• 0

Ako ste pod stresom, iskoristite vreme posta

Ako se osećate napeto, anksiozno i čini vam se da nećete još dugo da možete izdržite pritisak, najbolje bi bilo da u svoju ishranu uvrstite kelj i masnu ribu poput lososa ili skuše

  • 0

Hrana umnogome utiče na emocije, pa je zato treba pažljivo birati. Ne slažu se sve namirnice s ljutnjom ili tugom, a neke mogu čak i da pogoršaju stanje, slažu se nutricionisti.

Ako i vas hvata pretpraznični stres, najbolje namirnice da pregurate period do novogodišnjih i božićnih praznika su one koje obiluju magnezijumom, omega-3 masnim kiselinama i vitaminom C.

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/Apolonia

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/Apolonia

 

Najviše ćete ih naći u integralnoj testenini, kelju, ali i svoj drugoj masnoj ribi (losos, skuša, tunjevina), zelenom povrću, avokadu, mahunarkama i voću. Studije su potvrdile da kombinacija ovih sastojaka smanjuju osećanja anksioznosti i ublažavaju simptome stresa.

(Telegraf.rs / MojeZdravlje)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima