Telegrafov YouTube je najgledaniji medijski kanal u Srbiji

Korisnici YouTube-a su u martu najviše gledali naš video sadržaj

Ilustracija: Telegraf/Nikola Jovanović

Posetioci YouTube-a su u martu od svih medija najviše otvarali sadržaj Telegrafovog YouTube kanala.

Podaci otkrivaju da su tokom marta meseca, posetioci YouTubea pogledali sadržaj objavljen na Telegraf.rs TV stranici više od 15 miliona puta zahvaljujući brojnim aktuelnim i interesantnim vestima i prilozima iz sveta politike, estrade, sveta, ali i brojnim sportskim prenosima uživo.

Na ovaj način svakodnevno podižemo standard koji se od najboljih medija u Srbiji očekuje.

Sa 1.5 miliona manje pregleda, drugo mesto je zauzeo Blic, a treće mesto, sa gotovo 4 miliona manje pregleda pripalo je Pinku.

Raznovrsan sadržaj Telegraf.rs YouTube kanala koji pokriva sve najvažnije dnevne događaje, ali donosi i mnoge originalne priče redovno prati gotovo 130.000 korisnika, a broj otvorenih stranica koji raste iz meseca u mesec samo je potvrda kvaliteta koji posetioci ovog servisa zahtevaju.

Veliki deo zasluge leži i u brzini i aktuelnosti sadržaja koji svakodnevno nudimo našim pratiocima.

Sve ove video snimke možete da gledate i na našem kanalu zahvaljujući novoj video platformi koja je zaslužna za brzo učitavanje i visok kvalitet sadržaja.

Ako želite da uvek budete okruženi najboljim i najkvalitetnijim video sadržajem, zapratite našu YouTube stranicu.

Pogledajte kompletnu listu najgledanijih medijskih kanala u Srbiji:

Lista najgledanijih medijskih kanala u Srbiji Foto: Digital Element

Do ovih podataka došla je kompanija Digital Element koja je specijalizovana za praćenje, prikupljanje, analizu i izveštavanje o količini i kvalitetu sadržaja koji na internetu objavljuju mediji, kompanije i njihovi konkurenti, kao i korisnici društvenih mreža, a njeni najnoviji podaci odnose se na broj pregledanih video snimaka srpskih medija na YouTubeu.

(Telegraf.rs)