Ana Ćurčin i Marko Nastić u zajedničkom projektu AMNASTI predstavljaju singl i spot "It Took me So Long"

V. Đ.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Po rečima Marka Nastića, pesma "It Took Me So Long" prošla je kroz najviše transformacija tokom godina rada na albumu

Foto: Nebojša Babić

Već najavljena saradnja Ane Ćurčin i Marka Nastića od danas je na svim digitalnim platformama.

Pred vama je video "It Took Me So Long", prvi singl istoimenog albuma, koji će kao zajedničko izdanje na ploči i digitalno objaviti nezavisne izdavačke kuće Pop Depresija i PDV Records.

Kompletan album "It Took Me So Long" s osam pesama biće dostupan 26. aprila, digitalno i na ploči. Preorder ploče kreće s današnjim izlaskom singla, a svoj primerak rezervišite na PDV records i Antishopu, kao i na sajtu Pop Depresije.

"U spotu pratimo Neu koja predstavlja ženski princip. Njeni pokreti su usklađeni sa dinamikom pesme i kroz koreografiju posmatramo kako se oslobađa uticaja koji je simbolično vežu za odnose. Svetlosne niti koje slobodno prolaze kroz nju sugerišu da tim trenucima upravljaju naši unutrašnji osećaji, dok ples predstavlja univerzalnu poruku o prevazilaženju izazova. Želeo sam da u potpunosti iskoristim mogućnosti savremene real-time tehnologije. Snimljeni su stvarni pokreti tela i lica kroz motion capture, a zatim preneti na digitalnog humanoida kroz skeniranje i adaptaciju u MetaHuman karaktera. Sve ostalo, od animacije do montaže, realizovano je u Unreal Engine-u," objašnjava kreativni proces rada na spotu Milan Ličina.

"Jedna od vodilja unutar našeg projekta jeste kreiranje uzbudljivog i progresivnog vizuelnog sadržaja. Nea je stvorena baš za potrebe spota 'It Took Me So Long" i vodi nas u digitalni svet, što ceo ovaj projekat čini još uzbudljivijim" - kaže Ana Ćurčin

Po rečima Marka Nastića, pesma "It Took Me So Long" prošla je kroz najviše transformacija tokom godina rada na albumu. "Svaka verzija mi se dopadala, ali sada je konačno dobila svoj savršen zvuk. Kako je ova pesma naslovna na albumu, jer kako sam naziv kaže - dugo nam je trebalo da završimo album - mislim da je savršen izbor za singl koji će predstaviti naš prvenac publici. Dugo nam je trebalo, ali vredelo je", dodaje Marko Nastić.

(Telegraf.rs)