Kompanija koja pravi gifove kaže da su gifovi “krindž” i “izašli iz mode”: Šta je zapravo iza te izjave?

Giphy kaže da mladi korisnici misle da su gifovi "za bumere", "krindž" i "van mode"

Kompanija Giphy, koja omogućava korisnicima da postavljaju animirane slike i video zapise, tvrdi da kreatori sadržaja "pronalaze manje vrednosti" u gifovima i kažu da ih u poslednje dve godine ljudi sve manje koriste.

"Postoje indikacije o ukupnom opadanju upotrebe gifova", navodi se u podnescima britanskom nadzornom odboru za konkurenciju u avgustu, zbog "opšteg opadanja interesovanja korisnika za gifove".

Giphy kaže da su gifovi "van mode", a da mladi korisnici misle da su "za bumere" i da su "krindž".

Ukoliko se pitate šta znači "krindž", to se najbliže može objasniti kao transfer blama. To je kad gledamo nečije ponašanje koje izaziva neugodu, sram, podsmeh i jednostavno se osećamo neprijatno umesto njega.

Kompanija je dala svoje mišljenje o opadanju popularnosti u podnescima Upravi za konkurenciju i tržišta (CMA), koja pokušava da blokira Metino preuzimanje kompanije od 400 miliona dolara.

Kompanija Giphy je takođe tvrdila da "nema smislenog poslovanja za generisanje prihoda" i da će ići ruku pod ruku sa kupcem sa sopstvenom bazom korisnika koji može da monetizuje gifove.

CMA je počela da ispituje Metin ugovor o kupovini Giphy-ja mesec dana nakon što je preuzimanje otkriveno u junu 2020. Regulatorno telo je zatim naložilo Meti da proda kompaniju u novembru 2021. jer bi spajanje smanjilo konkurenciju između platformi društvenih medija.

Giphy sada ulaže žalbu na odluku britanskog regulatornog tela.

Druge kompanije, uključujući Amazon, Apple, Snap i Twitter, pokazale su interesovanje za Giphy, stoji u dokumentaciji, ali da se diskusije nisu pomerile "izvan početnih kontakata".

(Telegraf.rs)