• 0

Ako ste pod stresom, iskoristite vreme posta

Ako se osećate napeto, anksiozno i čini vam se da nećete još dugo da možete izdržite pritisak, najbolje bi bilo da u svoju ishranu uvrstite kelj i masnu ribu poput lososa ili skuše

  • 0

Hrana umnogome utiče na emocije, pa je zato treba pažljivo birati. Ne slažu se sve namirnice s ljutnjom ili tugom, a neke mogu čak i da pogoršaju stanje, slažu se nutricionisti.
Ako i vas hvata pretpraznični stres, najbolje namirnice da pregurate period do novogodišnjih i božićnih praznika su one koje obiluju magnezijumom, omega-3 masnim kiselinama i vitaminom C.


 
Najviše ćete ih naći u integralnoj testenini, kelju, ali i svoj drugoj masnoj ribi (losos, skuša, tunjevina), zelenom povrću, avokadu, mahunarkama i voću. Studije su potvrdile da kombinacija ovih sastojaka smanjuju osećanja anksioznosti i ublažavaju simptome stresa.
(Telegraf.rs / MojeZdravlje)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima