Viber otkrio skriveni adut: Nove funkcije koje će promeniti način na koji komunicirate s brendovima
Popularna aplikacija za razmenu poruka Viber predstavila je dve nove funkcije koje će značajno unaprediti komunikaciju između brendova i korisnika. Karusel poruke i Liste poruka dizajnirane su da učine poslovnu komunikaciju efikasnijom, bržom i automatizovanijom, donoseći novi nivo interaktivnosti.
Kompanija Rakuten Viber objavila je 19. maja da su ove nove funkcije već dostupne partnerima koji žele da ih među prvima implementiraju, dok će ostalim poslovnim korisnicima širom sveta biti na raspolaganju u narednim nedeljama.
Karusel poruke omogućavaju brendovima da u jednoj poruci prikažu do pet listajućih kartica, gde svaka može sadržati sliku, tekst i do dva interaktivna dugmeta koja vode direktno na veb-sajt ili onlajn prodavnicu. Ova funkcija će biti posebno korisna za prikazivanje grupnih promocija, preporuka proizvoda ili vremenski ograničenih ponuda.
Viber interaktivne opcije
Druga značajna inovacija su Liste poruka koje nude korisnicima do pet unapred definisanih odgovora na koje mogu jednostavno kliknuti. Ova funkcija je idealna za potvrde rezervacija, zakazivanje isporuka ili prikupljanje povratnih informacija od korisnika.
Kada korisnik izabere jednu od ponuđenih opcija u Listi poruka, ona se automatski prosleđuje kao poruka, što omogućava biznisima da brzo i efikasno odgovore. Ovo značajno štedi vreme i automatizuje ponavljajuće zadatke kroz gotove opcije odgovora.
Nove funkcije dopunjuju postojeći izbor Viberovih poslovnih alata i osiguravaju da brendovi mogu kreirati personalizovanu komunikaciju sa svojim kupcima. Ovakav pristup značajno može doprineti rastu prodaje i prihoda za biznise, dok istovremeno korisnicima pruža brže i interaktivnije digitalno iskustvo.
Viber, koji je deo Rakuten Group, nastavlja da evoluira iz aplikacije za razmenu poruka u sveobuhvatnu platformu koja korisnicima pruža raznovrsne usluge koje pokrivaju različite aspekte svakodnevnih potreba.
(Telegraf.rs)