Animirana "kravica" zaigrala ispod Brankovog mosta
Nova vrsta virtuelnog marketinga u režiji Miška Nećaka na festivalu "Mikser"
Miško Nećak, mladi srpski reditelj koji živi u Parizu, napravio je veoma zanimljivu video-projekciju na festivalu "Mikser" u Beogradu, a njegov rad privukao je pažnju mnogih sugrađana koji su u tom trenutku prelazili Brankov most, u čijoj je blizini smeštena zgrada na kojoj je prikazan Nećakov rad.
Preporučujemo
Gledate TV pogrešno: Stručnjaci kažu da većina ljudi drži televizor na lošem mestu - evo gde treba da stoji
Samsung ipak nije odustao od modela Galaxy S26 Edge? Stiže tanji nego ikad, ali sa neočekivanim zaokretom
Nećak je svoju 3D maping projekciju prikazao na arhitektonski vrednoj, ali zapuštenoj zgradi u Karađorđevoj ulici u Beogradu.
Taj projekat deo je programa ovogodišnjeg "Miksera", čiji je cilj da oživi deo Beograda poznat po imenu Sava Mala.
Nećak je u Parizu radio advertajzing kampanje za najveće svetske kompanije kao što su "Loreal", Luj Viton", "Koka-kola", "Živanši"... Projekciju u Beogradu, pod nazovom "Moja kravica", sponzorisao je "Imlek".
Pogledajte video:
(I. M./ Izvor: Blic)
 
                                