• 1

Evo koji su načini da poboljšate pamćenje, a redovni seks je jedan od njih

Brinete se da vam pamćenje nije kao ranije?

  • 1

Uobičajena je pretpostavka da je gubljenje pamćenja neizostavni deo odrastanja, kao što je seda kosa ili lošiji vid. Međutim, australijsko istraživanje je pokazalo da je ovo mit - starenje ne mora da znači da postajemo zaboravni.

Ako se trudite da ostanete zdravi u četrdesetim i pedesetim godinama to može imati jak uticaj na vaše pamćenje. Postoje jednostavni koraci koji vam u tome mogu pomoći...

1. Redovno upražnjavajte seks

Seksualna aktivnost je indikator dobrog zdravlja, društvenosti i psihičkog zdravlja, što znači da ste socijalno aktivni i da niste anksiozni i depresivni.

sex seks par krevet čipka

foto: pixabay.com

2. Jedite trešnje

Iako je sve voće dobro za naše zdravlje, trešnje poseduju flavonoide - hranljive materije koje poboljšavaju veze u predelima mozga koje su u vezi sa učenjem i pamćenjem.

3. Pravite greške

Ne treba preterivati i praviti ih namerno, ali učinjenim greškama izazivate mozak da razmišlja što je, takođe, dobro za pamćenje.

4. Nemojte da obavljate više radnji istovremeno

Ako redovno radite više poslova u isto vreme, ovo je trenutak da prestanete jer to izaziva odvraćanje pažnje. Ako ste stalno zauzeti i malo pažnje obraćate na to što radite, ne možete dobro i pamtiti.

Student, Studiranje, Učenje, Stres, Štreberka, Glavobolja, Migrena, zabrinutost, Briga, posao, Karijera, Stres

Foto-ilustracija: Profimedia

5. Jedite crnu čokoladu

Čokolada sa 70% kakaa ima pozitivni uticaj na raspoloženje i pamćenje jer i kakao poseduje falvonoide.

6. Spavajte barem sedam ili osam sati dnevno

(Telegraf.rs)

Komentari

  • Dr za seks

    Sa djeticem i njegovim servisom zavrsice te studije magistrirati doktorirati od plavuse pravi clana mense ..😂dr nauka ...

Preporuka sa Weba

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima