Domaća kompanija ostala bez 27.000 evra: Evo šta može da vam se desi kad u Srbiji poslujete sa stranom firmom

Domaća start-up kompanija Car:Go nalazi se u velikom finansijkom problemu zbog problema sa Braintree Payments, kompanijom koja je u vlasništvu Pay Pal-a

Srpski Uber, servis Car:Go, nalazi se u velikom finansijkom problemu zbog kompanije Braintree Payments koja je u PayPal-ovom vlasništvu, a koja je za njih procesuirala uplate sa kreditnih kartica. Upravo to je glavni razlog što danas Car:Go vozila retko viđamo na ulicama Beograda.

Braintree već dva meseca nije izvršio uplatu na račun Car:Go-a sa platnih kartica koje su korišćenje za plaćanje vožnji, što je uticalo na finansijsku situaciju servisa Car:Go, piše "The Next Web".

Pored toga, problem je nastao kada je vlasnik Car:Go servisa, Vuk Guberinić, otkrio da ga poslovni partner iz EU potkrada.

Zbog toga je Guberinić kompaniji Braintree poslao e-mail u kojem je objasnio situaciju i istakao da prestanu sa uplaćivanjem sredstava na zajednički račun koji je bio registrovan u Evropskoj uniji, pošto Braintree još uvek ne posluje u Srbiji.

Iako je Braintree primio e-mail i potvrdio sve što u njemu piše, ipak je sledeću uplatu od 12.000 evra izvršio na zajednički račun koji je pokraden.

Do sada, Car:Go nije uspeo da povrati uplaćena sredstva.

Iz kompanije Braintree ističu da nisu uradili ništa loše i da su novac poslali na račun koji je registrovan kada je nalog otvaran.

Pored 12.000 evra koji su poslati na pogrešan račun, Guberinić ističe da mu Braintree duguje još 15.000 evra od zaostalih uplata.

Čak 70 odsto zarade servisa Car:Go zasnivalo se na uplatama putem kartica koje je procesuirao Braintree.

Car:Go se sada nalazi u velikoj finansijkoj krizi i pitanje je da li će uspeti da normalno nastavi poslovanje.

Portal "The Next Web" poslao je e-mail kompaniji Braintree očekujući njihov komentar na čitavu ovu situaciju.

- Mi podržavamo na hiljade evropskih trgovaca u širokom spektru preduzeća svaki dan. Ovaj trgovac je imao posebno komplikovanu poslovnu situaciju jer on isporučuje usluge iz zemlje koju mi još uvek aktivno ne podržavamo. U redovnoj smo komunikaciji sa trgovcem i zajedno radimo na tome da pronađemo pozitivan ishod u skladu sa važećim zakonima i propisima, kao i da isporučimo sve preostala sredstva. Nastojimo da ispunimo očekivanja našeg klijenta i nastavićemo da radimo na različitim opcijama za njega - ističu iz kompanije Braintree.

Servis Car:Go se putem e-mail izvinio svim svojim korisnicima.

(Telegraf.rs)