15:43

    Rotvajler je jedan od najopasnijih pasa ali to nema veze sa odgajanjem, jer pas posle deset godina najlepšeg druženja sa vlasnikom , istog u jednom trenutku napada i bukvalno ga pocepa. Obdukcije žrtava su pokazale da su rane stravične. Rotvajler je pas koji je skoro iščeznuo u 19 tom veku, te su ga spašavali tako što su ga enormno parili i proizveli latentnog monstruma, promenili mu genetiku , kosti glave ostale veoma fiksirane, a mozak ima potencijal da se širi i onda dolazi do tkzv. ,,black out,, i on napada. Bez metalne korpe i metalne ogrlice pas ne može napolje. Ja obožavam rotvajlere ali imam poštovanje prema njima. Sa njima nikad niste ,,načisto,, nepredvidivi su i veoma opasni.

  • Ana

    10. mart 2021. | 15:31

    Gde god da sam pogledala slicne slucajeve u vecini slucajva je to bio rot...e sad da li je do vlasnika ili ne to je pitanje..ali da ih treba imati u blizini deteta definitivno NE!

  • Kada bi se i ljudi ponasali po ovome iz teksta sve bi bilo reseno

    10. mart 2021. | 15:30

    Jedan pas, koji je sasvim miran i normalan, može da promeni ponašanje u čoporu. Zato se posebno vodi računa kod dresure, pregleda, da psi imaju pozitivina iskustva iz čopora, da preuzmu pozitivno ponašanje, a ne agresivno, jer sasvim miran i staložen pas može da se pretvori u agresivnog ako se svi tako ponašaju u čoporu, a da toga nije ni svestan - ističe Gere.

  • Dule

    10. mart 2021. | 15:23

    Da nisu agresivni i krvolocni nebi bili zakonom zabranjeni sa pitovima. Svakog ko drzi ove krvoloke iza resetaka !

  • bambi

    10. mart 2021. | 15:21

    Pustanje sa povoca 10.000 evra kazna, stetnja bez korpice 20.000 evra kazna, uzgajanje krvolocnih pasa 50.000 evra kazna plus zatvor godinu dana i deset godina nanogice. Smucio se zivot vise gradjanima od kucica. Kamo srece da ove nase mlade mamice spnzoruse decu i bebe setaju i cuvaju nego li lece proevropske komplekse sa dzukelama.

    • 10. mart 2021. | 15:38

      Stevan

      @bambi

      Zašto isto tako ne bude i kad te čovek napadne? Nema većeg zla na planeti od ljudi! Sudeći po komentaru ti verovatno ne voliš ni samog sebe.

    • 10. mart 2021. | 15:46

      Pavle

      @bambi

      @Stevan Stevane, upoređujes ljude sa ovim krvoločnim zverima. Samo zamisli da je bio neko tvoj bližnji... Neverovatnooo !!!!

    • 10. mart 2021. | 16:36

      mm

      @bambi

      Evo ja volim zivotinje, ali mi psi idu na znate vec. Jesam li i ja zlotvor i mrzitelj svega mozda ? Treba zabraniti drzanje odredjenih rasa, a za odredjene uvesti obavezne korpe pod pretnjom oduzimanja zivotinje.

    • 10. mart 2021. | 16:37

      Xy

      @bambi

      Kaže, pas je čovekov najbolji prijatelj, al j.... čoveka kome je pas najbolji prijatelj.

  • Mima

    10. mart 2021. | 15:21

    Zivotinji nikad neveruj.

    • 10. mart 2021. | 15:49

      Pas

      @Mima

      Poverenje se stice vremenom ali Neveruj se nikad napisati ne nauci

    • 10. mart 2021. | 18:21

      Pravda

      @Mima

      Pre bi rekla ljudima se ne veruje

  • Brundo

    10. mart 2021. | 15:09

    Nikad nisam voleo rotvajlere.Nepouzdani su i nepredvidljivi.Ako hocete dobre cuvare onda birajte ovcare, nemacki ovcar, belgijski, kavkaski, sarplaninac ili kangal.Ritriveri i labradori su psi za druzenje i igru sa decom.

    • 10. mart 2021. | 15:45

      Maverick

      @Brundo

      Ili Sop rasu,krupni i privrzeni deci.

    • 10. mart 2021. | 16:38

      Xy

      @Brundo

      Terba uvesti bolju kontrolu odgajivača i legala, kao u vojsci i policiji, i obaveznu dresuru za sve potencijalno opasne rase. Pa ko voli nek izvoli.

    • 10. mart 2021. | 17:51

      sonsi

      @Brundo

      Nema to veze.napao me je ko klinca moj nemacki ovcar jedva su me izvukli.sada imam rota vec 12 g,i belgijskog.rot je mala maca za ovcare

  • Taki

    10. mart 2021. | 15:07

    ROBIJA za vlasnike....!!!!!

    • 10. mart 2021. | 17:40

      Sneki

      @Taki

      Ovoj majci, vlasniku iz Sente, ne treba veca kazna ni robija!

  • Cole

    10. mart 2021. | 14:57

    I naravno kako smo i predpostavljali dete je krivo .Svaki put ,ato je cesto,eksperti objasnjavaju da su stradali krivi

  • Ja

    10. mart 2021. | 14:57

    Strasno

  • Samo Zemun

    10. mart 2021. | 14:57

    Zabraniti setanje rasnih opasnih pasa bez povoca i korpe...Slazem se sa ostalima da sve zavisi od dresure.

  • Brundo

    10. mart 2021. | 14:51

    Sto je covek/dete manji to je veci plen u ocima zivotinja, narocito divljih lovaca.

    • 10. mart 2021. | 15:02

      Sini munjo

      @Brundo

      Imaš sreću jer još uvek ne udaraju gromovi,a nema ni kopriva inače bi bio u riziku.

  • Nije svejedno

    10. mart 2021. | 14:51

    Bez obzira što je čovek glavni krivac za agresivnost rotvajlera i drugih pasa, te rase definitivno ne bi smeo svako da čuva. U Skoplju je pre nekoliko godina rotvajler koji je pobegao iz dvorišta napao dvadesetak ljudi, većinom decu u nekoliko ulica. Nikada ne znamo ko je vlasnik takvih rasa, je li psihički stabilan, možda mu se nešto u međuvremenu dogodi, pa se to odrazi na pse.

    • 10. mart 2021. | 21:14

      tony

      @Nije svejedno

      pa nije bas tako. nije ljudski faktor bas uvek kriv. svaki rot i doberman ima problem sa kičmenom moždanom i zbog tog problema vremenom postaju agresivni. nema izuzetka. pre ili kasnije napašće i vlasnika i sve oko sebe. posebno rot. u vecini država su i zabranjeni upravo iz tog razloga. vucjak je druga priča, nema taj problem i kad vucjak napadne nekog tu je ljudski faktor taj koji je odgovoran. ako je vlasnik normalan potpisujem da nema boljeg psa za decu od vucjaka. svako ko se odluci da ima tako nekog psa prvo bi trebao dobro da se informiše pre nego sto se odluci a država bi trebala da zabrani rotove i dobermane. pit bulovi i bulovi su takodje iz priče kao i vucjak. nisu opasni po okolinu ako im je vlasnik normalan.

    • 10. mart 2021. | 22:40

      Mihajlo

      @Nije svejedno

      Najviše volim ove teorije sa lubanjom i dobermanima, da ti ja kažem iz osobnog iskustva imam 10 godina dobermana, mirnijeg psa nisam imao, drugo sto puta napisana socilizacija, treće moj kućni ljubimac koji se sklanja meni iza nogu kad laje na njega maltezer, dajte više malo pročitajte knjige o tim rasama i ne lupajte gluposti... žao mi je ovog dijeteta... ali gde su bili roditelji... nije bilo nadzora, tragedija se desila... osobno moj pas je uvijek pod nadzorom i eto za 10 godina nikog nije napao... toliko o agresivnoj rasi...

  • Dr

    10. mart 2021. | 14:49

    Psi su kao deca, ako ih vaspitavate/dresirate agresivno, postaće agresivni, ako ih vaspitavate sa ljubavlju, uzvratice ljubavlju i nikakav problem nećete imati! Imam troje dece, i uvek smo imali pse, maze, odgajane u kući, bili su najbolje dadilje i čuvari. Onaj ko nije imao voljenog psa, ne zna šta znači bezuslovna ljubav i za žaljenje je... Naša deca su sada divni ljudi, a mi i dalje skupljamo pse, nekad i sa ulice, i NIKADA nismo imali nikakav incident. Životinje osećaju ko ih voli...

    • 10. mart 2021. | 14:59

      Prof.Dr.

      @Dr

      Ee moj doktore,ti izgleda da i neznaš šta je genetika ali ti je religija osnova svega.

    • 10. mart 2021. | 15:00

      Petar

      @Dr

      Odjednom budu agresivni..

    • 10. mart 2021. | 15:40

      Irka

      @Dr

      Covek izjednacio decu i pse i jos se naziva doktorom!? Kakav bilde!

    • 10. mart 2021. | 15:42

      Mihailo

      @Dr

      Imate sve preduslove da vam se to jednom desi, ne želim vam ali tako stoje stvari. Ono što je na ivici može i da padne. I, ne hvalite se kako ste mnogo pametni pustite da to drugi kažu.

    • 10. mart 2021. | 15:45

      ЗБ

      @Dr

      А да ли чистите њихова го. на по парковима и тротоарима?

    • 10. mart 2021. | 15:52

      Mihailo

      @Dr

      Još nešto, vi, DR. Mislite da su ovi agresivno i glupo vaspitavali, svoje rotvajlere I da su trebali kod vas na doskolovavanje. Ja samo mislim da psima nije mesto u kući pre nego se ispune rigorozni uslovi za njihov boravak sa ljudima u istom prostoru. Svi vlasnici pasa i njihovi članovi porodice, morali bi da završe kurs bar od 6 meseci o odnosima prema ,,kućnim ljubimcima" i njihovom držanju u kuci.

  • B

    10. mart 2021. | 14:46

    Isto kao i sa decom. Uglavnom deca koju su roditelji tukli su i sami nasilni.

  • Sale

    10. mart 2021. | 14:43

    Stara je izreka da se psu i konju nikad ne može do kraja verovati. Nije prvi put da rot napada decu. I šta je urađeno po tom pitanju? Ništa! I dalje po šetalištima idu i bez povoca i bez brnjice, a vlasnici, kad se neko požali jer se plaši, samo kažu neće on. Neće do neke prilike. Nisam čuo da je komunalna kaznila nekoga zbog toga.

  • Mrki

    10. mart 2021. | 14:42

    Nikada nisam udario psa ali me je strah od svih pasa. U zgradi gde zivim ima zlatni retriver. I kada god prolazi pored mene on skace i hoce da me ugrize. Pogotovo kada ga izvodi vlasnica, cak i kada prolazi pored vrata stana on laje i agresivan je.

    • 10. mart 2021. | 14:45

      SMB

      @Mrki

      Sigurno prepoznaje loše ljude,dobre ne diraju.

    • 10. mart 2021. | 14:48

      Brundo

      @Mrki

      Dalje od njih.Oni osecaju ljudske emocije, pa i strah.Ko pokaze strah psi nece da ga postuju.Samim tim nece ni da ga slusaju.Labradori i ritiriveri su nesto drugo ali sa ovcarima mora strogo jer oni se uzgajaju da budu cuvari.

    • 10. mart 2021. | 15:01

      Petar

      @Mrki

      On je dominantan nad vlasnicom i kraj...

  • dejan

    10. mart 2021. | 14:41

    a gde je sad mali Neca da deli pravdu .... i prica tuzne price o Simi ... uz kajle i tyetovaze

  • Pro rok

    10. mart 2021. | 14:39

    Imam psa,mačku,papagaje,hrčke,gavrana,ježa....zoo vrt,klinka mi je veterinarka itd itd ali držanje opasnih rasa pasa,molim prepametne koji tvrde da tako nesto ne postoji jer upravo oni imaju takvog psa koji nikoga nije ubio da se ne javljaju,treba zabraniti zakonom.Vidao sam idiote koji dresiraju pse da kolju macke i pse lutalice iz zabave.Nisu opasne pudle ni hrtovi već stafordi,pitovi,rotovi,kane korso,mastifi,doga argentino...i zna se već šta i koje rase.Što je najgore vlasnici tih pasa ih obicno ne vode na povodcu i sa korpom već su šmekeri u fulu obično metar i po,nabildovani preko svake mere,ćelavi,iskompleksirani i setaju opasne pse jer su i oni jel te opasni....

    • 10. mart 2021. | 14:44

      Hot dog

      @Pro rok

      Koristiš li Kinesku medicinu u tvom zoo vrtu,kažu životinjama najbolje prija.

  • Kina

    10. mart 2021. | 14:33

    Rot je jako opasan pas, cesto se desi da mu pruzite sve a on vas napadne kad mu dajete hranu. Znam dosta primera, tako da ne utice na njega samo vaspitanje. Odlican cuvar, al jako nepredvidljiv. Na stranu to sto volimo pse...treba biti realan.

  • Zola

    10. mart 2021. | 14:32

    Ako je dječak mlađi od rotvajlera to je razlog napada. To znam iz ličnog iskustva. Oni osjećaju da su zapostavljeni kada se rodi djete, i nikad ga neće prihvatiti.

    • 10. mart 2021. | 14:58

      Arkan

      @Zola

      Ovakvu glupost ja nisam cuo nikad hahaha !

    • 10. mart 2021. | 17:54

      sonsi

      @Zola

      Ima istine.imam rota 12 godina i klinca od 4.ne bi mu pas naudio nikad ali jednostavno ne voli da se gnjavi

  • Sule

    10. mart 2021. | 14:30

    Pas ako od vlasnika dobije batine a da je kriv on to zna i ne uzvraca. Pas, ako dobija konstantan prekor i batine a da nije kriv, on to pamti i vraca.

  • D

    10. mart 2021. | 14:30

    Agresivni ljudi,vaspitaju agresivno svoje pse.... Pas takodje postaje agresivan kada se udara.. Covek koji digne ruku na zivotinju,gluplji je od te zivotinje sto puta....

  • Ccc

    10. mart 2021. | 14:22

    Rotvajler je agresivna rasa, pit bul takodje, staford... I nije bas do odgoja, takva im je narav. Nikada se nije desilo da napadaju zlatni retriveri ili labradori, koliko god se prema njima covek lose odnosio, pri tom su takodje veliki i krupni psi. Samo je do rase!

    • 10. mart 2021. | 15:04

      .

      @Ccc

      Netacno. Labradori su baksuzi od pasa.. Moj sraford je kao macka.NIJE DO RASE,DO VLASNIKA JE!!!

    • 10. mart 2021. | 20:09

      Mickey

      @Ccc

      Nemas pojma koliko nemas pojma. Pitbulobi imaju urodjeno strahopostovanje ka ljudima, nemaju instinkt da napadaju ljude a u Americi pitbul cini zastupljenost od 70% kao rasa kuclji ljubimac. Najveca vrlina mu je to sto obozava decu i nije mu potrebna socijalizacija sa decom, zato ga cesto u americi zovu Babysittier dog. Labradori su veoma agresivni psi ka drugim psima, cak i dosta agresivniji nego pitbulovi. Izuzetno su snazni i cesto veoma brzo i lako udave manje pse. Veoma cesto napadaju ljude, cesce od pitbulova. Razlika je u tome sto je pitbul terijer i on, za razliku od labradora nece stati dok ne obavi posao. To mu daje losu reputaciju, uz imidz koji zele da namentnu njegovi vlasnici.

  • Ogi

    10. mart 2021. | 14:21

    Citajte tekst. Ja koliko sam razumeo majka deteta je vlasnik pasa.

    • 10. mart 2021. | 14:24

      On

      @Ogi

      Bas tako njihovi psi sto ih gaje izleteli i pocepali sve i dete i majku...

  • Đoda

    10. mart 2021. | 14:18

    Koje greške??? Te što ih ne pobije, sve pse lutalice pobiti!!!

    • 10. mart 2021. | 14:29

      Dragojlo

      @Đoda

      Šta ćemo sa ljudima lutalicama,isto su opasni ?

    • 10. mart 2021. | 14:47

      O

      @Đoda

      Pitanje je ,kako su psi postali lutice?Pustaju se bez kontrole pa se mnoze!A onda vlastnik umesto jednog psa dobije 2-3 ili cak i vise. Te male psice pokupi i odveze ter pusti-mi licno smo udomili dva!🐶🐶

  • Moravac

    10. mart 2021. | 14:17

    Hvala vam Pozdravvvv...

  • Realan

    10. mart 2021. | 14:15

    Kao svuda u evropi treba da drzava regulise zakone i naprsvi listuopasnih rasa pasa, i za drzanje takvih pasa do odi se u ustanovugde se procenjuje dal je agresivan pas, ako jeste oduzima se i kao drugo taj vlasnik ide malo na razgovor, psiholog, psihijatar,i na kraju donosi odluka sme ili ne da poseduje

  • Moravac

    10. mart 2021. | 14:12

    Ma kakvi strucnjaci kakvi bakraci.Sto je sigurno,sigurno je.Nikad covek nezna kad ce nesto kvrcnuti u njegovoj glavi,ili se otkaciti neka licna,sto bi nas narod rekao!!!Postujem strucnjake i njihovo misljenje,ali samo su zaboravili,da u svakom zitu ima kukolja!!!

  • Riv

    10. mart 2021. | 14:07

    Ipak je to životinja, nikad se ne zna šta im može kvrcnuti u glavi da napadne i ubije. Za razliku od čoveka, ne deluju intuicijom već čistim instinktom i nema tu neke velike nauke.

    • 10. mart 2021. | 14:15

      Homo homini lupus

      @Riv

      Ujedaju i ljudi,čovek je čoveku vuk.

  • Zoki ZH

    10. mart 2021. | 13:57

    Napali su dete, jer ih vlasnik obučava da budu borci i da brane posed. Vlasnik je kriv što ih je tako obučio. I njega uspavajte zajedno sa psima. Tuga jedna velika🙏

    • 10. mart 2021. | 14:00

      AG

      @Zoki ZH

      Za svaki proizvod i sve ostalo postoji upustvo za upotrebu,samo primeniš.

    • 10. mart 2021. | 16:24

      Svetlana

      @Zoki ZH

      Dete su ubili psi , a ovde se komentariše kakva je to rasa pasa da li su agresivni ili dobrice ili su vlasnici krivi, pa komentar psi vole bezuslovno , pitam tu osobu da li bi je njeni psi voleli bezuslovno da ih ne hrani . Gde su sada ljubitelji životinja i razna udruženja da stanu u odbranu jadnog deteta koje se nikad više neće vratiti iz groba,, da je slučajno dete ubilo psa odmah bi na sav glas osudili to dete kao mrzitelja pasa tih dobroćudnih životinja a da su ljudi krivi kada ih psi napadnu. Ljudi su izazvali napad jer se nisu dobro ponašali, da li stručnjaci misle da se deca i odrasli treba učiti kako se treba ponašati prema psima... Treba zabraniti držanje životinja po stanovima, vlasnici traže svoja prava a kerovi laju celu noć oni koji se pobune oni ne vole životinje i odmah hi pasoljubci proglašavaju lošim ljudima.Prst na čelo, štititi decu a ne vlasnike pasa koji zamišljaju da su dobrice jer šetaju po parkovima kerove , zamišljaju da su dame i gospoda jer eto mi volimo životinje, jer su psi bolji od ljudi. Uvrnut način razmišljanja. Dete je nastradalo , ubili ga psi a neko kaže pse ne treba ubiti .Da li je to normlno razmišljanje. Dragi moji vlasnici pasa, ne mrzim životinje, ali su mnogi preterali jer misle da je imati psa IN...

    • 10. mart 2021. | 19:59

      Mickey

      @Zoki ZH

      Gospodjo draga, Jadno, pokojno, dete je dete istih tih vlasnika pasa. Trebate to imati na umu. To su psi cuvari. Kome treba TRI psa cuvara, agresivna, koji brane šta i od čega (koga)? Normalnoj osobi i normalnom coveku, potreban je jedan pas cuvar. Tri psa retko ko drzi za cuvanje stovarista. Vise od toga samo za vojne ili policijske objekte i povrsine ili plantaže i “plantaže”...