Hotelski lanac uveo nove stroge mere dezinfekcije kako bi se gosti osećali sigurno

Čistoća i sigurnost gostiju im je najvažnija

Foto: Pixabay.com

Jedan jamajčanski hotelski lanac predstavio je spisak strogih mera za svoje goste, ali i zaposlene, kako bi se obezbedila čistoća i sigurnost boravka u hotelu nakon pandemije korona virusa, prenosi Express.

Protokol lanaca luksuznih hotela sa 5 zvezdica Sandal Resort obuhvata nekoliko mera za čišćenje koje će se sprovoditi od dolaska do odlaska gostiju tako da se oni osećaju sigurno i bezbedno.

Postupci koji uključuju mere bezbednosti zdravlja biće uspostavljeni u njihovih 18 rizortova, a odnose se kako na goste, tako i na zaposlene u hotelu.

Evo njihove liste:

* Visoka higijena 18 ključnih dodirnih tačaka koje se nalaze od momenta dolaska gosta na aerodrom, transfera, prijave, ulaska u sobu, konzumiranja hrane pa do održavanja mesta u kojima se dešavaju turističke aktivnosti, liftova, bazena, đakuzija, fitnes prostorija, javnih toaleta, lobija, plaže, prodanica, kancelarija kao i sistema ventilacije i klimatizacije).

* Svi hoteli biće proveravani minimum tri puta dnevno kako bi se utvrdila čistoća.

* Koristiće se UV-LED osvetljenje za pregled čistoće, a hoteli će koritsti dezinfekciona sredstva koja se koriste u bolnicama.

* Širom hotela biće postavljene stanice za dezinfekciju ruku.

Foto: Pixabay.com

* Onlajn čekiranje u hotelu biće omogućeno svim gostima kako bi se izbegao kontakt sa zaposlenima.

* Uradiće se sve da se održi distanca među gostima kako prilikom dolaska u hotel, tako i prilikom boravka u restoranu, na plaži i barovima, a rukovanje će biti strogo zabranjeno.

* Zaposlenima će se na početku svake smene meriti temperatura.

* Dostavljači i partneri hotela moraće da poštuju sve mere koje omogućavaju smanjenje fizičkog kontakta među ljudima.

Osnivač Sandals Resort-a Gordon tjuart kazao je da su čistoća i sigurnost gostiju uvek bili prioritet broj jedan u ovom hotelu.

Video: Svi na more u Sutomore

(Telegraf.rs/B.K.)