Italijani koristili slike srpskog jezera kako bi povećali broj turista: Evo šta ih je odalo

Reklamna kampanja je izazvala negativne reakcije ljudi

Foto: Pixabay

Udaljenost između dva jezera Kaldonaca u Italiji i Oblačinskog, na jugoistoku Srbije, iznosi oko 1,125 kilometara. Ipak, za jednu martketinšku agenciju ova dve prirodne celine su blizu. U stvari, ista su stvar. 

Italija je osetila značajne gubitke u prihodu od turizma, te je po smirivanju epidemiološke situacije odmah počela da sprovodi marketinške kampanje, kako bi što pre privukla turiste...

Tako je odluka grada Trentina bila da počne sa oglašavanjem, a najvažniji reklame svakako su predstavljale fotografije koje će na najbolji način dočarati lepote jezera Kaldonaca, koje se nalazi u ovoj provinciji.

Odmah po objavljivanju kampanje pojedini su primetili da se na slikama ne nalazi turistička atrakcija u Italiji, već je reč o Oblačinskom jezeru koje se nalazi u Srbiji.

Slika je snimljena 9. maja 2018. godine, a nalazi se u katologu jednog internet servisa za fotografije. Cena fotografije varira u iznosu od 50 do 475 evra, u zavisnosti od formata. Na slici se nalaze otac i dete, a u pozadini se pruža pogled vrhove planina, što nije slučaj kod Kladonace.

Na drugoj fotografiji iz kampanje prikazan je muškarac koji kampuje i uživa u prirodi, a slika treba svim potencijalnim turistima da pruži osećaj slobode i mira u prirodi koja okružuje Trentino.

Iako bogatstvo prirode i zelenila nikoga ne ostavlja ravnodušnim, kada se malo bolje pogleda u fotografiju lako je zakljuiti da zapravonije reč o Dolomitima, pišu italijanski mediji.  Sliku je napravio isti autor iz Srbije.

Pogledajte kako izgleda Oblačinsko jezero. Vidite li sličnost?

 

 

 

Video: Italijani napastvovali pijanu Britanku, pa čestitali jedan drugom

(K.M./Telegraf.rs)