Kako biti prvi na Google pretrazi?

U današnje vreme, kada se najveći broj informacija na internetu traži preko Google-a, pozicija veb-stranica kompanije među rezultatima Google pretrage je od ključne važnosti za uspeh i rast njenog biznisa

Dejan Petrović, globalni inovator u oblasti optimizacije internet pretrage, održao je prezentaciju za predstavnike medija o najnovijim tendencijama u ovoj oblasti.

U današnje vreme, kada se najveći broj informacija na internetu traži preko Google-a, pozicija veb-stranica kompanije među rezultatima Google pretrage je od ključne važnosti za uspeh i rast njenog biznisa.

Dejan Petrović je razvio jedinstvenu metodologiju odabira ključnih reči, koja veb-stranice visoko pozicionira na Google-u.

- Za određenu ključnu reč 90 odsto ljudi ide na prvu stranicu Google pretrage, a 36 odsto od ukupnog prometa zauzima prvi rezultat na Google stranici. SEO je važan deo marketing miksa, koji povezuje sve ostale njegove delove i maksimizira njihov pojedinačni efekat. SEO stručnjaci Brisbane digitala mere Google, osluškuju njegove promene i u skladu sa tim optimizujemo sajtove za pretragu - rekao je Dejan Petrović.

- Budućnost SEO-a u Srbiji je kombinovan od taktičkog i strateškog pristupa. Čini mi se da je u Srbiji SEO i dalje na nivou taktike, a da bi smo pobedili na tržištu, potrebno je mnogo više od toga. Potreban je balans između strategije i taktike. Ja vidim Srbiju kao plodno tlo za razvoj poslovanja na internetu i želim da budem prvi koji će pomoći velikim firmama u Srbiji da se dobro plasiraju na Google-u - završio je izlaganje Petrović.

Na kraju prezentacije, Dejan je zasmejao prisutne i jednim vicem iz SEO sveta : Gde najbolje sakriti leš, a da vas ne pronađu? Na drugoj strani Google-a!

(Mićo Babić)