Netflix najavio definitivan kraj deljenja lozinki: Što ste gledali, gledali ste!

Kompanija ipak ne želi da bude "previše tvrda" i represivna prema korisnicima po ovom pitaju

Foto: Tanjug/AP

Netflix je tokom pandemije korona virusa dobio veliki broj novih korisnika, ali je sa njihovim porastom još više skočio broj onih koji sadržaje gledaju zahvaljujući tome što im je neko dao svoju lozinku da koriste.

Pokazalo se, međutim, da je problem mnogo ozbiljniji nego što se mislilo, pošto je broj novih korisnika manji nego što je firma najavila svojim investitorima. Zato je direktor Netflixa Rid Hejstings naredio da kompanija pooštri svoju politiku po pitanju deljenja lozinki.

Netflix je, još početkom godine, najavio da radi na novom sistemu provere korisnika koji "ne staniju na adresi vlasnika naloga", podseća MakeUseOf.

Hejstings je istakao da kompanija ipak ne želi da bude "previše tvrda" i represivna prema korisnicima, po ovom pitaju, već da želi da osmisli rešenje koje će "moći da razumeju".

Izvršni direktor Netflixa Greg Peters kaže da korisničke navike variraju od zemlje do zemlje, i da deljenje lozinki na nekim mestima nije toliko izraženo, već se na to "gleda kao na znak prijateljstva među ljudima".

Ova izjava zvuči kao stav koji je, u početku, pokojni Stiv Džobs imao prema pirateriji. U ranim danima postojianja iTunesa, on je insistirao da ljudi ne krše zakon preuzimanjem muzike sa Napstera, već da samo žele da brz pristup pesmama i albumima koje vole.

Izgleda da Netflix želi da se predstavi kao kompanija koja želi da pronađe pozitivno rešenje, koje će korisnike podstaći da plaćaju, umesto da ih se automatski isključuje sa platforme.

(Telegraf.rs)