Bezobrazluk Australijanaca ili samo genijalna marketinška ideja posle "pobede" nad Đokovićem

Marketing tim mesne industrije je maksimalno iskoristio čitavu halabuku oko Đokovića

Foto: Tanjug/Dragan Kujundžić

Nedeljama je trajala neizvesnost oko toga da li će Novaku Đokoviću biti dopušteno da igra na Australijan Openu, na kraju je dobio rampu od Australije, vratio se kući neobavljenog posla, ali se strasti ne smiruju. Blokada Australije za najboljeg svetskog igrača je i dalje tema broj jedan u svakom ćošku tenisko sveta, iako se Australijan open uveliko zahuktava.

Đokovićev slučaj i "pobeda" Australije je toliko zaokupila svetsku javnost, kao i onu na najjužnijem kontinentu, da se ova epizoda "Srbin vs. Australija" koristi i u marketinške svrhe - zarad ruganja našem asu i zarad prodaje, u konkretnom slučaju mesa.

Naime, jedna australijska mesna kompanija specijalizovana za jagnjetinu promoviše ovih dana svoj biznis i ponudu porukom koja nedvosmisleno ukazuje na skorašnja dešavanja u Melburnu.

- Everyone's welcome at our bbq. Not Djoking (Svi su dobrodošli na naš roštilj. Ne šalimo se) - glasi u originalu reklamna poruka, u kojoj, na slušanje, nema ničeg spornog, ali ako se pogleda kako je napisana reč "ne šalimo se", sve postaje mnogo jasnije.

Autori su bili dvosmisleni, pa u ovom slučaju, osim što "not Djoking" ima osnovno značenje, znači i da Novak Đoković jedini nije pozvan na njihov roštilj.

Bezobrazluk Australijanaca ili samo dobar marketinški potez - procenite sami.

(Telegraf.rs)