Obezbedi ulaznicu za uspešnu karijeru

Zahtevi tržišta ali i moderne gigantske kompanije koje insistiraju na promenama, inventivnosti, kreativnosti, donele su novi talas – potrebu da radite na sebi, menjate se, učite i stalno napredujete

  • 0

Duboko ukorenjen stav da je završetak formalnog obrazovanja definitivna ulaznica za očekivano radno mesto, polako postaje mit.

Zahtevi tržišta ali i moderne gigantske kompanije koje insistiraju na promenama, inventivnosti, kreativnosti, donele su novi talas – potrebu da radite na sebi, menjate se, učite i stalno napredujete. Ako želite da svoje stečeno znanje oblikujete u okvirima željenih kompanija, onda je veoma važno da naučite da se budućem poslodavcu predstavite na najbolji mogući način, nametnete se karakterom i stavom.

Mladi često razgovor za posao ne doživljavaju na pravi način. Od preteranog straha nakon prvog poziva na razgovor za posao koji ih sputava da se pokažu u najboljem svetlu, nedostatak iskustva, do nepoznavanja osnovnih pravila korporativnog ponašanja koji su ulaznica za svaki dalji korak u kompaniji, nižu se objektivne prepreke da susret sa poslodavcem najpre bude prijatan, a zatim i učinkovit.

Najbolji savet za svakog mladog čoveka je da se značajni koraci u životu i karijeri ne čine bez prethodne pripreme. Osim rada na sopstvenom samopouzdanju i sigurnosti u svoje znanje i obrazovanje, nedostatak konkretnog radnog iskustva ne treba da bude prepreka da se budućem poslodavcu nametnete kao dobar kandidat.

Foto: Promo

Svesna da su mladi ljudi i njihova kreativnost i sposobnost da se nose sa izazovima motor budućnosti, kompanija Coca-Cola osmislila je program u čijoj osnovi je osnaživanje mladih čvrsto opredeljenih da učine nešto dobro za sebe i svoju karijeru. Zahvaljujući projektu "Coca-Cola podrška mladima", kompanija je ponudila zainteresovanim mladim ljudima seriju edukativnih radionica koje vode sertifikovani predavači, stručnjaci u svojim oblastima, kao i zaposleni kompanije Coca-Cola, na kojima mogu dobiti značajne informacije o tome kako na najbolji mogući način napisati CV, prilagoditi ga traženoj poziciji, kako se predstaviti poslodavcu, nametnuti se i pokazati u najboljem svetlu.

Kao što znate, posao se ne čeka, posao se traži! Potrudi se da period traženja posla bude što kraći, a poslovna ponuda što bolja. Pripremi se na vreme, zadivi svog poslodavca spremnošću da se uhvatiš u koštac sa izazovima.

Više o projektu Coca-Cola podrška mladima pročitajte na sajtu www.coca-colapodrskamladima.com.

(Telegraf.rs/ PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA