USKORO: Facebook će automatski puštati reklame u news feedu
Taman kad smo pomislili da će se Facebook rešiti nepotrebnih i dosadnih reklama kompanija je odlučila da pojača oglašavanje i to ono u formi videa
Očekuje se da će kompanija Facebook od 19. decembra automatski puštati video-reklame, nezavisno od toga da li koristimo mobilnu aplikaciju ili surfujemo internetom, piše Wall Street Journal.
Preporučujemo
Telefoni više ne traju kao pre: Zašto su stari modeli radili godinama bez problema?
Ako vam ruter svetli crveno posle ponoći - evo šta to najčešće znači i kada treba da se zabrinete
Jedna od prvih reklama će biti trejler za film Divergent. Trejler je napravljen specijalno za ovu priliku i dužine je oko 15 sekundi.
Verovatno će dosta korisnika biti nezadovoljno ovom promenom, ali to je bitna stvar za profit kompanije.
- Foto: Telegraf
Ova društvena mreža počela je da priprema korisnike na ovu promenu tokom godine automatski puštajući video-klipove, a tokom prošle nedelje klipovi se automatski puštaju i u iOS aplikaciji.
Videćemo da li će Facebook ostati istrajan u svojoj nameri što se tiče ovakvog načina reklamiranja s obzirom da će verovatno većini korisnika ove reklame samo smetati.
(Telegraf.rs / Izvor: The Verge)