Netflix sprema promenu koja će vas izluđivati dok gledate omiljene serije

Vreme čitanja: oko 2 min.
Foto: Emre Akkoyun / Shutterstock.com

Netflix je na svom godišnjem predstavljanju za oglašivače najavio uvođenje interaktivnih reklama sredinom strimovanog sadržaja koje će koristiti generativnu veštačku inteligenciju. Pretplatnici će ove nove tipove reklama početi da viđaju 2026. godine, prema pisanju portala Media Play News.

"Naši korisnici posvećuju jednaku pažnju reklamama u toku sadržaja kao i samim serijama i filmovima koje gledaju", izjavila je Ejmi Rajnhard, predsednica odeljenja za oglašavanje u Netflix-u.

Striming gigant je počeo da testira takozvane "pauza reklame" (reklame koje se prikazuju kada korisnik pauzira sadržaj) još u julu 2024. godine, prema izveštaju portala The Verge. Nove AI reklame će se pojavljivati i usred gledanja, ali i tokom pauze.

Netflix je pokrenuo svoju pretplatu sa reklamama u novembru 2022. godine. Danas ova kompanija tvrdi da paket sa reklamama ima čak 94 miliona pretplatnika, što predstavlja značajan porast od 34 procenta u odnosu na novembar prošle godine. U poređenju sa ukupnim brojem od 300 miliona korisnika koje je Netflix objavio u januaru, to znači da gotovo trećina korisnika koristi jeftiniji paket sa reklamama.

Strimeri se utrkuju ko će ponuditi inovativnije reklamno iskustvo

Rajnhard je na prezentaciji izjavila da korisnici sa pretplatom koja uključuje reklame provode u proseku 41 sat mesečno na Netflix-u, što je impresivan podatak za oglašivače.

Nove reklamne formate će omogućiti i nedavno pokrenuta in-house oglašivačka platforma Netflix-a u SAD-u, koja je debitovala u aprilu ove godine. Kompanija je ranije pokrenula ovu platformu u Kanadi, a planira da je proširi globalno do juna, prema pisanju The Verge-a.

Netflix smatra da je njihov oglašivački biznis još uvek u ranim fazama razvoja, što znači da korisnici mogu očekivati da će se napori kompanije u ovoj oblasti ubrzati u narednim godinama. Kompanija planira da udvostruči svoje prihode od oglašavanja u 2025. godini.

"Temelji našeg oglašivačkog poslovanja su postavljeni, a u budućnosti će tempo napretka biti još brži", istakla je Rajnhard.

Korisnici Netflix-a se pridružuju praktično svim mainstream striming korisnicima koji se suočavaju sa sve većim oglašivačkim naporima. Ove nedelje, Amazon je najavio kontekstualne pauza reklame i kupovine reklame za Prime Video ove godine. Web televizijski gledaoci takođe vide nove oglašivačke napore, poput LG TV webOS softvera koji integriše reklame za koje se tvrdi da analiziraju emocije gledalaca.

(Telegraf.rs)