Veliko priznanje: KK Crvena zvezda je najjači sportski brend u 2025. godini u Srbiji
Košarkaški klub Crvena zvezda dobio je još jedno veliko priznanje. Na konferenciji "SPORTO 2025" u Portorožu crveno-beli su proglašeni za najjači sportski brend u Srbiji.
Zvezda se ovom titulom pohvalila i na društvenim mrežama, te je u saopštenju objasnila o kakvoj se nagradi radi. Inače, ovo istraživanje sprovodi se od 2013. godine:
- Model koji se koristi meri snagu brenda kroz osam dimenzija: prepoznatljivost, angažman, percepcija kvaliteta, zadovoljstvo, uspešnost, dopadljivost, preporuka i navijačka podrška, a ove godine istraživanje vrednosti sportskih brendova sprovedeno je na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Srbije - navodi se u saopštenju na sajtu kluba i dalje stoji:
- KK Crvena zvezda koji je praktično u vrhu popularnosti i po svim parametrima koji se računaju za konkurenciju za ovu nagradu – još jednom je potvrdila i kroz glas i mišljenje širokog javnog mnjenja, da je gledajući rezultate, medijske nastupe i atmosferu koju prave navijači našeg kluba na utakmicama Evrolige: Da je jedan od najstabilnijih i najjačih sportskih brendova u Srbiji
- Klub je tri puta bio na prvom mestu, konstantno se nalazio u samom vrhu i nijednom nije ispao iz TOP 3 kluba u zemlji — što pokazuje izuzetnu snagu brenda i dugoročni kontinuitet. Ove godine, KK Crvena zvezda je ponovo proglašena najjačim sportskim brendom u Srbiji, čime je još jednom potvrdila svoju reputaciju, prepoznatljivost i snažnu vezu sa navijačima. Ovakav kontinuitet jasno pokazuje da je KK Crvena zvezda jedan od najdominantnijih i najprepoznatljivijih sportskih brendova u zemlji“ navodi se između ostalog u obrazloženju nagrade koja je stigla na adresu našeg kluba.
(Telegraf.rs)