Pešić nezadovoljan odlukom da se objavi budžet Bajerna: "Sve urađeno da bi se pisali naslovi u medijima"
Nemačka Bundesliga objavila je budžete klubova koji se takmiče u elitnom rangu takmičenja ove sezone, ali to nije naišlo kod svih na pozitivne reakcije. Odlazeći generalni menadžer Bajerna iz Minhena, Marko Pešić nije bio srećan što je jasno istakao putem svog profila na društvenoj mreži "LinkedIn".
On je tamo naveo da brojka od 48.420.000 evra koja se navodi kao budžet Bajerna nije tačna, odnosno brojka za sredstva igračima od 18.030.000 evra. Kaže da su to sve samo brojke koje su projekcije prihoda, a ne stvarni budžeti.
- Nemačka je aktuelni prvak sveta i Evrope. Košarka u ovoj zemlji doživljava istorijski trenutak i zbog toga je još čudnije što na nivou lige ne postoji jasna strategija kako iskoristiti ovaj zamah za održiv razvoj sporta. Umesto istinske košarkaške i poslovne rasprave, liga je objavila takozvane budžete klubova i igrača. To nisu pravi budžeti, već projekcije prihoda, brojevi koji se odnose za očekivane prihode. Njihovo objavljivanje sugeriše nešto u odnosu na ono što oni zaista pokazuju - izjava je Marka Pešića.
Podvukao je da sa ovim nisu bili saglasni svi klubovi.
- Brojevi su objavljeni, uprkos jasnom protivljenju nekoliko klubova. Nije cilj da se objasni razvoj ili stvori istinska transparentnost, već da bi se pisali naslovi u medijima. Kao rezultat nismo dobili neko dodatno pojašnjenje, već samo podelu i polarizaciju sa efektima za izveštavanje medija. Nije uložen napor da se razumeju razlike između klubova ili da oni uče jedni od drugih.
Bez obzira na sve, on je ponosan na budžet kojim Bajern raspolaže i kaže da su Bavarci to izgradili kroz godine veoma strukturisanog rada i truda.
- Ponosan sam sa budžetom, a razlog je što je građen tokom mnogo godina kroz strukturu, ulaganje u ljude, infrastrukturu i dugoročne planove. To su teme na koje liga mora da se fokusira, ukoliko želi da raste. Liga neće postići razvoj kroz objavljivanje brojeva, već kroz pravac, dijalog, komunikaciju, jaku dostupnost putem TV-a i odgovornost.
(Telegraf.rs)