Najpoznatijoj sportskoj voditeljki zabranili reklamu, jer je previše seksualna: Kadar kada mini suknja ide...
Poznata italijanska voditeljka Dileta Leota našla se u centru novog skandala nakon što je reklama u kojoj se pojavljuje – zabranjena zbog, kako su naveli nadležni, „seksualizacije sadržaja“.
Reč je o spotu kompanije za obuću U-Power, u kojem Leota govori o kvalitetu patika, dok se paralelno na sceni pojavljuje žena u kratkoj suknji koja peva, dok dečak iz publike gleda prema njoj – zbunjeno i zapanjeno. U nastavku reklame, nekoliko muškaraca se na neobičan način odnosi prema obući, uključujući i jedan kadar u kojem jedan od njih trlja patiku o svoje lice.
Prema navodima lista "Corriere della Sera", reklama je izazvala burne reakcije i na kraju bila predmet istrage od strane IAP – Instituta za samodisciplinu u oglašavanju. Na sednici održanoj 9. maja, odlučeno je da reklama krši član 11 njihovog kodeksa koji se odnosi na zaštitu dece i maloletnika, tačnije deo koji izričito zabranjuje „prikazivanje ponašanja ili stavova koji seksualizuju decu ili one koji tako izgledaju“.
Jedna od najglasnijih kritičarki bila je italijanska novinarka Selvaja Lukareli, koja je na Instagramu istakla problematičnost kadra sa dečakom:
– Reklama počinje kadrom deteta koje gleda ispod scene na pevačicu u mini suknji koja joj ide gotovo do međunožja. Zatim se prikazuje lice dečaka sa pogledom punim ushićenja, kao da gleda Bogorodicu. U praksi, to je predstavljeno kao trenutak kada dete prvi put vidi žensko donje rublje. Tužan pokušaj da se prodaju patike preko tako dvosmislenog sadržaja – navela je Lukareli.
Osnivač kompanije U-Power, Franko Uceni, kratko je odgovorio:
– Zloba je u oku posmatrača. Ali bar znamo da je naša reklama viđena i da je prodaja skočila.
Inače, Leota (33) se sve češće se nalazi u fokusu medija zbog situacija koje nemaju veze sa fudbalom jer je prethodno bila prozvana od strane supruge bivšeg kolege Federika Balcaretija da je „gurala zadnjicu u njegovo lice“.
(Telegraf.rs)