SUPERBOUL: Za 30 sekundi reklame 3,8 miliona dolara!

Za godinu dana cena televiziskog oglašavanja na najpopularnijem sportskom događaju u SAD skočila za 300.000 dolara. Za iznos jedne reklame danas mogla je da se kupi 101 u vreme prvog Superboula

Ameriku očekuje najpopularniji sportski događaj godine, Superboul, na kom će 3. februara između San Francisko fortinajnersa i Baltimor rejvensa pasti odluka ko je najbolji tim NFL, a pripreme za spektakl odavno su krenule.

Veliko finale prilika je za medije da dobro zarade, cena poluminutnih televizijskih reklama iznosi čak 3,8 miliona dolara, što je za 300.000 više od onog što je plaćano prošle godine.

Biro za statistiku i informacije mreže ESPN izašao je sa podatkom da bi za te pare mogla da se plati 101 reklama na prvom Superboulu, održanom u januaru 1967.

Cene televizijskih reklama rastu mnogo brže od inflacije, kada je San Francisko poslednji put nastupio u velikom finalu, januara 1995, spot od 30 sekundi koštao je 1,15 miliona.

Kako vreme prolazi, ne samo da raste cena reklama, već ih ima sve više, tako da poslednjih godina oko 40 minuta prenosa ode na reklame.

(Telegraf.rs)