YouTube protiv blokatora reklama: Platforma pokrenula globalnu akciju

Vreme čitanja: oko 1 min.

Platforma podstiče korisnike da ugase blokatore reklama ili probaju YouTube Premium

Foto: PixieMe / Shutterstock.com

YouTube intenzivira svoje napore u borbi protiv ad-blockera, pokrećući globalnu inicijativu kojom podstiče korisnike da dozvole prikazivanje reklama ili isprobaju YouTube Premium, navodi se u izjavi menadžera za komunikacije YouTube-a, Kristofera Lotona.

Korisnici koji se susretnu sa blokadom YouTube-a mogu naići na obaveštenje koje kaže "reprodukcija videa je blokirana dok se YouTube ne stavi na belu listu ili se ne onemogući blokator reklama".

YouTube je potvrdio da je u junu počeo da onemogućava videe korisnicima koji koriste ad-blokere, ali je Loton tada opisao to kao "mali globalni eksperiment". Sada je YouTube proširio ovu inicijativu. Tokom proteklih nekoliko nedelja, sve više korisnika sa instaliranim ad-blokerima otkriva da ne mogu da gledaju YouTube video-sadržaj.

Lawton ističe da "upotreba ad-blokera" krši uslove korišćenja platforme, dodajući da "reklame podržavaju raznovrstan ekosistem kreatora širom sveta i omogućavaju milijardama ljudi pristup omiljenom sadržaju na YouTube-u".

YouTube je ove godine izvršio nekoliko promena u načinu funkcionisanja reklama na svojoj platformi. Kompanija je u maju uvela reklame od 30 sekundi koje ne možete da preskočite na svojoj TV aplikaciji, a kasnije je počela da eksperimentiše i sa dužim, ali manje čestim reklamnim pauzama na TV aplikaciji.

Izgleda da YouTube nada se da će duge reklamne pauze navesti više korisnika da se pretplate na YouTube Premium, ali povećanje cene za 2 dolara i ukidanje jeftinijeg plana Premium Lite mogu učiniti ovu opciju manje privlačnom.

(Telegraf.rs)