Shazam dobio 40 miliona od America Movila!

Shazam će iskoristiti ovu stratešku saradnju za ulazak na tržište Latinske Amerike, što će podrazumevati prethodno instaliranje njegove aplikacije na uređaje

Britanska kompanija Shazam, najpoznatija po aplikaciji za prepoznavanje muzike, pribavila je 40 miliona dolara novih sredstava od kompanije "America Movil", najvećeg operatera mobilne telefonije na američkom kontinentu.

Shazam će iskoristiti ovu stratešku saradnju za ulazak na tržište Latinske Amerike, što će podrazumevati prethodno instaliranje njegove aplikacije na uređaje.

Poslednju rundu sredstava od 32 miliona dolara, britanska kompanija je dobila u 2011. godini.

Kako navode u kompaniji Shazam, njena korisnička baza se od 2012. više nego udvostručila, i sada ima 350 miliona korisnika, od čega se broj aktivnih korisnika utrostručio na više od 70 miliona mesečno, uz dva miliona novih korisnika svake nedelje.

Vrednost prodaje digitalnih proizvoda preko ove aplikacije sada dostiže više od 300 miliona dolara godišnje.

Prema rečima izvršnog direktora kompanije Shazam, Endrua Fišera, korisnici se sve više opredeljuju za ovu aplikaciju zbog unapređenog dizajna i znatno povećane brzine aplikacije na operativnim sistema iOS i Android, što omogućava prepoznavanje pesama u samo nekoliko sekundi.

Shazam je, takođe, lansirao i novu aplikaciju za ajped, pod nazivom "automatsko označavanje" (Auto-tagging), a koja pomaže automatsko prepoznavanje i reprodukcije medija oko korisnika.

(Telegraf.ra / Tanjug)