≫ 

Javnost osudila modni brend Zara zbog bizarne reklame: Da li su sada ponovo preterali?

Promotivna fotografija modnog brenda Zara je retvitovana više od 10.000 puta, a reakcije su mahom negativne

  • 3
Zara farmerice

Foto: Zara

Španski lanac ulične mode Zara predstavio je najnovije komade džinsa u svojoj onlajn prodavnici, a neobična prezentacija proizvoda izazvala je podsmeh javnosti.

Naime, umesto da angažuju manekena za reklamu, kreativni tim iz Zare je odabrao da odeću postavi i fotografiše samu ispred platna. Tako džins izgleda kao da lebdi u vazduhu i da je dizajniran za nevidljivog čoveka, a zanimljivo je da je svaki model pantalona uparen sa trendi cipelama.

Promo fotografije predstavljene na njihovom sajtu izazvale su lavinu komentara i osude na račun njihove odluke da na ovaj način predstave kolekciju.

 

- Odlučili su da ovo rade jer je jeftino. Neće da plaćaju modele - napisao je jedan korisnik interneta.

- Zara zapravo ima dobre komade, ali internet sajt im je užasan. Šta je ovo? - požalila se jedna korisnica Tvitera.

Pored toga što promotivne fotografije izgledaju čudno jer na njima nema modela, mnogi su se požalili da na ovaj način ne mogu da dobiju pravi uvid u proizvod koji žele da kupe. Farmerice su iskrivljene, ne vidi se kroj i oblik, tako da kupac ne može da vidi kako izgledaju kada se normalno obuku.

Inače, nedavno je modni brend Zara napravio sličan gaf, kada je predstavio izvnute kapute na svojim modelima.

 

(Telegraf.rs/K.M.)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Radovan

    21. januar 2020 | 10:56

    Bolje da se preimenuju u BiZara 😂

  • ja

    21. januar 2020 | 11:34

    Nije tacno da ne mogu da se vide modeli. Kad listate fotografije modela koji ste odabrali vide se.

  • Mara

    22. januar 2020 | 00:32

    Nije tacno. Zari ima te slike da bi se kao izdvojili od drugih, ali kada udjete na taj proizvod imate dosta verodostojnih slika, zumiranje..

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA