Prati trend "hibridizacije": Mercedes predstavio "zategnuti" Coupe i Cabriolet E-klase

Nakon što je početkom godine prikazao restilizovanu limuzinu i karavan, Mercedes je sada predstavio "osveženu" E-klasu i u Coupe i Cabriolet izdanju

Foto: Mercedes-Benz

Gotovo isti dan kada je i BMW predstavio svoju restilizovanu Seriju 5, Mercedes je odlučio da prikaže podmlađene verzije E-klase Coupe i Cabriolet, koji ovim upotpunjuju aktuelnu ponudu, budući da su restilizovana limuzina i karavan debitovali početkom ove godine.

Podmlađeni Coupe sada odlikuje drugačiji gril, koji umesto dosadašnjeg V-oblika dobio obrnutu A-formu. Uz njega, tu su i nove LED svetlosne grupe napred i pozadi, kao i redizajnirani branici dok je Cabriolet verzija i dalje zadržala platneni sklopivi krov.

U Mercedesu naglašavaju da je veliki napredak učinjen u enterijeru, koji je sada znatno moderniji, a komande lakše za korišćenje upotrebom tzv. kapacitivnih tastera, umesto klasičnih "dugmića". Tu je nov multifunkcionalni volan, kao i novi MBUX infotejnment sistem sa dva displeja od 10,25 odnosno 12,3 inča.

U skladu sa aktuelnim trendom "hibridizacije", i Mercedes je pogonske jedinice opremio mild-hybrid 48-voltnim sistemom, koji doprinosi glavnom motoru sa oko 20KS i 180Nm u određenim situacijama, a utiče i na smanjenje potrošnje goriva.

Naravno, najinteresantnija je sportska E53 AMG verzija koju pokreće 3,0-litarski twin-turbo motor od 435 konjskih snaga, uz dodatak pomenutog 48-voltnog startera-alternatora koji pruža dodatnih 22KS i čak 250Nm obrtnog momenta, koji se putem 9-stepenog automatskog menjača isporučuju na sva četiri točka (4MATIC).

Foto: Mercedes-Benz

I performanse su jednako impresivne: 4,4 sekunde do 100 km/h (4,6 za Cabriolet) uz maksimalnu brzinu elektronski ograničenu na 250 km/h. Vozaču je na raspolaganju i AMG Ride Control+ sistem vazdušnog oslanjanja, kao i opcioni AMG Dynamic Plus paket koji podrazumeva drugačiji volan, kao i Race režim rada sa Drift funkcijom.

(Telegraf.rs/TopSpeed.rs)