Mejra Mehmedović pobednica Ženske trke
Mejra Mehmedović pobednica je dm Ženske trke koja je u organizaciji Beogradskog maratona održana na Adi Ciganliji 18. put. Ona je stazu oko Savskog jezera u dužini od 7,7 kilometara istrčala u vremenu 26 minuta i 37 sekundi i zaslužno osvojila prvo mesto. Druga pozicija pripala je Milici Tomašević (27:15), dok je treća kroz cilj prošla Nevena Jovanović (27:55).
Veliko interesovanje vladalo je za dm Žensku trku o čemu svedoči podatak da je na startu bilo prko 3.000 takmičarki, čime je za čak 20 odsto povećan broj učesnica u odnosu na prošlu godinu. Na taj način Beogradski maraton je na 15. uzastopnom događaju u svojoj organizaciji oborio rekord po broju trkača što je svakako podatak koji nedvosmisleno pokazuje da se trkačka zajednica u Srbiji širi i sve više raste.
Masovnost na ovom trkačkom događaju još više dobija na značaju ako se u obzir uzme činjenica da dm Ženska trka ima i humanitarni karakter. U saradnji sa Fondacijom „Heroji Beogradskog maratona“, kompanija dm drogerie markt kao naslovni sponzor i ove godine je za svaku kupljenu kotizaciju donirala pakovanje Jessa uložaka. Donacije će biti usmerene Specijalnoj olimpijadi Srbije i članicama Sportskog saveza osoba sa invaliditetom Beograda, čime je nastavljena borba protiv menstrualnog siromaštva i poslata poruka da svaka žena zaslužuje dostojanstvenu i sigurnu negu.
- Još jedan fenomenalan trkački događaj je za nama i možemo da budemo ponosni na organizaciju koja je ponovo ispunila najviše standarde. Obaranjem rekorda po broju učesnica na pravi način smo proslavili punoletstvo dm Ženske trke, a najveće zadovoljstvo proizilazi iz činjenice da su sve devojke i žene danas imale jedinstven ugođaj na stazi i da će za sve njih to biti najbolja pozivnica za naredne trkačke događaje u organizaciji Beogradskog maratona - rekao je po završetku trke Darko Habuš, direktor Beogradskog maratona.
- U dm-u smo tokom cele godine posvećeni temi ženskog zdravlja kroz različite projekte, a kruna tog procesa jeste upravo ovaj događaj. Za nas, dm Ženska trka nije samo sportska manifestacija, već trenutak kada se hiljade žena okupe da zajedno proslave snagu, zdravlje i solidarnost. Svaki kilometar ispunjen je podrškom i osmehom, a upravo to gradi duh zajednice kojoj se iz godine u godinu priključuje sve veći broj učesnica. Ponosni smo što kontinuirano gradimo ovu inspirativnu priču i što dm Ženska trka postaje simbol zajedništva i motivacije za mnoge žene - izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac marketinga i komunikacija u dm Srbija i Severna Makedonija.
(Telegraf.rs)