Automobilska legenda ipak ne menja ime: Marketinški "aprililili" Volkswagena

Očekuje se da će nemačka kompanija naknadno objasniti marketinšku strategiju koja je zbunila brojne svetske medije

Foto: Volkswagen

Nemački proizvođač automobila Volkswagen (VW) neće promeniti ime svog ogranka u SAD u "Voltswagen Amerika", a vest koju su u utorak preneli brojni američki mediji bila je marketinška prvoaprilska šala, saopštila je ta kompanija.

Saopštenje o promeni imena, koje je Volkswagen objavio u utorak, osmišljeno je u duhu svetskog dana šale 1. aprila, kako bi se skrenula pažnja na lansiranje potpuno električnog SUV modela ID.4, naveo je Majk Tolbert, portparol VW-a u Sjedinjenim Državama, prenosi CNBC.

Očekuje se da će kompanija objaviti naknadno saopštenje u kojem će objasniti marketinšku strategiju, prenosi ta američka televizija pozivajući se na izvor upoznat sa planovima.

Ugledni poslovni list Wall Street Journal prvi je, u utorak, objavio vest da VW menja ime svog ogranka u SAD u "Voltswagen", pozivajući se na portparola u sedištu kompanije u Volfsburgu. Vest su preneli brojni mediji u svetu, regoinu i našoj zemlji.

(Telegraf.rs/Tanjug)