≫ 

Trend za koji Nemačka nije spremna: Električni automobili gaze radna mesta

 ≫ 

Prognoza je da će do 2030. čak 410 hiljada pozicija biti "na testu"

Komentari

  • DacaD

    25. januar 2020 | 09:44

    Pa i električne automobile neko mora napraviti.

  • Wb

    23. januar 2020 | 19:45

    Uopšte mi nije jasno zašto se sad tako odjednom svi prešaltavaju na baterije kad je taj sistem daleko od onog što bi trebalo da bude, pre svega autonomija, drugo masovni broj stanica za punjenje, proizvodnja samih baterija, proizvodnja el. energije itd mogao bih do sutra da nabrajam. Slažem se da ta tehnologija ima prednosti ali tranzicija treba da bude dobro isplanirana i postepena, svi su se sad uplašili što Tesla prednjači u toj tehnologiji pa kao zaostaju. Puno toga će se tu menjati tako da neki autsajder može izbiti na prvo mesto u međuvremenu. Primer su kineske kompanije mobilnih telefona koje nisu ni postojale kad je motorola bila lider a sada je ista u vlasništvu kineza. Samo se veštački stvara panika i trendovi koje treba navodno pratiti.

  • BG

    19. januar 2020 | 11:27

    Eto Kini sanse da bude ekonomska sila br. 1 u svetu uskoro.Bice najveci svetski proizvodjac auto baterija.Europa I SAD zaostaju mnogo po ovom pitanju.Azijske zemlje a pre svega Kina su najveci svetski proizvodjaci svih vrsta baterija i elektronske opreme.

  • Wien

    19. januar 2020 | 08:18

    Nisu u pitanju samo radna mjesta nego to znaci manja naplata doprinosa za taj isti broj ..taj isti broj nece kupovati pa samim tim poteze za sobom i promet robe...a tek ono o cemu se cuti je odlaganje baterija iz havarisanih elektroautomobila...sve ima prednosti i mane ..niko ne vaga sta je bolje nego se gledaju interesi jednih ili drugih...