Prvo izdanje Exitove diskografske kuće u vrhu Beatport top lista posle samo nekoliko dana

Vreme čitanja: oko 1 min.

"Universe" osvaja svet elektronske muzike

Foto: Exit Promo

Prvo izdanje Exitove diskografske kuće EXIT Soundscape, za svega pet dana dospelo je na sam vrh top lista! Traka "Universe", koju je EXIT lansirao u saradnji sa našim najuspešnijim producentom elektronske muzike Space Motion-om, našla se na visokom 6. mestu Beatportove Hype Top100 liste u kategoriji "melodic house & techno". Pesma "Universe", koju uz novosadskog umetnika potpisuje i poznata američka umetnica JES, munjevito osvaja svet elektronske muzike, a o tome koliki je ovo uspeh najbolje govori činjenica da se na Beatport svake nedelje podigne oko 25.000 novih izdanja.

Traka "Universe" je i pre samog izlaska privukla veliku pažnju budući da su je zavrteli Like Mike na Tomorrowland-u, ali i Armin van Buuren u svom čuvenom podcastu "ASOT". Zbog povezanosti koju sjajni novosadski producent i DJ ima sa Exitom, naziv trake poneo je ime teme nedavno završenog festivala, dok je spot sniman baš na Dance Areni.

Kolaboracija između Space Motiona i Exita predstavlja još jednu u nizu uspešnih saradnji domaćih brendova, dok je EXIT Soundscape izdavačka kuća podigla sve na još viši nivo sklopivši partnerstvo sa globalnim digitalnim distrubuterom Paradise Worldwide, koji kroz muzičku distribuciju, digitalnu strategiju i izdavaštvo sarađuje sa brojnim izvođačima i izdavačkim kućama širom sveta.

EXIT Echosystem osnovan je sa ciljem da perspektivnim i talentovanim muzičarima sa naših prostora i šire pruži sveobuhvatnu podršku i šansu da razviju uspešne svetske karijere, kroz muzički lejbl, artist menadžment, buking, mentorstvo, ali i saradnju sa vodećim svetskim muzičkim zvezdama i agencijama, a u okviru iste platforme, pokrenuta je i izdavačka kuća EXIT Soundscape.

EXIT ovom prilikom poziva i sve festivalske fanove da podrže jednog od najuspešnijih producenata i saradnju dva domaća globalno poznata brenda kupovinom trake na platformi Beatport.

(Telegraf.rs/PR)