≫ 

Da li verujete svim informacijama sa društvenih mreža?

Poslednjih dana pravu pometnju na društvenim mrežama izazvao je trač da proizvođači brašna, šećera, napolitanki, praška za veš pakuju manju kilažu od navedene na ambalaži

  • 2

Da je u pitanju lažna informacija, potvrdila je lavina komentara vernih potrošača koji su iste proizvode fotografisali na kućnim vagama i pokazali da je kilaža navedenih proizvoda ispravna. Verujemo da se većina ljudi slatko smejala dok su ovog vikenda proveravali gramažu osnovnih životnih namirnica i tako demantovali postove sa Facebook-a.

Foto: Telegraf

Neistine koje se šire na društvenim mrežama mogu da nanesu štetu svakome od nas, pa i kompanijama. Najnoviji tračevi o smanjenim količinama raznih proizvoda u pakovanjima, ipak su bili lako proverljivi, pa su Fb korisnici sami proveravali i postovali svoje rezultate merenja. Upravo ovi rezultati su potvrdili pravilo da se sve mora proveriti i da ne treba da se veruje svemu što se pročita ili šeruje na društvenim mrežama.

Foto: Pixabay/Shutterstock

Morate uvek da imate u vidu da je protok informacija na Facebook-u daleko brži od tradicionalnih medija, a njihov uticaj veći, imajući u vidu da Facebook danas broji par milijardi aktivnih korisnika. Za plasiranje lažnih informacija na društvenim mrežama danas najčešće niko ne odgovara, a što bi se desilo da je reč o novinama ili ozbiljnom portalu. Da su sve društvene mreže pogodne za plasiranje raznih proverenih i neproverenih informacija, govori činjenica da danas svako može otvoriti profil na Facebook-u pod bilo kojim imenom i prezimenom, kao i da je teško ući u trag osobi iza lažnog profila. Zato je važno zaštititi se od sumnjivih profila i grupa, koje plasiraju neistinite i zlonamerne podatke i informisati se isključivo putem kredibilnih i zvaničnih izvora.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA