Ameri otkrili šta se desilo sa čuvenim buritom sa TV reklame koji je "zamenio" Jokića na draftu

Vreme čitanja: oko 1 min.

Zvuči zanimljivo, ali od sredine aprila više se ne prodaje

Dominacija Nikole Jokića u NBA ligi i odlazak Denvera u veliko finale, ponovo je aktuelizovalo priču sa drafta srpskog košarkaša koji je mnogima promakao!

Naime, poznato je da je Jokić 2014. godine draftovan kao 41. pik i da je za to vreme na TV-u išla reklama za najnoviji burito pod nazivom "quesarito."

Pomenuti burito bio je specijalitet poznatog lanca "Taco Bell", a ono što je svakako nevertovatno jeste da je "quesarito" sredinom aprila ove godine povučen iz upotrebe.

Tačnije, od 19. aprila pomenuti burito u tortilji je "nestao" sa menija definitivno, dok je poslednjih nekoliko meseci mogao da se naruči samo "onlajn" putem aplikacije.

Mediji u Sad su takođe pridodali značajnu pažnju pomenutom takosu i navode  da je "quesarito" bio drugi najprodavaniji proizvod. Odmah iza čuvenog "Doritos Locos Tacos."

(Telegraf.rs)