Dinosaurusi otkriveni u blizini Srbije: Istraživači pronašli fosilne ostatke u Transilvaniji

Dinosaurusov otisak na obali

Ilustracija, FOTO: PrintScreen/Facebook

Međunarodni tim paleontologa predvođen mađarskim naučnikom Gaborom Botfalvaijem otkrio je jedinstveno nalazište sa fosilnim ostacima dinosaurusa u rumunskom regionu Transilvanija, saopšteno je danas iz Prirodnjačkog muzeja u Budimpešti.

Ovi fosilni ostaci kostiju dinosaurusa pružaju jedinstven uvid u period kasne krede i kraj kenozoika koji je prethodio iznenadnom nestanku dinosaurusa, navodi se u saopštenju muzeja.

Nalazište u Transilvaniji je uoči Prvog svetskog rata prvi označio mađarski palaentolog hrvatskog porekla Otokar Kadić nakon što je otkrio vrstu koju je povezao sa Mađarskom i nazvao je Mađarosaurus Dakus, prenosi Tanjug.

Tim dr Botfalvaija proveo je više nedelja na lokaciji u Transilvaniji gde je pronađeno preko 100 fosilnih ostataka kičmenjaka, među kojima i kosti sauropoda, krokodila i kornjača, javlja agencija MTI.

Video: Zamislite da šetate obalom i naiđete na ovakvo otkriće!